𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝
𝐈 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰
𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐦Harry, anne ve babasının eve gelmesini bahane ederek ailesinin evine gitmişti. Babasıyla temas etmek bile onu tiksindirse de ona da sarılmak zorunda kalmıştı. Zaten bu son sarılışı olacaktı.
Babası odaya çıkınca annesine ona bir şeyler anlatması gerektiğini söylemesiyle ikisi bahçeye çıktılar. Harry açıkcası nasıl başlayacağını bile bilmiyordu. Annesinin çok kötü olacağından emindi. Onun durumu kendisininkinden daha zordu bunun farkındaydı.
Annesi gülümseyerek "Söyle canım." diyince Harry yutkundu. "Anne, anlatacaklarıma inanmak istemeyeceğini biliyorum. Keşke hepsi yalan olsaydı ama değil. Sadece benim seni çok sevdiğimi ve kimse olmasa bile hep yanında olacağımı bil tamam mı?"
Lily garipser gibi bakıp. "Biliyorum oğlum ben de senin yanında olacağım her zaman." diyince Harry başından başlayıp her şeyi anlattı.
İlk teyzesinin öldürülmesinden başlamıştı. Çünkü babasının yaptığını kanıtlayacak binlerce şey vardı. Annesi baştan inanmazsa sonra asla inanmazdı. Bunun onu ne kadar yıprattığının da farkındaydı.
Annesi çoğu zaman ağlayarak "Hayır!" diye araya girse de inandığı belli oluyordu. Bunca yıl sevdiği adamın böyle birisi olmasını kimse kaldıramazdı zaten. Harry ondan hemen rahat bir tepki vermesini beklemiyordu.
Annesi ağlayarak ona sarılınca o da hemen annesine sarıldı. Annesinin hıçkırıklarını duydukça Harry kalbinden bir parçanın koptuğunu hissediyordu.
Birazdan polislerin geleceğini bildiği için annesini biraz daha oyalaması gerekiyordu. Yoksa annesinin gidip onunla kavga edeceğine emindi.
Babası bahçeye inip onları görünce Harry içinden bir küfür mırıldandı. Babasının yüzünden sinirli olduğu belliydi.
Harry sonra aklına gelen şeyle babasının onu öldürmesinin daha iyi olabileceğini anladı. Geçen gün dinleme cihazını Sirius çalılıkların arasına koymuştu.
"Öğrenmişsiniz." James konuşunca Harry hemen annesini arkasına aldı. "Öğrendik."
James gülmeye başlayınca Harry iyice rahatsız olmuştu. "Tüm her şeyi biliyorsun. Anneni arkana almanın bir işe yarayacağını düşünüyorsun bir de. Sana hiçbir zaman öğretemedim oğlum. Bu işler böyle olmaz."
Harry sinirle "Bana sakın oğlum deme!" diye bağırınca Lily bir adım öne çıkıp James'e yaklaştı. "Neden yaptın?"
Babasının yüzü annesinin konuşmasıyla tamamen değişmiş gibiydi. "Senin için yaptım. Her şeyi senin için yaptım yemin ederim. İyi bir hayatımız olsun istedim sadece."
"Ben senden benim için insanları öldürmeni istemedim James! Ben senden iyi bir eş olmanı istedim. Paranın hiçbir zaman bir önemi olmadı çünkü ben seni o kadar sevdim ki seninle birlikte harabe bir yerde bile yaşayabilirdim ama benim aşık olduğum kişi sen değilmişsin. Ben bana gösterdiğin kişiye aşık olmuşum! Senden tiksiniyorum. Tek istediğim sonunun onlar gibi olması."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐌𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐫𝐫𝐲
Fanfiction[ No Magic ] "İnsanlara zayıf yönlerini göstermesi aptallık olurdu. Draco da onun tek zayıflığıydı. Ya da o gittiğinden beri zayıf hissediyordu." | Without Me - Halsey |