0.3

739 82 11
                                    

🌟 Yıldızlara dokunmak bu kadar zor olmamalı... 🌟

Sabah çoktan olmuştu. Gene şirkette sabahlamıştım. Şu sıralar çok çalışmam gerekiyordu. Amerika'daki Standford Üni. Asya'daki birkaç yazılım şirketine teklif gelmişti. Bir sosyal medya platformu kuruluyordu ve yardım istemişlerdi. Ama sadece tek bir şirket ile anlaşabileceklerini söylemişlerdi. Bu şirket benim şirketim olmalıydı. Bunun için çok çalışmıştım ve artık hazırdım.

Şirketten çıktıktan sonra eve uğrayıp üstümü değiştirip makyaj yaptım.

Şirketten çıktıktan sonra eve uğrayıp üstümü değiştirip makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Artık hazırdım. Amerikadan görüşmeye Seul'e geleceklerdi. Başvuran tüm Asya'daki şirket başkanları da Seul'e geleceklerdi.
Toplantının yapılacağı otele girdiğimde Lisa ile kucaklaşmıştık.

Ben: Vefasızlar ne arıyor ne soruyorsunuz!
Eun Woo: Sana ne demeli. Başarıların hariç hiç hal hatır sorduğun yok!
Lalisa ve Eun Woo aileleri pek fazla destekte bulunmayınca birlikte şirket kurmuşlardı. Daha 6 aylık yeni kurulan bir şirketti. Bu süre zarfında Eun Woo evlenmişti. Ve Lisa ile Jungkook sevgili olmuşlardı. Jungkook ise mezun olur olmaz Prada'da çalışmaya başlamış şimdi ise genel müdürü olmuştu.
Lisa: Yah çok özlemişim be.
Ben: Aptal seninle daha beş gün önce görüştük bsksnösö.
Eun Woo: Oo benden hanersiz görüşülmüş bir de!
Ben: Ya Eun sen artık başı bağlı bir bireysin,
öyle ha deyince barlara partilere gelemezsin ki.
Lisa: Aynen kendi kendini yaktın kdjhdşsö.
Eun Woo: Hadi ordan siz öyle sanın. Asıl siz niye daha önce evlenmedik diye pişman olacaksınız haberiniz yok!
Lisa: Taabii canım taaabi tabii

O sırada içeriye Park Jimin girmişti. Yüzüm bir anda solmuş ve bedenimi bir sinir kaplamıştı. Bu adamın yüzünü görmeye dayanamıyordum. Lisa'ya olanları anlattığımda ilk tepkisi "Park Jimin mii kızım o çok yakışıklııı" olmuştu. Yakışıklı, başarılı olabilirdi ama bu onun kaba ve uyuz, şerefsiz, yargısız infazcı biri olduğunu göstermezdi.

Lisa:Şş kızım seninki geldi!!
Eun: nE? Kimm?
Ben: Ya saçmalama Lisa ya!
Eun: Kim kiimm?
Ben: Eun ağzını akbabalar deşsin emi yavrucuğum. Olmadı mikrofon getireyim ona bağır!
Lisa: Park Jimin, bizimkine yamuk yapmış da tartışmışlar filan...
Eun: NE? Ay ben şok! Buradan çıkınca direk bir bara gidiyoruz ve siz bana olanları kelimesi kelimesine anlatıyorsunuz.
Ben: Büyütülecek bir şey yo-
Lisa: Hadi oradan! Adam, sen projeyi verip daha başarılı bir program tasarlayınca taa Japonya'dan Seul'e ŞİRKET açtı kızım sen ne diyosun.
Eun: Heeyt be... Neler olmuş bee. Çok merak ediyo-
Ben: Tamam hadi neyse girelim salona.

Evet gerçekten de Park Jimin Seul'e şirket açmıştı. Neden böyle bir şeyi yaptı ki. Üstelik kavga ettiğimiz ay içerisinde yapmıştı. Ayrıca Amerika'ya, Çin'e şube açmasına rağmen sürekli ana merkez olarak Japonya'da kalmıştı. Şimdi niye Seul'e taşınmıştı ki.( Bilmem niye ki!?)

On and On || Jirose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin