4 | Beni çeker misin?

9.6K 683 528
                                    

Beni çeker misin?

Jeongguk
Hırkan için teşekkür ederim hyung. Onu senin bıraktığını bilmiyordum.

vtaes
Bacakların çok güzel|
Bacakları|
Rica ederim, üşümeni istemedim. Bir gün birlikte yapalım bunu.

myeno.gu
NE|
Evet bence de.

-

Yarın Fransa'ya gidecektik ve ben çok heyecanlıydım. Umarım orayı gezme fırsatım olabilirdi. Banyomu yaptıktan sonra çantamı hazırlamaya başladım. Çok kalmayacağımız için valiz kullanmama gerek yoktu. Tüm işlerimi hallettikten sonra yarın erken kalkacağımı bildiğim için uyumaya çalıştım.

Sabah gözlerimi güneşin ışıklarıyla açtım demeyi çok isterdim fakat Dina gelmiş üstümde yuvarlanıyordu. Alarmıma daha 1 saat olduğunu gördüm ve bir daha uyuyamayacağımı bildiğimden yataktan çıktım. Kendime bir tost hazırladıktan sonra hızlı bir şekilde yedim ve giyinmek için odama geri geldim. Geceden hazırladığım sarı şortum ve beyaz sweatimi giydim. Uzun beyaz çoraplarımın üzerine beyaz ayakkabılarımı da giydikten sonra çantamı alıp evden çıktım.

 Uzun beyaz çoraplarımın üzerine beyaz ayakkabılarımı da giydikten sonra çantamı alıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şirkete geldiğimde beni bekleyen arabayı gördüm. Cidden en son ben mi gelmiştim? Arabanın içine girdim ve havalimanının uzak olduğumuzu bildiğimden uyumaya çalıştım. Önümdeki koltukta Taehyung oturuyordu ve beni sallamamıştı tabii ki. Başımı cama yaslayarak uyumaya çalıştım ama başım arabanın sallanmasıyla sert bir şekilde cama çarptı. "Ahh. Biraz yavaş olabilir misin?" Taehyung bir yerlerden çıkardığı küçük yumuşak yastığı bana doğru uzattı. "Bununla daha rahat uyursun." Elindeki yastığı alarak teşekkür ettim.

Uçak yolculuğu benim için daha sıkıntılı geçiyordu. Yanımda oturan Taehyung bana hiç rahat vermiyordu. Sürekli omzunu bana sürtüyor, arada bir beni dürterek uyumama izin vermiyordu. Şimdi ise başını benim omzuma koymuştu fakat uyumak amacıyla falan değil. O rahat olsun yeterdi kendine. Omzum düşecekti şimdi. Sinirlenerek bir anda kafamı onun kafasına vurdum. "Ahh acıdı ya. Ne yapıyorsun?" dedi vurduğum yeri kaşıyarak. "Hyung uyuyacağım ama bir rahat vermiyorsun ki." dedim ama sesim daha çok aegyo yapar gibi çıkmıştı. "Sadece omzunda uyuyacağım tamam mı? Lütfen." Baygın bakışlarla kafamı onaylar bir şekilde salladım.

O uyuyorken ben de müzik dinliyordum. Müziğin ritmine kapılmış bir şekilde uyumak üzereyken bacağımda bir sıcaklık hissettim. Taehyung elini bacağıma koymuş okşuyordu. Titremiştim. Dokunduğu yerler sıcaklığını bana hissettiriyordu. Elini bacağımın üzerinden çekmek için bileğinden tuttuğumda nefesini dudağımın kenarına doğru üflediğini hissettim. Şaşkınlık ve biraz da etkilenmiş olduğumdan yutkundum. Bilerek yapmıştı. "Tamam çekiyorum elimi. Rahatsız olduysan özür dilerim. Uyurken yapmışım işte." dedi başını omzumdan kaldırarak. "Tamam, sorun değil. İstersen tekrar uyuyabilirsin." Gülümsedi ve tekrardan uyumak için başını omzuma koydu. Nezaketen demiştim ama o yine uyuyordu işte.

Sentinus | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin