~8.BÖLÜM~

84 18 8
                                    

   Zaten o an elim ayağıma dolaşmış Kaan'a cevap filan vermemiştim.

  Bir kaç gün erkeklerin hiç biri değil benle muhattap olmak yüzüme bile bakmamışlardı.

  Acaba Kaan onlara gerçeği söylemedimi diye düşünüyordum. Ne onlara nede Kaan'a sorabiliyordum. Bakışları korkunçtu ve çok soğuktu.

  Şimdiye kadar instagram ile hiçbir alakası olmayan ben nasıl böyle birşeyin içine düşmüştüm.

Bisüre sonra dayanamıyıp Kaan'a mesaj attım. O anlatmış aslında diğerlerine. Sanırım biraz zamana ihtiyaçları vardı.
 
Evet gerçekten bir süre sonra yavaş yavaş eski halimize dönüyorduk. Alperen, Kaan filan geliyodu yanıma.

Gerçekten mutluydum sonunda onlarla aram düzelmişti. Ama yazın başından beri hiçbir şekilde 7.sınıftaki gibi oturup düzgün bir sohpet edememiştik.

Zaten canımı sıkan şey benim bulunduğum sınıfta nerdeyse herkes yeni gelenlerdi. Kızlardan bile geçen yıldandan sadece ben vardım. Evet yeni kızlar çok iyiydi ama olmuyordu işte.

  Nil ve Dilek aynı sınıftaydı ister istemez daha yakınlardı. Sırf bunun için sürekli kavga ediyorduk. Kendimi yeniden 6.sınıfa dönmüş gibi hissediyordum. Tek farkı tek başımada kalabiliyordum artık. Hem yeni kızlar vardı.

  Zorda olsa aramız düzelmişti. Tabi aynı sınıfta olmak gibi olmuyordu. Sabret Duru son 3 buçuk hafta. Sonra aynı sınıflarda olacaksınız.

Bunu nerden mi biliyorum?

Hemen kısaca anlatayım:
Ben en sonunda dayanamıyıp babama anlatmıştım. Babam da okulun idari kısımlarından birini arayıp söylemişti. Telefondaki idareci de zaten okullar açılınca ilk bir hafta eşit bir şekilde dağıtıcaz, sonra sınavla sınıfları ayırıcaz.

Duyduğuma hem sevinmiş hem üzülmüştüm.

  Çünkü böyle sınıf yerleştirmelerini pek seven biri değilim. Adım gibi eminim iyi sınıfta olacağıma ama diğer sınıftakilerin rencide edilmiş hissetme ihtimali vardı.

Ders Sevil Hocayaydı.

Ders işlerken idari kısımdan bikaç kişi geldi. Haftaya Gaziantep'e gezi düzenliyorlardı. Biz nasıl mutluyuz ama.

  Eve gittiğimde direk babama bu konuyu açtım.

- Gidiyorum değilmi.

- Hayır gitmiyorsun.

E şimdi Duru nasıl üzülmüştür. Ama emin olun babasının bunun için mantıklı bir açıklaması var...

TAYFA ELDEN GİDİYOR (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin