"Baba, şey."
"Ney?"
"Baba, Atlas benim sevgilim."
"Peki bunu niye bizden sakladın? Bizim öğrenmemiz çok mu daha iyi oldu?"
"Özür dilerim. Kızdın mı?"
"Kızdım. Ama erkek arkadaşının olmasına değil, bizden sakladığına kızdım."
Başımı yere eğdim.
"Gel buraya," diyerek beni çekti ve sarıldı.
"Canım kızım benim."
Akşam;
(Nasıl olmuş? Bek beceremedim djgajdhla)
"Babama söyledim?"
"Hı?"
"Atlas, ağzına bir şey tıkıştıracağına beni dinle!"
"Hı hı."
"Atlas! Ne izliyorsun?"
"Film izliyordum da, neyse. Seninle konuşayım."
"Konuş bir zahmet!"
Bir nefes verdi.
"Ne oldu sevgilim?"
"Babama söyledim. Daha doğrusu kendi öğrendi. Sen geldiğinden beri kapıda bizi dinliyorlarmış. Annemle. Sonra sordu işte. Bende anlattım."
"Kızdı mı peki?"
"Bende sordum. Kızdın mı dedim. Dedi ki, erkek arkadaşın olduğu için değil bizden sakladığın için kızdım dedi."
"Nasıl davranıyor? Kötü davranıyor mu? Gelip konuşayım mı?"
"Yaa sevgilim bir dur, iyi davranıyor. Bir şey yok," diyerek güldüm. Beni önemsemesi çok hoşuma gidiyordu. Onunla çok mutluydum. İyi ki vardı. Herkes böyle bir sevgiliye sahip olamazdı.
"Peki, bize yemeğe gelecek misin?"
"Evet."
"O zaman ben anneme haber veriyorum, o hazırlıklara başlasın. Yarın akşam seni alırım."
"Yarın mı?"
"Şikayetin mi var?"
"Yoo. Tamam."
"Tamam, görüşürüz. Öpüyorum."
"Bende."
"Hadi ilk sen kapat," diye sırıttı.
"Tamam." dedim ve kapattım.
Ne yapacağını çok iyi biliyordum. Güldüm. Yarın büyük bir gün olacaktı. Erkenden yatmam gerek.
Kısa bir bölüm attım. Bu arada final yapmaya karar verdim. 28.bölüm final olacak. Sonunu nasıl bitireceğime karar vermedim jhjadhaj Muhtemelen güzel biter. 4 bölümde nasıl bir aksiyon yaratabilirim ki? Aslında yaratabilirim ama, tercih etmem.
Bu kitabı final yaptıktan sonra yeni bir kurguya başlayacağım. O da texting olacak. Ama konusu farklı olacak. Ve onda bu kadar çok gülmeyeceğiz maalesef. Dram üstüne dram yaratıcam shfhdlklagh
Ayrıca bu kitap final olduktan sonra, özel bölümler gelmeye devam edecek. Yani muhtemelen 2 özel bölüm gelir. Tam 30 bölüm olunca bitiririm. Evet, daha mantıklı oldu.
Neyse, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Görüşürüüüzzz.
Tşk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeytinli Açma ~ Tamamlandı ~
Ficção AdolescenteAtlas: Kimsin sen? Anonim: Nikah masanda yanında oturup, aile cüzdanını herkese sallayacak olan kadının. Atlas: Töbesteyşınn! O men Cenab-ı Allah! Atlas: Adın ne onu söyle bari? Anonim: Ebru. Atlas: Ebru? Adının gerçekten Ebru olduğuna emin miyiz E...