“ဆားပုလင်းဝမ်ရိပေါ်နှင့်စုံထောက်ကြီးရှောင်းကျန့်တို့၏တစ်လွဲနေ့ရက်များ”
Part(7)
****ရိပေါ်….ဝမ်ရိပေါ်….ထ..ထ…..ရွှံ့တွေထဲနစ်နေတာ spa မှာကြေးချွတ်နေတယ်များအောက်မေ့နေလား……ငုတ်တုတ်နဲ့ပြူးကြောင်ကြောင်ကြည့်နေသူကို ပါးကိုအသာပုတ်ရင်း သတိပေးမိတယ်….ရှောင်းကျန့်လဲ ဝမ်ရိပေါ်ကိုခွထိုင်မိတဲ့ ခြေထောက်တွေကို ဗွက်ထဲကနေရုန်းကာ အသာထလိုက်ရင်း………..
****ရှောင်း….ရှောင်းကျန့်….မင်း…မင်းဖင်……ဝမ်ရိပေါ်တစ်ဖက်လှည့်ထရပ်လိုက်တဲ့ရှောင်းကျန့်ကို လက်ညှိုးနဲ့ထိုးလိုက်တယ်…….
****ဘာလဲ….ဘာဖြစ်နေလို့လဲ……..အဲ….ငါ့ပုဆိုးကွဲနေတာပဲ……ဖင်ကိုလက်နဲ့ကာရင်း ခပ်လှမ်းလှမ်းက တစ်ပည့်ဆီအမြန်သွားကာ……ဝမ်နင်….ငါ့ပုဆိုးပေး…..မတတ်နိုင်ဘူး ဗွက်ပေလဲဝတ်ရမှာပဲ……….
****မပေးဘူး…..မပေးနိုင်ပါဘူး….ဆရာ့ဘာသာ ကမြင်းကြောထလို့ပြဲတာလေ…..ဆရာအငြိမ်မနေတတ်မှု့ကြောင့်အားလုံးဒီလိုဖြစ်တာ မပေးဘူး…အဲ့တိုင်းဖင်ဟောင်းလောင်းနေ……ခေါင်းပေါ်တင်နေတဲ့ရွှံ့တွေကို လက်နဲ့သပ်ချရင်း စူပုတ်စွာဝမ်နင်ဖြေမိတယ်….တစ်ကယ်သူအငြိမ်မနေလို့…..နွားတက်ပြီးနေရာတင်ပွဲချင်းပြီးမသေတာကံကောင်း…..
****ပေးပါဆို…တစ်ပည့်ကြီးကလဲ…..ဆရာအတွင်းခံမပါလို့ပါကွာ…နော်..နော်….အစွမ်းကုန်ရီပြရင်း ဝမ်နင်လည်ပင်းကပုဆိုးကိုဆွဲယူလိုက်တယ်ဆိုရင်ပဲ……..
****မပေးဘူးဆို….ဆရာနော် အနိုင်မကျင့်နဲ့…..မပေးဘူး….ဝမ်နင်လဲပုဆိုးဗွက်ပေလေးကို အတင်းပြန်လုတယ်……သူလဲအောက်ကဘောင်းဘီကပေါင်တိုလေးနဲ့ ဘယ်လိုလုပ်ပေးလို့ရမှာလဲ…..ရှောင်းကျန့်လက်ထဲကပုဆိုးလေးကိုပြန်ဆွဲလိုက်တယ်ဆိုရင်ပဲ…..
****ဗြိ…ဗြိ…..ဗြန်း……….
****ဟာ……ဆရာတစ်ပည့်နှစ်ယောက်လုံး လက်ထဲတစ်ပိုင်းစီပါလာတဲ့ပုဆိုးတစ်ခြမ်းဆီကိုကြည့်ရင်း နှမြောစွာကြည့်လိုက်တယ်…….သွားပြီ…..ပုဆိုးလေးကတော့…….
****လှည်းမောင်းသမားကတော့ ဗွက်ထဲကနွားတွေကိုလိုက်ပြန်ဆွဲရင်း သူတို့သူကြီးကိုလဲဗွက်အိုင်ထဲကနေတွဲခေါ်လာရတယ်…တစ်သက်နဲ့တစ်ကိုယ်နွားငယ်သံပါအောင်အော်ပြေးတာခုမှပဲကြုံဖူးတယ်တွေးရင်း အကျသက်သာတာကိုပဲကျေးဇူးတင်နေမိတယ်……..
YOU ARE READING
ဆားပုလင်းဝမ်ရိပေါ်နှင့်စုံထောက်ကြီးရှောင်းကျန့်တို့၏တစ်လွဲနေ့ရက်များ(Complete)
FantasyYizhan ဟာသဇာတ်လမ်းလေးပါ အလွဲလေးတွေနဲ့ရီစရာလေးဖန်တီးထားတာပါ ကိုယ့်ရဲ့တတိယမြောက် fic ကလေးကိုအားပေးကြပါဦးနော်☺️