🌟 Yıldızlara dokunmak bu kadar zor olmamalı... 🌟
Yazardan
Park Jimin 24 yaşında bir gençtir. Annesi onu doğururken vefat etmiştir. Babası 1 yıl oğluna baktıktan sonra biriyle evlenmiş ve ardından Jennie dünyaya gelmiştir.Jimin Güney Koreli'dir. Fakat babası o 10 yaşındayken oğlunu daha iyi eğitim alsın diye ve üvey annesinin teklifi ile Tokyo'da bir yurda yerleştirmiştir. Ve Jimin de bu yaşına kadar bir daha Seul'e geri dönmemiştir.
Üvey annesiyle sürekli sıkıntı yaşıyor, sürekli annesi babasını oğluna kışkırtıyor ve Jimin de buna sinir oluyordur. Ve artık 17 yaşından sonra tatillerde dahil Seul'e dönmemeye karar almıştır.
Tokyo Ünivesitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra da önce birkaç program tasarlayarak birikim elde etmiş ve biraz da babasının desteğiyle kendine şirket kurmuştur.
Şimdi ise dünyada önemli bir konumda olan JWare'in %100 hisseli tek sahibidir. Kurulduğu ilk yıl pek fazla verim alamasa da ikinci yılında neredeyse uçmuş ve dünyanın en başarılı ilk 5 yazılım/ donanım şirketlerinden biri olmayı başarmıştı. Asya'da ise ByteDance (TikTok'un yazılım şirketi) şirketinden sonraki en büyük yazılım şirketinin sahibi konumuna ulaşmıştır. Ve tabii ki de zengindir.
Kardeşi ile arasında her zaman güçlü bir bağı vardı. Annesiyle ne kadar sürtüşürse sürtüşsün Jimin kardeşini kardeşi de Jimine çok bağlıydı.
Jimin piyasada genç kızların hayali, zeki,başarılı, anlayışlı, yakışıklı ceo olarak tanımlanıyordu. Yaptığı her program özellikle gençler tarafından rağbet görüyor, şehirlerin billboardlarında ve büyük ekranlarında yayımlanıyordu. Ürettiği her bilgisayar ve tablet modeliyse insanların 1 numaralı teknolojik aleti oluyordu. Böyle bir şirket sahibinin elbette sevgilisi oluyordu. "Ünlü Ceo Park Jimin'in yanındaki güzel bayan kim?" "Genç kızların sevgilisi Park Jimin dün gece güzel bir bayanla Happy bardan el ele çıkarken kameralarımıza yakalandı!" "Park Jimin'in yeni sevgilisi genç model ...." "Ünlü voleybolcu ... kameralarımıza JWare Ceosu Park Jimin ile öpüşürken yakanadı" ve daha fazlası. Park Jimin çapkın biriydi. Kadınlarla ilişkileri en fazla 1 ay sürüyordu. Mükemmel kadınlarla sevgili oluyor ama sadece birkaç gün veya hafta sonra kolunda başka bir kadınla çıkageliyordu. Ona göre doğru insan karşısına çıkmadıkça kadınların sevgilisi olduğu kadınların hepsi değersizdi. Şimdiye kadar sadece bir kere ciddi sevgilisi olmuştu. O da babası istediği için. İnsanlar onun şirketinde çalışan olmak için çok çabalıyorlardı. Bu playboyumuz daha çok iş odaklıydı dediğim gibi aşırı zeki ve ultra yakışıklı bir CEOydu ve sevgilisi olacak kişinin de boş biri olmasını istemeyecek kadar akıllıydı.
Rose
Uzun süredir ekip olarak eğitim bakanlığına pazarlamak istediğimiz büyük proje için çabalıyorduk. "Sanal Okul" projemiz neredeyse bitmek üzereydi. Ben de bakanlığa gidip projemi tanıtmış ve insanları memnun bırakarak oradan ayrılmıştım. Satın alacak gibi duruyorlardı. Şirketi kurmam üzerinden 1,5 yıl geçmişti. Kısa süre içerisinde başarılı olmuştum. Her erkek çocuğunun telefonunda veya bilgisayarında yaptığımız oyunlar, her yaşlının telefonunda sanal bankacılık programlarımız. Her gencin elinde ise sosyal medya platformlarımız vardı. Ve yakında da bütün kore öğrencilerinde Sanal Okul programımız olacaktı.
Şirketimi kurduğumda harcadığım parayı 3'e katlamış yüksek sermaye elde etmiştim. Sadece tek bir sıkıntı vardı. Küçük ortaklar yani şirketin hisse senetlerinin %60'ıbendeydi. %20'si Wang abide %20'si ise 1 gizli ortaktaydı .
2 Ay Sonra
Başkan yardımcısı Wang: Rose bir şey söylemem gerekiyor.
Ben: Nedir Wang Abi?
Wang: Hani şu üstünde çalışıp hallettiğimiz müzik platformu var ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On and On || Jirose
Teen FictionHer şeye karşın herkes sevdiğini öldürür. Kimi bunu sert bakışlarıyla kimi yüze gülen bir sözcükle... Korkak kişi bunu bir öpücükle; cesur adam bir kılıçla... fc°3rd 0fthehya • 2020