~9.BÖLÜM~

79 17 22
                                    

- Gidiyorum değil mi?

- Hayır gitmiyorsun.

- Ya neden baba ya?

- Bir haftalığına maraşa tatile gidiyoruz.

Başka zaman olsa bu tatile çok sevinirdim. Annemle babam çalıştığı için çok nadir tatile çıkıyorduk.

Ama şimdi buna sevinemem ki. Resmen arkadaşlarımla Antep'e gitmek yerine ailemle Maraş'a gidiyordum. Ama neyse en azından tatile gidiyorum az da olsa mutluyum.

Su gibi geçen günlerin ardından bir cumaya daha gelmiştik. Ve iki gün sonra tatile gidiyorum. Bizimkilerde o hafta perşembe gidecekler Antep'e.

Herneyse işte. Kızlarla oturuyoruz.

Dilek: Ya Duru babana söyle bıraksın işte bir günlüğüne seni Antep'e.

Nil: Aynen ha zaten Antep Maraş arası ne kadar. Şaçma sapan şeyler. Bıraksın işte baban seni çok zor birşey değil.
( Nil biraz fazla açık sözlü ve insanlara sürekli laf sokma eğilimde. Ama olsun yine de seviyorum bu kızı. )

Duru: Ayyy kızlar başımı şişirdiniz ha. Bilmiyorum işte hayırlısı.

Dilek: Duru?

Duru: Efendim?

Dilek:Benden duymuş olma ama Sevil hoca bir günlüğüne izin almak için babanla konuşmayı planlıyor. Ama sadece bir ihtimal.

Sevinçten kelimenin tam anlamıyla yere yapıştım. Sevinmiştim. Ama sadece bir ihtimaldı. Ne hikmetse bu düşünceler o an aklıma gelmedi. Aman neyse her şey olacağına varır.

Ve evet günlerden pazar valizleri hazırlıyoruz. Yarın ciddi ciddi gidiyoruz.

Bu tatilde sevindiğim 3 nokta vardı.
1- Cuma günki sınava girmiycem.
2- Bir hafta dinlenme fırsatım olucak.
3- Uzun bir aranın ardından yine ailemle tatile çıkıyordum.

Bunları düşünürken çoktan kendi kıyafetlerimi valize koymuştum.

Geç olduğu için uyumaya gittim. Zaten yarın erken kalkıcaktık.

Sabah annem geldi uyandırdı. Yolda piknik alanı olan bir yerde kahvaltı yapıcaktık.

Arabada giderken saate baktım. 8.30 . Bizimkiler 1 saat sonra derse gireceklerdi. Bu tür şeyleri hesaplamayı seviyordum. O gün okula gitmediysem eğer gitseydim hangi derste olacağımızı veya sınava gitmediysem eğer gitseydim kaçıncı dakkada olacağımız vb.

Piknik alanına geldiğimizde kahvaltı yapmaya başlamıştık. Ortam o kadar güzeldiki. Bende küçük kardeşmi alıp birsürü fotoğraf çektim. O sırada bizimkiler derse gireli 23 dk olmuştu.

☆NİL☆

Derse gireli 23 dk olmuştu. Sıkıldığımız için Dilek'le konuşuyorduk. Bu konularda artık çok usta olduğumuz için fark edilmiyorduk.

Zil çaldığında tenefüse çıktık. Duru'nun sınıfına girdiğimde bu hafta olmadığı sonradan aklıma gelmişti. Anlaşılan Dilek'inde öyle. Ee alışık değildik ya Duru'nun okula gelmemesine. Çok acil bir durum olmadıkça okulu asla asmazdı.

Ha diyeceksiniz tatil çok mu acil. Değil ama sonuçta kurstayız. Ve burda öğrendiklerimizi normal okul dönemi başladığında yine öğrenecektik.

☆DURU☆

Buraya geldiğimizden beri 3 gün geçmişti. Tamam kabul o kadar kötü geçmiyordu. Eğleniyordum yani. Ve aslında tüm günler aynıydı. Ama halimden hiç şikayetçi değildim. Sabah kahvaltısından 1-2 saat sonra havuza gidiyor. Dönüşte öğle yemeği yiyip otelde boş boş oturuyorduk. Akşam yemeğinden sonra da ya çarşıda yürüyüş yapıyor yada lunaparka gidiyorduk.

Tabi ben bunları gecenin bir saati çekyatta düşünüyordum. Yarın bizimkiler Antep'e gidiyorlardı.

☆Dilek☆

Sabah hazırlanırken kendi kendime mırıldanıyordum.

- Nil'de gelicek yeni kızlar da gelicek Duru'da ... Duru gelmiycek.

Sonda sesim alçalmıştı. O sırada annem yanıma gelmişti.

- Ay Dilek kız ölmüş gibi konuşmasana tailde keyfine bakıyor işte. Sende bu günün tadını çıkar kızım.

- Anne Allah korusun ne ölmesi tövbe de.

-Tövbe.

Bi yandan da haklıydı tatilde keyfine bakıyordu işte kız.

Duru'nun okul gezilerinde en sevdiği şey yolculuktu. Bazen onun sırf yolculuk için gezilere geldiğini düşünmüyor değilim. Ben bunları düşünürken Nil'in beni dürttüğünü fark ettim.

- Dilek haydi kahvaltı alanına geldik.

Evet kahvaltımızı bi güzel yaptıktan sonra yine yola çıktık.

☆NİL☆

Geziye tayfadan bir tek Mehmet, Alperen ve ben vardık. Öyle yolda ilerliyorduk ve servis çok sessiz di. Şimdi Duru olsa coşturmuştu.

Böyle böyle Antep'e varmıştık. Ve ilk hayvanat bahçesine gittik. Ordan sonrada Harikalar Diyarı'na.

Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan gün bitmiş servisle yola koyulmuştuk. Gelenlerin yarısından fazlası yatıyordu. Bende gözlerimi yumdum.

☆DURU☆

Saat akşam saatlerine geliyordu. Whatsapp' girdim. Sevil hoca durum paylaşımı yapmıştı. Açıp baktım. Kızlarla Antep'te çekildiği bir fotoğraftı. Mutluydular sevinmiştim.
Cumartesi akşamı dönüyorduk. Son iki gün. Eminim dönüşte daha çok geze geze gidecektik.

- Duruuu hadi uyu kızım.

- Tamam anne.

Diyip kafamı çekyattaki yastığa koydum ve uykuya daldım...

Baya uzun bir süredir yb atmadım. Malum LGS ye iki haftadan az bir süre kaldı. Onun için sıkı çalışmaya çalışıyorum. Bu büyük aralık ondan kaynaklı. Ha bide bu arada medyaya böyle güzel sözler koyayım mı her bölümde?

TAYFA ELDEN GİDİYOR (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin