~7.BÖLÜM~

94 17 13
                                    

  ☆DURU☆

  Geçen hergün yaz kursu için daha çok heycanlanıyordum. Ama o bir buçuk ayın bütün günlerini tadını çıkara çıkara yaşamıştım.

  Nerdeyse her hafta sitedeki kızlarla dışarı çıkıyorduk. Her gün bahçedeydik. Evet belki tatile gitmemiştim ama yeterince eğlenmiş ve dinlenmiştim.

  Sanırım Hazal bu sırada biraz dışlanmıştı. Benim ve herkesin yüzünden. Ama bunu telafi edicektim. Aslında Hazal'ı seviyordum.

  Her neyse yarın yaz kursunun ilk günü ve ben çok mutluyum.

Heyecandan erken kalkmıştım.

Beyaz gömlek ve siyah pantolonumu giydim. Annemle babam bizden erken çıkmıştı. Kardeşlerimde yaz boyunca bir kursa gidiyordu zaten. Servisi beklerken bir yandan Volkan ile konuşuyorduk.

Servis geldiğinde Enes'inde serviste olduğunu gördüm. Sanırım yazın o da servisle gelicekti. Çünkü normalde annesi yada babası bırakıyordu.

Artık birer 8. sınıf öğrencisiydik. Ve LGS ye girecektik. Stresli, yorucu, ve yoğun bir sene bizi bekliyordu.

Sınıflar 7. Sınıftaki gibi değildi. Tayfamızdan bir sınıfta Enes ve ben diğer sınıfta da Kaan, Nil ve Alperen vardı. Selin ve Mehmet tatildeydi.

Yavaş yavaş korktuğum başıma geliyordu sanırım. Artık sadece arada bir Kaan yanıma geliyordu ve konuşuyorduk. Bazen yanında Alperen de oluyordu. Onun dışında yok.

Bizde yeni kızlarla takılıyorduk. Yavaş yavaş Beyaz Zenciler yok oluyordu ve benim elimden birşey gelmiyordu.

Ama içimde hâlâ bir umut ışığı vardı.

Yazın çok kötü bir olay yaşadım ve bu olaydan dolayı az kalsın Alperen'i Kaan'ı ve Enes'i kaybediyordum.

Siteden Beyza diye bir kız Kaan'ın instagram şifresini nasıl olduysa kırmış ve benim adıma mesajlar atmıştı.

Sabah gittiğimde erkeklerde bir soğukluk vardı. Anlamlandıramadığım bir soğukluk.

Bir tenefüs Alperen yanıma geldi.

- Nasıl buldun?

- Neyi?

- Bilmemezlikten gelme Duru!

- Alperen neyden bahsediyorsun ya açık açık söyle.

- Diyorum ki Kaan'ın instagram şifresini nasıl buldun?

O sırada Kaan' da gelmiş bağırmaya başlamıştı. Elim ayağım titriyordu. İlkez günün hemen bitmesini istiyordum.

☆KAAN☆

Duru'ya gerçekten çok sinirlendim. Nasıl böyle bişey yapar aklım almıyordu. Sinirle çok üstüne gitmiştim. Ah  Kaan keşke bunu kızın kalbini kırmadan önce anlasaydın. Ama onun yaptığının yanında bu hiçbişeydi.

☆DURU☆

Eve geldigimde Beyza'ya herşeyi anlattım. Beyza mahçup bir şekilde bana bakıyordu.

- Noldu Beyza?

- Duru onların hepsini ben yaptım.

Anında Kaan'a mesaj attım. O sırada Beyza da özür diliyordu.

Kaanda bağırdığı için özür diledikten sonra barıştığımızı anlayıp fazla uzatmadım.

Umarım artık eskisinden mesafeli olmazlar. Çünkü Kaan'ın şu cümlesi aklımdan hiç çıkmıyor:

- Çok sinirlendim bağırdım kusura bakma.
Ama şunuda unutma bundan sonra ne ben ne Alperen ne de Enes seninle eskisi kadar samimi olmıycaz.

Yani şimdi Duru'nun suçu ne dimi.

TAYFA ELDEN GİDİYOR (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin