Hep birlikte bizim evde toplanmıştık. Ben, İnci, Beste ve Giray, Deniz, Atlas. Peki nasıl mı toplandık? Giray benim çocukluk arkadaşım. Giray, Deniz, Atlas da çok yakın arkadaşlar. Ben İnci, Beste ve Giray'a haber verdiğim içinde Giray da Deniz ve Atlas'a haber vermiş. Ve şuan bahçede, bir daire oluşturmuş bir şekilde birbirimize bakıyoruz.
"Ne yapsak?"
"Şişe çevirmece," diye bir fikir attı Beste.
Hepimiz onayladıktan sonra ortaya şişeyi koyduk ve çevirdik. İlk turda Beste ve Giray arasında kaldı. Giray, Besteye soracaktı.
"D mi C mi?"
"D"
"Hoşlandığın biri var mı?"
Beste önce kızardı sonra cevap verdi.
"Evet."
"Kim?"
"2.soru yok," diye sertçe cevap verdi.
Şişeyi tekrar çevirdik. İnci ve Deniz arasında durdu. İnci Deniz'e soracaktı.
"D mi C mi?"
"C"
"Fikir verin, fikir verin!"
Ben kulağına yaklaştım ve bir şey söyledim. Güldü ve söyledi.
"Deniz, Atlas'la öpüşün."
"nE?" diye tepki verdi Atlas.
"Hadi abi ya, oyun işte."
"Sende baya meraklısıymışsın koçum."
"Napalım abi, oyun."
Atlas biraz durdu ve düşündü. Sonra da konuştu.
"Bir dakika! Öpüşün dedi ve dudaktan demedi."
Deniz o sırada hemen Atlas'ın yanağından öptü.
"Iyy, leş!"
Şişeyi tekrar çevirdik.
İnci ve benim aramda durdu. İnci bana soracaktı.
"D mi C mi?"
C dersem bu beni yakar. D daha iyidir.
"D"
"Atlas'a aşık mısın?"
Atlas bana baktı ve tek kaşını kaldırdı. Ve diğerleri de gözlerini üstüme dikti.
"Evet."
Atlas güldü ve kafasını çevirdi. Beste ve İnci de güldü, hatta haykırdı. Deniz'le Giray ağzını bir karış açtı.
"Abi, bana nasıl söylemezsin?" dedi Giray.
"Gidip yetiştirmicektin demi Giray!"
"Doğru güzelim. Pardon."
Şişeyi tekrar çevirdik. Giray ve Atlas arasında durdu. Giray sordu.
"D mi C mi?"
"Tabi C, oğlum."
Giray genişçe sırıttı.
"Vera'nın dudağından öp. 10 saniye boyunca."
nE?
Aslında 1 Nisan'a özel bir bölüm olacaktı ama maalesef yazacak fırsatım yoktu dün. Bazı hain planlar falan shhghkjhkj
Umarım beğenmişsinizdir. Klişe olduğunu düşünüyor olabilirsiniz. Klişesiz kitap olduğunu düşünmüyorum. Tek cevabım bu. Bence iyi oldu. Bir daha ki bölüm instagram bölümü olacak. Karakterlerimizi iyice tanıyalım. E görüşürüz o zaman.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı sakına sakın unutmayın.
Tşk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeytinli Açma ~ Tamamlandı ~
Novela JuvenilAtlas: Kimsin sen? Anonim: Nikah masanda yanında oturup, aile cüzdanını herkese sallayacak olan kadının. Atlas: Töbesteyşınn! O men Cenab-ı Allah! Atlas: Adın ne onu söyle bari? Anonim: Ebru. Atlas: Ebru? Adının gerçekten Ebru olduğuna emin miyiz E...