A mardekár hercege

318 14 1
                                    

   Reggel korán keltem fel mert indultunk is a Roxfortba. A vonat úton elaludtam mert nagyon fáradt voltam szóval mikor odaértunk Harryek keltettek fel. Beértünk a Roxfortba és azzal keztünk hogy engem beosztottak mert eddig Mcgalagony tanított engem szóval még nem voltam beosztva. Nagyon féltem hogy mi van ha rossz házba kerülök és egyedül leszek és megint elvesztem Harryt. Leültem és egy pár másodperc után kimondta azt amitől féltem:
-Mardekár.....

Nagy csönd lett az egész teremben. Mindenkit meglepett főleg engem. Leültem a Mardekar asztalához egy fiú melle.
- Hogy lehet hogy egy Potter a Mardekarba került?-kerdezte mire én egy megvető pillantást vetettem rá.-Bocsánat. Draco Lucius Malfoy vagyok aranyvérű családból szarmazok és téged ha jól tudom Leta Potternek hívnak.-mondta.
-Igen. Hallottam már rolad és nem jókat!-mondtam neki egy kicsit megvető pillantás kíséretében.-Bocsi de most semmi kedvem beszélgetni főleg nem veled.-mondtam majd elfordultam.
-Gondoltam hogy Szent Potter csak azt mondja majd mindenkinek hogy én ilyen rossz vagyok meg olyan rossz.-mondta szomorúan.
-Bocsánatot kerek hogy megiteltelek úgy hogy nem ismerlek meselj magadrol!-mondtam mosolyogva. A következő időben beszélgettünk és nagyon sokat nevettünk. Nagyon fura volt belenézni a szurkeskek szempárba. Megnyugtató volt hogy már most találtam egy barátot akivel őszintén tudtam együtt nevetni. Mikor elindultunk a szobák fele Harry odajött hozzam és egy papírt nyomott kezeim köze.
Vigyázz Malfoyyal mert bántani fog! Találkozzunk ma hatkor a Nagyteremnel!

-Ahogy látom Potter nem akarja hogy baratkozzunk! De te el akarsz menni találkozni vele elmondani hogy téged nem érdekel hogy ő kit ismert meg bennem mert te egy másik énemet láttad!-mondta.
-Ligilimentor vagy!-mondtam.
-Igen. Meg harmadikban tanultam meg!
-De igazat mondtak engem tényleg nem érdekel ő kit ismer mert én amennyire ismerlek most annyira akarok a barátod lenni mert boldognak éreztem most magam már hosszú idő ota csak akkor éreztem ilyen boldogságot mikor találkoztam újra Harryvel.-mondtam el mit érzek Draconak.

Leta Potter-az elveszett ikerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora