♥FİNAL♥

107 13 2
                                    


"Ay ben çok heyecanlıyım! Evlenmesem mi ben acaba?"

"Saçmalama Vera. Her şey hazır."

"Ya bayılır kalırsam."

"Neden pozitif düşünemiyorsun?"

"Çünkü çok heyecanlıyım ve sadece başıma gelebilecekleri düşünüyorum."

Oda da ileri geri turlarken, tekrar aynanın karşısına geçtim ve bir kez daha kendime baktım.

Oda da ileri geri turlarken, tekrar aynanın karşısına geçtim ve bir kez daha kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinliğimi içime sinerek almıştım ve cidden çok güzeldi. Ama tabi ki de, Atlas görmemişti. Kızlar, annem ve Melek annemle gitmiştik. Annem tabi ki çok duygulanmıştı. Hangi anne duygulanmazdı ki?

"Vera Hanım, sizi alalım artık." dedi organizasyondan görevli olan kız.

Bir nefes verdim.

"Peki, gidelim."

Kızlar önden gitti. Ve bende, o kızla odadan çıktım. Biraz yürüdükten sonra, Atlas'ın yanına vardık. Atlas bana gözlerini dikmiş, baştan aşağı inceliyordu.

"Bir kuğu kadar güzel olmuşsun."

"Sende çok yakışıklı olmuşsun." dedim gülümseyerek.

Bir kaç dakika boyunca öylece bakıştık.

"Artık içeri girmeliyiz."

"Tamam siz gidin, biz de geliyoruz." dedi Atlas.

Kadın gitti. Ve Atlas bana dönerek, alnıma bir öpücük kondurdu. 

"Hadi karıcım," diyerek kolunu uzattı.

Kolumu koluna geçirdim ve gülümsedim. Kapı açıldı. Kırmızı halı da yürüyorduk. Masamıza geldikten sonra oturduk. Ve nikah kıyılmaya başladı.

"İyi günde, kötü günde. Hastalıkta ve sağlıkta. Atlas Koran'ı eş olarak kabul ediyor musun?"

"Evet!"

"İyi günde, kötü günde. Hastalıkta ve sağlıkta. Vera Yalçın'ı eş olarak-"

"Evet! Evet! Evet!"

Tüm salon gülmüştü. Ve büyük bir alkış kopmuştu.

"Bende sizleri, karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsin."

Atlas hemen alnımdan öptü. Bende aile cüzdanımızı kaldırdım ve havaya doğru salladım.

"Evlendim! Evde kalacaksınız dediniz ama evlendim. Artık yakışıklı bir kocam ve mutlu bir yuvam var. İşte bu da kanıtı!"


                                                                                     -    SON   -


Böylelikle, ilk kitabı bitirmiş bulunmaktayım. Öncelikle erken bitirdiğim için üzgünüm. Ama daha ne kadar uzatabilirdim bilmiyorum. Sanırım bir hata yaparak, anonimi erken çıkardım. Olabilir. Sağlık olsun. Ne de olsaü bu benim acemiliğimdi. İlk texting kitabımdı. Önemli olan, hatalarımızdan ders çıkarmak ne de olsa. 

Hepinize, bu zamana kadar yanımda olan, bana ilham veren, herkese çok teşekkür ederim.

Seviliyorsunuz... ♥

Yeni kurgumuzun ilk bölümü de yarın yayında!

Görüşmek üzere!


Zeytinli Açma ~ Tamamlandı ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin