1 | Senden fena etkilendim

15.7K 980 681
                                    

Senden fena etkilendim

Ne? Beni işe almak istiyorlardı. İlk defa bir iş teklifi alıyordum. Paraya ihtiyacımız yoktu. Fakat ben ne işi yapacaktım?
Temizlikçi falan mı? Beni hangi sebepten dolayı almak istesinler tanrı aşkına.

myeno.gu
Pardon?

jhoseok
Ah, aslında rastgele karşımıza çıktın. Makyözümüz işinden pek memnun değil, tabii bizde. Seni makyöz olarak işe almak istiyoruz.

Makyöz mü? Makyözlük yapabileceğim en iyi iş falandı. Bana uyardı fakat ailem buna izin verecek miydi? Sevdiğim bir meslek olurdu. Düşüncelerimden sıyrılıp annemin yanına gittim.

"Anne, bir bakar mısın?" İlgilendiği tezgahtan başını kaldırıp bana baktı. "Bir şey mi oldu?" Diye sordu. "Aslında kötü bir şey değil. Gucci'nin sahibi bana mesaj attı. Makyöz olarak işe başlar mısın falan filan. Ben de emin olamadım. Sana sormaya geldim." Tek seferde konuşarak annemin söyleyeceği şeyi bekledim. "Onun sahte olmadığından eminsin değil mi?" Başımla onu onayladım. "Bak oğlum, ne istiyorsan onu yap, biz sana karışmayacağız. Eğer mutlu olacaksan başla, seversen devam edersin, sevmezsen ayrılırsın. Ama bana sorarsan, bir dene bence. Yeni şeyler keşfedersin."

Haklıydı. Yeni şeyler yapmalıydım. Her gün oturup boş boş şeyler yapamazdım. Boş boş dediğim şeyler sayesinde işe alınıyordum oysaki.

myeno.gu
Aslında, çok isterim. Fakat bu benim ilk işim olacak, biraz tedirginim açıkçası.

jhoseok
Endişelenilecek bir durum yok. Seni sıkmayız. Alıştığında seveceksin.

jhoseok
Bugün saat 12'de şirkete gelmek ister misin? Buraları tanımış olursun.
konum

myeno.gu
Benim için uygun.

Heyecanlıydım. Yetenekli olduğum bir konuda işe başlıyordum ve mutluydum. Ne giyeceğimi bile bilmezken, bugün havanın biraz soğuk olduğu geldi aklıma. Gri bol bir gömleği kollarımdan geçirdim, bej rengi olan, yine bol bir pantolon giydim. Gömleğimin önünü pantolonuma sıkıştırdıktan sonra kollarını dirseklerime kadar kıvırdım. Açık kahve tonlarındaki çantayı elime aldıktan sonra ayakkkabılarımı giymek üzere aşağıya indim.

 Açık kahve tonlarındaki çantayı elime aldıktan sonra ayakkkabılarımı giymek üzere aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nereye gidiyorsun Jeongguk?"

Babamın sesini duyduktan sonra gülümsedim. Ayakkabılarımı giyerken konuştum.

"İş görüşmesine."

Annem gülerken el sallayıp evden çıktım.

-

Bir elimdeki telefona, bir de etrafıma bakınıyordum. Doğru gelmiştim ama bu kadar büyün bir bina olduğunu tahmin etmemiştim. İçeriye girdim.

Sentinus | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin