~16.BÖLÜM~

56 13 7
                                    

  Sınavım gayet iyi geçmişti. Şimdiye kadarki en iyi sınavım bile diyebilirim. Kaanla biraz sınav hakkında konuşmuştuk. Sürekli sınavdan yakınıyordu. Sanırım pek iyi geçmemişti.

  Kaan ve Selin arasında çözemediğim bir soğukluk vardı. Anca pazartesi Seline sorabilirdim. Çünkü yarın pazardı. Ha şimdi diyeceksiniz telefon ne güne duruyor. Selin ailesi yüzünden telefonunu pek kullanamıyordu.

  Sadece ders çalışmakla geçen bir hafta sonunun ardından yine hafta başı ve okula gidiyorum. Okula girdiğim gibi panoya astıkları deneme sonucunu gördüm.

  Mehmet ben ve Volkanınki gayet iyiydi. Alperen ve Selin gelmemişti denemeye. Enes ve Kaanınki pek iyi değildi. İster istemez üzülmüştüm. Sınavım çok iyiydi ama sevinemiyordum.

Selin: Duru kesin karar verdim sen manyaksın.

Duru: Neden?

Selin: Kızım denemen harika geçmiş. Hocalar durmadan seni övüyo. Kendine sevineceğine Kaanla Enese üzülüyorsun.

Duru: Yok kendime tabiki seviniyorum. Ama onlarada üzüldüm.

Selin: Delisin.

Duru: Aynen öyleyim.

Bi ara uzun bir sessizlik oldu. Sonra aklıma gelen soruyla Seline yöneldim.

- Selin Kaan niye sana bu kadar soğuk.

- Sadece o değil hepsi soğuk.

- Evet hepsi soğuk. Ama Kaan ayrı bi soğuk. Yine diğerleri senle konuşuyo.

- Evet. Zaten bende fark edip Kaana sordum.

- Eeeeeee

- Neden tatilde beyefendiye mesaj atmamışım.

- E haklı niye hiç sormadın.

- Ya kızım. Benim internetim yok. Kaanın SMS i yok. Arasam onun ablaları laf ediyor.

- O da doğru. Peki bunu Kaana söyledinmi.

- Evet.

- Eee o zaman ne bu trip?

- Bilmem yinede aramız açık.

- Peki diğerleri neden soğuk.

- Bilmiyorum.

- Neyse ben öğrenirim.

- Sen bilirsin.

Umarım bölümü beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın.💘❤

TAYFA ELDEN GİDİYOR (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin