AZAZEL (Lucas):
Samael mě zavolal k sobě do pokoje.
Čekal mě ohromný šok. Samael ležel nahý na posteli a vedle postele, která byla celá od krve, ležela ta dívka, kterou si nechal zavolat pro potěšení. Co se to z něj stalo? Nikdy takový nebyl. Je z něj zrůda. Vím, že jsem jen jeho služebník, ale tohle…to je příliš. Jen jsem na to vše vyjeveně zíral.
,,Azazeli! Pohni a ukliď ten svinčík, nebudu tu čekat věčně!“ zakřičel na mě Samael.
No co už, jsem přece démoní sluha, takovouhle maličkost bych měl zvládnout. Vzal jsem tělo té nebožačky a několika pohyby jsem ho rozcupoval na jemný třpytivý prach, který jsem vložil do pytlíku. Pak jsem se postavil k Samaelovi posteli a čekal na jeho další rozkazy.
Pomalu se ke mně přiblížil po čtyřech na posteli a svůdně řekl:,, Tak co Azazali, už jsi se na mě vynadíval dost? Myslíš si snad, že mě budeš někdy hoden a budeš moci zahrát roli té dívky? Nebo by si dokonce chtěl, abych ti patřil? No tak Azazeli, nebuď směšný. To se nikdy nestane! Takový odpad jako ty, by se nemohl dotknout ani špičkou nehtu mého oblečení.“
To, co řekl bylo tak pošetilé. Je pravda, že jsem ho míval rád, však jsem ho vlastně vychovával již od jeho pěti let potom, co jeho vážení rodiče zemřeli. Ale tohle… za těch pět set let se změnil k nepoznání. Stal se z něj sobecký sebestředný namyšlený tyran bez duše. Neříkám, že v minulosti byl dokonalý, ale tohle…je to moc. Kdysi v něm bylo alespoň slitování, špetka lásky a soudnosti a choval se jako vyspělý panovník.
Nevím, jestli tohle dokážu snést. Jak dlouho to tu vydržím. Co mám udělat, aby se změnil…? Jenže on už mé rady neposlouchá a co teď?
Jsem plně rozhodnutý odejít, i když mě to může stát život, který mi může vzít jen on. A proto, jakmile mě nechal odejít z jeho pokoje, sbalil jsem si věci a odešel ještě tentýž večer. Nevím, kam jít, pro co žít, ale … teď mi probleskla jedna myšlenka hlavou. Musím oživit Olivera a ten musí zabít Samaela.
Svět se musí změnit.
ČTEŠ
DEMONS (Doujinshi)
RomanceJE TO BL ROMÁN, - takže kdo je nemá v lásce, doporučuju nečíst. Díly budu postupně přidávat (z pravidla 1-2x týdně, až na vyjímky) Děj se odehrává v městečku Ghost, také zvaném město duchů. Je již mnoho mrtvých, a přes to nikdo nechtěl odjet. Každý...