~27.BÖLÜM~

47 12 6
                                    

☆SELİN☆

Hepimiz servise yerleştikten sonra Kaan Duruya şöyle bi soru yöneltti:

-Hani o kadar ısrar ettin. Geldikte noldu?

Duru boş gözlerle Kaana bakıyordu. Belli kız kırılmıştı. Kaanda anlamış olucakki tekrar konuşmaya başladı.

- Ama iyi ya yolculuk kısmı eğlenceli yinede.

Duru sadece asık bi surat ifadesiyle   kafasını sallamakla yetindi. Bize dönünce gülmeye başladı.

İlerleyen dakikalarda Kaan hariç herkesle konuşuyor hatta Kaanla neredeyse hiç muhattap olmuyordu.

En sonunda Kaana kimseye fark ettirmeden mesaj attım.

Selin: Kaan şu Durudan özür dile ya bak kız çok kırılmış.

Kaanın sms i olmadığı için mesaj atamamış kafasını sallamakla yetinmişti. Tam o sırada da Kaanın yanında oturan Enes mesajları okumuştu.

Enes: Duru sen malsın ya sanki senin attığın trip Kaanın çok umrunda.

Hayır ben anlamıyorum bu mal niye dönüşte de babasıyla gitmedi.

Artık Duru iyice sinirlenmiş ağlama noktasına gelmişti. Napalım Duruda böyleydi. Sinirlendiğinde gözleri doluyordu.

Serviste herkes susunca Duruda kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladı.

5-6 dakika sonra Kaan Duruya seslendi. O da rahat duyabilmek için kulaklığının birini çıkardı. Bende fırsat bu fırsat çaktırmadan onları çekmeye başladım.

- Çıkar o kulaklığını Duru.

- Neden?

- Konuşalım biraz.

- İyi tamam.

Ve diğer kulağından da kulaklığını çıkardı.

- Evet ne vardı seni dinliyorum.

- Nasılsın?

- Sence Kaan?

- Tamam ya kusura bakma. Ben isteyerek bacımı kırarmıyım.

Duru biraz düşünmüş gibi yapıp:

- Peki önemli değil. dedi.

Tabi ben videolarını çekmenin mutluluğunu yaşıyorum.

Bi süre sonra nedense Nille Duru tartışmaya başladılar.

Nil: Ya Duru salak mısın çıkar o hırkayı çok ıslak hasta olucaksın.

Duru: Ya ama valla bunu çıkarırsam çok üşürüm.

Nil: Hırkayı çıkar montunu giy.

Duru: Ya Nil anlamıyosun. Şuan bu hırka benle bütünleşmiş. Çıkartırsam birden üşüyecem. Ve çok kötü bir his.

Benle Hümeyra bu hallerine gülerken Nil en sonunda hırkayı çıkarttırdı.

Serviste yine derin bi sessizlik olduğunda yolu izlemeye koyuldum.


Umarım beğenirsiniz. ❤♾

TAYFA ELDEN GİDİYOR (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin