-Nem!
-Leta szólnunk kell neki!-mondta Hermione.
-Nem tehetjük hisz a jövőt nem lehetne tudnom! Kérlek!
-Renden-mondta Harry.
Vissza mentem a klubhelyiségbe és énekelni kezdtem ezzel gyakoroltam a bálra ezen belül pedig az előadásra ami este folyt le. Felöltöztem és megcsináltam a hajam és sminkem.
Lementem a lépcsőn majd megláttam Dracot. Nagy ívben kerültem. Hátra mentem és elvettem a mikrofonom. Úgy döntöttem Little Mix-Love me or leave me című dalát éneklem el.
,,You can take this heart
heal it or break it all apart
No,this isn't fair
Love me or leave me here"
Dracora nézve énekeltem. Minden emlék feltört bennem és mikor nem bírtam könnyezni kezdtem. Nem tudtam vissz tartani a sírást. Nagyon fajt amit Draco tett. Draco rám nézett. Szemei azt sugallták sajnálja de nem hittem neki. Mikor vége lett lementem a színpadról és odamentem Harryhez.
-Nagyon szépen énekelsz! Miért nem hallottam soha a hangod?
-Nem szeretek mások előtt énekelni. Nekem az éneklés az érzéseim kimutatásáról szól! Nem szerettem régen ha tudták mit érzek! Személyes dolog nekem az érzelem!-mondtam majd láttam ,hogy Draco engem nézett és közeledett. Harry is látta ezért inkább arrébb ment.
-Szépen énekelsz!-mondta mosolyogva.
-Köszi.-mondtam flegmán.
-Figyelj sajnálom amit mondtam nem úgy gondoltam. Nem akartalak megbántani.-mondta szomorúan. Nem akartam hinni neki.
-Rendben de közöttünk mindennek vége! Te magad mondtad! Én Potter vagyok te pedig Malfoy! Nem fog ez így működni! SOHA!-mondtam.
-Sajnálom hogy elrontottam ezt is!
-Csak rávilágítottál a valóságra! De ne várd hogy jó képpel nézzem ezt. Fájt amit tettél Draco! Nem érted? Fájdalom csak az egész kapcsolatunk! Minden része! Sose leszunk barátok szerelemről meg ne is beszéljünk! Elrontottad! Remelem most boldog vagy! De nem hibáztatlak hisz ennek így kellett lennie!-mondtam majd tovább álltam. Odamentem Harryhez majd egész este velük voltam és elfelejtettem mindent!Sziasztok! Ez a rész rövidre sikerült se remélem tetszik nektek majd jön a folytatás!
CITEȘTI
Leta Potter-az elveszett iker
FanfictionEz egy újabb Harry Potter történet lesz. A sok fanfiction olvasás után gondoltam én is megírom az enyém. Remelem tetszeni fog nektek.