A nagy nap

593 23 0
                                    


-Leta gyere eljött a nagy nap.- szólt Minerva Mcgalagony a nevelőanyám. Sziasztok! Leta vagyok egy hete tudtam meg hogy van egy iker tesóm. Már nagyon izgatott voltam hogy végre kiderült hogy nem vagyok egyedül. ( Jó igaz itt volt nekem Mcgalagony de azért mégis más.) Elbucsuztam nevelőanyutol és kisebb könnyek között elbucsuztam tole. Egy pillanat sem telt el és hopponáltunk egy házhoz Londonba Dumbledore professzorral.
- Menj be nyugodtan és keresd Molly Weasleyt!-mondta Dumbledore és dehopponált.
-Remek itt vagyok egy háznál ahol senkit nem ismerek és a tesom akiről azt se tudtam egy hete hogy létezik és most egyedül be kell mennem úgy hogy egy nevet tudok.-gondoltam. Nagy levegőt vettem és bekopogtam az ajtón hátha valaki ajtót nyit de nem volt szerencsém. Benyitottam az ajtón és lassú finom léptekkel indultam el az első ajtó felé amit megláttam.
-Bocsánat!-nyitottam be óvatosan a szobába.- Molly Weasleyt keresem.-mondtam nagyon félénken.
-Én vagyok az. Hogy hívnak aranyom?-kerdezte barátságos hangon Molly.
-Leta vagyok. Dumbledore küldött.-mondtam.
-Hat te lennél az a lány akiről mindenki azt hitte hogy meghalt. Harry Potter ikre.-mondta egy férfi.
-Igen én lennék. És ha nem tévedek ön Sirius Black. Harry keresztapja.-mondtam.
-Igen. Gyere had nézzelek!-mondta. Közelebb mentem hozzá.- Lily kiköpött mása vagy. A szemed a hajad a vonásaid minden de azért biztos van benned valami az édesapadbol Jamesbol.-mondta. Lagyan és lassan megölelt. Éreztem benne a szeretetet és a törődést.
-Harry már tudja hogy élek?-kérdeztem remenykedve.
-Nem o csak este jön. Addig felkísérlek a szobadba!-mondta Molly. Fel mentünk egy szobaba. Lepakoltam az ágyra és lementem a lépcsőn ahol találkoztam egy ferfival. Fekete zsíros haja vállára omlott és mély tekintettel nézett rám de én láttam szemeiben a fényt mikor rám nézett.
-Leta,Igaz?-kerdezte.
-Igen.
-Én Perselus Piton vagyok a bájitaltan tanár és a Rend egyik tagja. Ismertem anyukád régebben kiköpött Lily vagy.-mondta.
-Örvendek!Már mondta Sirius hogy nincs különbség köztünk-válaszoltam majd egy kis mosollyal zártam a beszélgetést és tovább álltam.

Leta Potter-az elveszett ikerOnde histórias criam vida. Descubra agora