🌟 Yıldızlara dokunmak bu kadar zor olmamalı... 🌟
Nasıl böyle bir şey olabilir? Neden?
Jimin kullanmış mıydı yani beni tüm, bana yaklaştığı her adım hepsi bir oyun muydu?
...
JennieAbimin şirketine gidip sık sık Rose'den ve Rose'nin şirketinden bilgi alıyordum. RoseWare'den kafaladığım birkaç kişi sayesinde Rose'nin yaptığı tüm adımları önceden öğrenebiliyordum.
'Ayra' gerçekten büyük bir projeydi. Rose'den oldum olası nefret ediyordum. Önce üniversitede onun yüzünden hocalarımdan hep azar işitmiş ve aynı seviyede olmamamıza rağmen sürekli onunla kıyaslanmıştım. Sonra aşık olduğum çocuğu elimden almıştı.
İpi koparan kısım ise abimde gözlemlediğim büyük farklılıklardı. Rose ile tanıştığından beri hiç boş kalmayan abim uzun süredir hiçbir kadına dokunmuyordu. Ona birilerini ayarlayabileceğimi söylediğimde bana kızıyor, reddediyordu.
Sadece bu olsa iyi gecelerin sahibi, barların efendisi abim sürekli evde duruyordu. Sürekli onu düşünüyordu. Hayır buna izin veremezdim. Nereye gidersem gideyim lanet olası Rose hep orada oluyordu. Buna bir son vermeliydim.
'Ayra' projesini duyunca kapsamlı bir plan yapmıştım. 'Ayra' yı çalıp kendi yazılım şirketim yapmış gibi yayımlayacaktım. Böylelikle RoseWare büyük sermaye kaybı ve hisse senedi kaybı yaşayacaktı. Yani büyük zararlar alacaktı. Çünkü RoseWare geleceğini bu projeye yatırmıştı. Ardından Bay Wang ile iş birliği yapmıştım. O RoseWare'den ayrılacak ve yavaş yavaş farkedilmeden düşen hisse senedi fiyatından faydalanıp hisse alacaktı.Onu da abimin Çindeki satışa sunduğu hisse senetlerine yatıracaktı. Böylelikle Rose hisse senetleri satışında Rose Bay Wang'dan şüphelenmeyecekti.
Tabii ki de sadece buna güvenemezdim. Kai, sevgilim kendisinin AVM zinciri var. {Lotte gibi} Onun RoseWare'nin gizli ortağı olduğunu öğrendiğimde tanıştım onunla. Ve sevgili olduk. Tabii ki de o böyle bir amacımın olduğunu bilmiyor. Ama ısrarlarım ve onun bana dayanamaması sayesinde RoseWare'nin hisse senetleri değeri düşünce benim için satın alacağının garantisini almıştım.
Her şey yolunda gidiyordu. Böylelikle Rose abimden şüphelenecek ve abimden uzak duracaktı. Aynı zamanda önce projesinden sonrasında göz açıp kapayıncaya kadarki sürede şirketi ellerinden kaymış ve Rose de bitmiş olacaktı.
Rose
Ayra skandalı patlamıştı. Hisse senetlerimizde-ki düşüş gözle görülebilecek derecede düşmüş-tü. Bu durum beni acayip korkutuyordu. Çünkü şirketimin %60 hissesi bendeyken şimdi saat başı 1'er,2'şer düşüyordu.
Jimin durmadan arıyordu. Numarasını engelleyip acil toplanmasını istediğim toplantıya girmiştim.
—Bayan Park şirket hisseniz 2 saat içinde %57 ye düştü.
—Bayan Park acil bir şey yapmalıyız.
—Yeni bir proje üretmeye vaktimiz yok!
—PRK Group'a dava açalım...
—Şirket batıyor!
—Bayan Park %56'ya düştü.Hayatım boyunca ilk defa ne yapacağımı bilmiyordum. Şoka girmiştim. Herkes bir şey söylüyordu. Şiketim...
Kurmak için onca sene okuyup, çalışıp, yüklü borçların altına girip, ilerletmek için hiç uyumadan gözümü kırpmadan yazılımını yapmış olduğum programlar... hepsi yalan olmuştu.Şirketim batıyordu. Ellerimden kayıyordu. Ve ben hiçbir şey yapamıyordum. Hata yapmıştım. Şirketin geleceğini sadece bir projeye bağlamamalıydım. Çok büyük bir hataydı bu...
5 gün sonra
—Alo!
+Bayan Park yönetim kurulu toplantı için çağrı gönderdi. Acil şirkete gelmeniz gerekiyor.Şirkete gidip toplantı odasına geçtim.
—Bayan Park açık konuşacağım
Hepimiz biliyoruz ki bu şirketi kurmak için elinizden geleni yaptınız, ilerletmek için çok uğraştınız. Ama yaptığınız bu hata çok pahalıya patladı. Biz sizi uyarmıştık. Bir projeye bu kadar yatırım yapmayın demiştik. Dinlemediniz.. Sonuçta şirket alabora oldu. Hisse senediniz %25'e düştü. Şu an şirketin en küçük ortağı oldunuz. Bay Wang %30 hisseyle yardımcı, Gizli ortak ki artık gizli değil Bay Kim Jong-in %45 hisse ile şirketin yeni en büyük ortağı oldu. Üzgünüm ama...
—Bayan Park Ceo konumundan çalışan konumuna indirilsin diyenler!Herkes mi!! Birkaç kişi hariç herkes miydi yani!? Hayır ağlamayacağım ağlamamalıyım... Ben güçlü bir kızım.
Anne özür dilerim...
Kızın verdiği sözü tutamadı
Özür dilerim...Toplantı odasını hızla terk edip şirketteki odama gittim. Bir kağıt ve kalem çıkarıp istifa mektubumu yazdım. Kendi kurduğum şirketimde çalışan konumunda olamazdım, hayır bunu kaldıramazdım. Odamı boşalttım ve mektubu hala ağzına kadar şerefzilerle dolu olan toplantı salonunun ortasındaki masaya fırlatıp asansöre bindim.
Dışarı çıktığmda Jimin arkamdan koşarak bağırıyordu. Omzumdan tutup kendine çektiğinde
-Ne var?
~Rose! Üzgünüm...
-Yalan söyleme tüm bunları en başından beri planlamıştın değil mi? Sen tam bir adisin! Ben ise tam bir aptal!! Oyun oynadığını bile bile sana güvendim. Lanet olsun ki tam bir aptalım...
Ağlıyordum.
~Rose... bana inanmalısın. Ben yapmadım! Jennie planlamış hepsini...Omzumu elinden kurtarıp hızla arabama bindim. Eve gidip saatlerce içtim etrafa bağırıp çağırdım.
Kırdım
Döktüm
Bitirdim
Tükettim...Çünkü kırılmış, dökülmüş, bitirilip tüketilmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On and On || Jirose
Teen FictionHer şeye karşın herkes sevdiğini öldürür. Kimi bunu sert bakışlarıyla kimi yüze gülen bir sözcükle... Korkak kişi bunu bir öpücükle; cesur adam bir kılıçla... fc°3rd 0fthehya • 2020