~11.BÖLÜM~

54 17 14
                                    

    Bir hafta boyunca geç uyandığım için sabah 07.00 da kalkmak zor oldu. En son çareyi kendimi duşa atmakta buldum. Saçım elektriklenicekti ama ayılamıyordum.

  Duştan çıktıktan sonra orta boy haki yeşili bir elbise giydim. Ve saçım elekriklenmesin diye düzleştirdim.

  Annemle babam erken çıkmıştı. Bizde kardeşlerimle birlikte kahvaltı yaptıktan sonra televizyon izlemeye başladık. Servisin gelmesine 5 dakika kaldığında aşağı indik.

  Servis hiç gecikmeden gelmişti. Ama Volkan için aynı şeyi söyleyemiycem. Volkan'nın geçen yıldan beri huyudur geç inmek. Çok nadir erken iner.

3 dakika sonra Volkan da inince Enes'i de alıp yola çıktık. Zaten hemen arkamızdaki sitede oturuyordu. Okula vardığımızda herkes tören alanında toplanmıştı bile. Geçen yıl hep ilk gelirdik şimdi ise en sonlarda gelmiştik.

  Sıraya geçtiğimde Nil ile konuşuyorduk. Henüz marş için hoca gelmemişti. Bir anda sırtımda hissettiğim ağırlıkla dengemi zarzor sağlayabilmiştim. Sırtımdaki ağırlık inerken arkama baktım. Sırtıma zıplayan Selin'di. E tabi kız da haklıydı. 3 ay boyunca bizi görmemişti. Son iki hafta belki gelebilirim demişti ama gelememişti.

Ben tam Selin'e belimi felç ettiği için kızacağım sırda marş çalmaya başladı. Bende mecbur ayak uydurdum. Tabi bu Selin Hanım'ın işine geldiği için pis pis sırıtıyordu.

  Tören bittiğinde herkes sınıflara dağıldı. Ben, Nil, Kaan ve Enes bir sınıfta Mehmet, Alperen, ve Selin bir sınıftaydı.Volkan ve Dilekte onların sınıfındaydı. Selin hanım yine yırttı. Ama tenefüste görür gününü.

Bende Nil'in Kaan ve Enesin hemen yanındaki sırada benim için tuttuğu yere oturdum.

  Henüz sınıflarımız belli değildi. Ama sınavdan sonra tüm tayfanın iyi sınıfta olacağına adım gibi emindim. Sınav çarşamba ve cuma olamak üzere iki gündü ayrıca 7. Sınıf konularıydı. Zaten bu hafta ders filan işlenmezdi. İlk ders zaten herkesin birbirini tanımasına rağmen yine tanıştık. Yeni gelenleri de yaz kursundan tanıyorduk zaten.

Tenefüste  Kardeşim daha yeni 1. Sınıfa geçtiği için bi yanına uğradım. Daha sonra kızların yanına gitmiş Selini iyi haşlamıştım. Kırılmış gibi yapıyordu ama çok kötü bir oyuncuydu. En son oturup kızlarla adam akıllı konuşabilmiştik.

Bütün bir hafta hocaların nasihatlarıyla geçmişti. Malum LGS ye hazırlanıyoruz. Ama bende en ufak bir stres yada heycan yoktu. Çarşamba ve cuma günü sınav olmuştuk ve gayet iyi geçmişti. Şuan pazar günündeyiz. İlk hafta bitti bile. Yarın kesin sınıflarımız belli olucak.

........

Okula zar zor adımlıyorum. Kendinden bu kadar emin olan ben şuan iyi sınıfta olmam için Allah'a yalvarıyorum. En sonunda okula girip bizim katımıza çıkabildim. Ve evet iyi sınıftaydım. Ve tüm kızlar. VE TÜM TAYFA! Ama bi dakika Alperen yok. Diğer sınıfa gittiğimde Alperen'in o sınıfta olduğunu gördüm. Kaan'da oturmuş onu sakinleştiriyordu.

  İşin aslını yemekhanede bi hocadan öğrendim. Alperen kılpayı bizim sınıfa gelebiyormuş ama bi kız orda tek kalıyormuş. Kız orda tek kalmasın diye Alperen ile kızın yerini değişmişler. Hayır yani mantıksız olanı sınıfta bi kişilik boşluk var zaten. Ne gerek vardı Alperen'in gitmesine.

  Ama zaten olan olmuş. Bu sınıf yerleştirmesinde şaşırdığım bir nokta vardı. Yaz kursuna Yunus diye bir çocuk da gelmişti. Ve gayet başarılıydı. Ama o da kötü sıftaydı.

Dayanamayıp bunu da hocaya sordum. O da sınavlardan birine gelmemiş ve bu yüzden ortalaması düşmüştü. Ama ilerleyen zamanlarda başarısını devam ettirirse bizim sınıfa gelebilirmiş. Kim derdiki sırf bu çocuk yüzünden bir yılım değişicek.

Selam. Daha önceden birkaç popüler kitabın yorumlarında kitabımı tanıtmış ve aşka yer vermiceğimi söylemiştim. İlerleyen bölümlerde ufak tefek böyle durumlarla karşılaşıcaz. Ama kitabın akışını asla bozmıycam. Aslında ilk başta amacım hiç bir şekilde aşka yer vermemekti ama gel görki hepimiz hayatımızda böyle şeylerle karşılaşıyoruz. Şimdilik kendinize iyi bakın.💜

TAYFA ELDEN GİDİYOR (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin