0.8

560 79 5
                                    

🌟 Yıldızlara dokunmak bu kadar zor olmamalı... 🌟

Hayatımın 180 derece değişikliği üzerinden 6 ay geçmişti. Evimi satmış, telefon numaramı değiştirmiş, saçlarımı boyatmış, Lili'lerin şirketinde çalışmaya başlamıştım.

Başlarda Jimin beni veya Lili, Eun Woo'yu arayıp durduğu için telefon numaramı değiştirmiştim. Her gün evime Jimin'den gelen çiçek, kitap, çikolata sepeti veya mektuplar yüzünden evimi de satıp Iseul'den Gangnam'a Lili'lerin şirketine yakın bir bölgeye yerleştim. Hayatım yavaş yavaş yoluna giriyordu.

Hayatın değerini şimdi daha iyi anlıyordum. Mutluydum. Sık sık zaman buldukça dünyayı geziyor, küçük bir kafede şarkı söylüyor, gitar çalıyordum. Böyle rahatlıyordum.

Artık program yazmıyor, uygulama yapmıyordum. Eun Wo bana geliştirme departmanı yöneticiliğini vermişti. Orada çalışıyordum. Aynı ülkede olduğumuz için elbette onun haberlerini alıyordum. Jennie Kim Jong-in ile evlenmiş PRK Group'un başına geçmişti. Jimin'in şirketi ise Asyada bir numaraya yerleşmişti bile. Babası ise aile dostlarının kızıyla evlendirmeye çalışıyordu. Umrumda değil...

Değil mi cidden

Kapa şu çeneni!

Saat 22.30 Han Nehrine bakan kafedeydim. Gitarım da yanımdaydı. Küçük sahneye çıktığımda herkes alkışlıyordu. "Taeyeon-I" lütfen...


빛을 쏟는 sky
아래 아이 I
꿈꾸듯이 fly
My life is a beauty

Etrafta mum ışıklarının mutluluğundan kalan sarı,turuncu şölen, tütsü kokularının unutulmaz sesi ve gitarımdan çıkan renkler...

Işığın süzüldüğü gökyüzünün,altında duruyorum
Rüyadaymışçasına uçuyorum,Hayatım bir güzellik

Gözlerim kapalı, yıldızların sessizliğini duyuyorum. Nehre yansıyan 'Hilal'i hissediyorum. Sonra burnuma bir koku geliyor, sıcak, sıcak bir yaz akşamı, bulut,temiz hava, heyecan, korku, neşe kokuyor...

Aşk kokuyor...

Gözlerimi açıyorum herkes alkışlıyor köşedeki gölge hariç. O gözlerimin tam içine bakıyor. Gözlerinde hüzün var... Kollarını bağlamış arkasındaki duvara yaslanmış siyah pantolon üstü beyaz tshort giymiş. Saçları kafasından bağımsızlığını ilan etmiş. Elinde şarap var. Benim ise başımda 'Nergis'ten yapılmış bir çiçek.

Kollarını birbirinden ayırıyor. Elindeki bardağı önündeki masaya koyup masadaki beyaz gülü alıyor. Sahneye yaklaşıyor...

Bense her şeyimi bırakıp kaçıyorum Han Nehrine , sanki nehir beni uzaklaştırabilecek-miş gibi. Kalbim doping yüklenmiş at gibi dört nala koşuyor. Arkamda olduğunu hissediyorum. Kafamdaki 'Nergis' tacını alıyor. Yanıma geliyor benimle birlikte nehre bakıyor.

Sonra elindeki beyaz gülü kaldırıyor. Gövdesindeki dikeni eline batırıyor. Gülü aya doğru kaldırıyor ve parmağından bembeyaz güle kanını damlatıyor. Kanı gülü al rengine boyuyor...

Sonra arkasını dönüyor ve gidiyor. Saatlerce hiç kıpırdamadan orada duruyorum. Gitarımı almak için içeri girdiğimde gitarımın üstünde gülü görüyorum.

Beni bulmuştu. Sürekli karşılaşmamak için ondan kaçmıştım. Evet aramızda belki kayda değer bir şey geçmemişti ama ben ona kendim bile farketmeden aşık olmuştum... Şimdi ise acı çekiyordum. Neden acı çekiyordum? Neden ondan uzak duruyordum? Evet o yapmamıştı hatta haberi bile olmayabilirdi! Neden kaçıyordum...

Neden daha fazla acı çekeyim ki...
Kaybedecek neyim var...
Sıfır konumundayken...

Daha önceden öğrendiğim evin adresini taksiciye söyledim. Evinin önüne geldiğimde geri dönmeye yeltensem de ayaklarım beni öne doğru itiyordu.

Kapının önüne geldim ve zile bastım. Birkaç saniye sonra kapıyı açmıştı. Beni beklemiyordu sanırım ki gözleri kocaman açıldı
Rose!

%Anlatımımı ve hikayemi beğendiyseniz Yazmış olduğum Like the Way I'm hikayeme bakabilirsiniz. Aşkı bir aşığın dilinden ancak bu kadar aşkla duyabileceğiniz bir hikayedir.

%% Ve gene yazdığım Rose ve Jungkook başrollü spor, aşk, gençlik temalı bol smutlu bir hikayeyi okumanızı tavsiye ederim..

%%%Aynı şekilde alışılmışın dışında bir konu ile yazmışım olduğum Chandelier and Rosedelier hikayeme de bakmanızı kesinlikle öneririm.

%%%%Son olarak beşinci kitabım olan META||Bangtanblackexo kitabıma kesinlikle bakmalısınız. Üniversite temalı gençlik, arkadaşlık, aşk ve entrika ve smutlu bir hikayedir. Kesinlikle bakmalısınız.

 Kesinlikle bakmalısınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
On and On || Jirose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin