Kviddics? Naná

240 12 1
                                    

Másnap mikor felébredtem azon gondolkoztam hogy Harry és én ezen össze fogunk veszni de már nem zavart ez a gondolat sem mert úgy éreztem hogy Draco mellett igazán boldog vagyok de még nem tudtam hisz csak egy napja ismerem. Gyorsan kivertem ezeket a gondolatokat a fejemből és elindultam a fürdőbe. Egy gyors zuhanyt vettem hogy felfrissüljek majd felöltöztem és nagy meglepetésemre Draco Malfoy ott várt rám a klubbhelységben.
-Te mit keresel itt?-szólítottam meg.
-Rád várok.-felelte. Szürkéskék szemei találkoztak zöld színekben játszó tekintetemmel.
-Miert? Pedig amiket hallottam rolad azok alapján te nem vagy ilyen kedves.-mondtam nevetve.
-De egy baráttal az vagyok.-mondta egy kis mosollyal szája sarjában.
-Na akkor induljunk.-mondtam. Elindultunk a Nagy terembe.

-Leta! Szia. Ma nem jossz le velünk Hagridhoz?-kerdezte Harry.
-De persze szívesen.-mosolyogtam rá. Észrevettem hogy Draco már elment. Mondjuk gondoltam mivel nem nagyon jönnek ki a tesómmal. Gyorsan utána mentem és leültem mellé.Órák után még leültünk beszélgetni a belsőudvarba.
-Nem akarsz lejönni velem ma kviddicsezni? Gyakorolnom kell és egyedül unalmas.-mondta nevetve.
-De persze lemegyek. De vigyázz mert nagyon jó vagyok kviddicsből Mcgalagony professzor mindig tanított.-mondtam.
-Hat majd azt meglátjuk!-mondta nevetve.
Egy órán keresztül még beszélgettünk utána lementunk a kviddics pályára.
-Sokkal jobb mint otthon a kertben!-mondtam nevetve.
-Akkor úgy jó hogy te is fogó leszel és egymás ellen játszunk?-kerdezte.
-Persze. Így meg jobb lesz ha legyőzlek mert te fogó vagy alapból.-nevettem fel. Elkeztük a játékot. Kb. 10 perc után megláttuk a cikeszt és mind a ketten elkezdtünk menni utána. Mikor megfogtam volna egy hangra lettem figyelmes. A hang tulajdonosa egy gurkó volt ami kiszabadult a ládából. Eltalálta a seprűmet ezzel lelökve arról.

~Draco szemszöge~
Mikor megláttam hogy Leta leesett a seprűről habozás nélkül mentem és elkaptam. Letettem egy padra majd gyorsan megfogtam és elindultam vele Madam Pomfreyhoz. Mikor elindultam vele megláttam hogy jön Potter.
-Lehetne ennél rosszabb?-suttogtam magamban.
-Mit csináltál a testvéremmel Malfoy?-jött felháborodva Potter és pálcát fogott rám.
- Semmit Potter nyugodj le! Csak kviddicseztunk és eltalálta egy gurko a seprujet.-mondtam.
-Akkor ezért nem jött Hagridhoz. Mert veled volt.-mondta Potter.-Add oda Letat Hermionenak MOST!-mondta. Nem akartam vitat ezért odaadtam és elindultam a seprűmért mikor arra lettem figyelmes hogy Potter egy átkot mormolt és utána már a földön hevertem.

~Leta szemszoge~

A gyengelkedon ébredtem.
-Hála Merlinnek hogy jól vagy.-ölelt at Harry.
-Draco? Hol van Draco?-kérdeztem kissé ködös emlékekkel.
-Hat valószínűleg meg mindig a kviddicspalyan mivel Harry megatkozta.-mondta Ron.
-HOGY MI???-orditottam-MIERT?? ES MEG OTT IS HAGYTAD??-kérdeztem felháborodottan.
-Igen szerintem már valaki tuti megtalálta!-mondta.
-Hogy tehettel ilyet?-mondtam költőien majd felpattantam és gyorsan le futottam a Kviddics pályára. Ott feküdt Draco mély vágássokkal.
-Merlinre! Kérlek ébredj fel.-mondtam sírva. Megláttam Piton professzort és gyorsan oda hívtam aki segített felvinni a gyengelkedobe.

Leta Potter-az elveszett ikerWhere stories live. Discover now