Hoofdstuk 3.
Zayn en ik zijn lekker bezig, we hebben elkaar wat beter leren kennen en we hebben inmiddels samen een koffer uitgepakt. We praten vrij gemakkelijk en er vallen maar heel zeldzaam pijnlijke stiltes. Wat me vooral opgevallen is, is dat hij niet de mysterieuze, stille jongen is zoals iedereen hem altijd beschrijft, hij is juist het type jongen waarmee je heel goed kunt praten en waar je je snel veilig bij voelt.
We hebben net beiden een koffer uitgepakt, ik heb Zayn uitgelegd waar wat ongeveer moet liggen dus ik hoop dat het goed gaat komen. Ik kijk naar Zayn, hij kijkt ongemakkelijk naar de koffer die voor hem ligt. Niet veel later klinkt een gesmoorde lach vanuit zijn richting. Nieuwsgierig loop ik naar de licht getinte jongen toe en kijk wat er nou zo leuk is. Zayn heeft uit alle tassen en koffers die in de kamer liggen, uiteraard de koffer gepakt die vol zit met ondergoed en andere typische meidendingen. Hij pakt een zwarte bh met gouden glittertjes en laat hem aan een van de schouderbandjes aan zijn vinger hangen. Op exact dat moment besluit Harry ook de kamer binnen te stormen om te vragen of hij nog ergens mee kan helpen. Hij kijkt Zayn en mij ongemakkelijk aan.
"Ik stoor toch niet met iets?" Zegt hij met een schuine glimlach op zijn gezicht. Het bloed stijgt naar mijn wangen en gehaast schud ik mijn hoofd.
"Mooi, want ik heb wel zin in een ondergoedgevecht." Zegt Harry speels terwijl hij steeds sneller op Zayn en mij af komt lopen. Uiteindelijk rent hij naar ons toe en grijpt met twee handen naar de inhoud van de koffer.
Niet veel later liggen overal elastiekjes, potjes make-up, lotions en ondergoed, heel veel ondergoed. Zuchtend ga ik op bed zitten en kijk door mijn vingers naar de twee jongens die met veel gelach elkaar bekogelen met mijn bh's.
Jongens toch, oh oh...
Al gauw hebben de jongens het wel gehad met het gooien van mijn ondergoed. Ze besluiten lacherig om het aan te doen wat geniale beelden oplevert. Stiekem maak ik een paar foto's van de twee jongens die in de kamer paraderen met knalroze bh's.
"Trek je ook een keer zo'n leuk setje voor mij aan?" Knipoogt Harry naar me. Lachend schud ik mijn hoofd en kijk de kamer rond. Verbaasd over de hoeveelheid ondergoed dat ik heb, raap ik een gesloopte string op.
"Ik neem aan dat jullie dit zelf opruimen?" Stel ik lacherig vast en ga in een van de stoelen zitten. De jongens schudden beiden hun hoofd. Een gemene glimlach ontstaat op mijn glimlach waardoor de jongens vrij snel in elkaar krimpen.
"Als ik jullie was, zou ik het maar gewoon doen, want Nicola is echt gemeen als ze wraak neemt." Klinkt vanuit de deuropening. Mijn grote broer staat lachend naar ons te kijken. Een gemene lach ontsnapt uit mijn mond en ik tik bedenk0elijk op mijn kin. "Wat is leuker Liam, hun ondergoed weggooien of bekend maken dat Harry een pruik draagt een Zayn eigenlijk elf tenen heeft?" Vraag ik aan Liam terwijl ik Zayn en Harry strak aan blijf kijken.
"En hoe wil je dat gaan bewijzen?" Merkt Zayn op terwijl hij mij een schijnheilig glimlachje toewerpt.
"Niet bluffen, Malik. Ze krijg het echt wel voor elkaar om de hele wereld te laten geloven dat jij elf tenen hebt." Lacht Liam terwijl hij mij een knipoog geeft.
Ik trek mijn ene wenkbrauw op waardoor ik er nog gemener uit ga zien. Snel springen de twee jongens op en beginnen met het opruimen van de puinhoop die ze net gemaakt hebben. Binnen tien minuten is de kamer weer netjes, ze hebben vast nog nooit zo snel opgeruimd in hun hele leven.
Liam komt trots naast me zitten en samen kijken we naar hoe de jongens mijn koffers aan het uitruimen zijn.
"Heb je nu al twee jongens achter je aan lopen?" Vraagt Liam lacherig. Ik haal mijn schouders op, zo had ik de aandacht die ik in de laatste paar uur gekregen heb, nog niet opgevat. Ik zag het meer als dat ze vriendelijk wouden doen.
Bedenkelijk kijk ik Zayn en Harry aan, beiden hebben ze het door en kijken terug. Ze schenken me een knipoog en gaan dan verder met het leegruimen van de koffers en tassen. Glimlachend schud ik mijn hoofd en kijk dan naar Liam.
"Ik denk niet dat ik hun type meisje ben en daarnaast mogen vrienden toch niet met elkaars zusje verkering hebben?" Zeg ik terwijl ik met mijn rug tegen Liams schouder aan ga zitten en mijn armen om mijn opgetrokken benen vouw.
JE LEEST
I Love You {A Dutch One Direction Story} [Completed]
FanfictionNicola, het zusje van de bekende Liam Payne, verhuist samen met haar grote broer naar Huize One Direction. Met een kleine angst voor wat haar allemaal te verwachten staat, stapt ze het vliegtuig in. Gelukkig valt de reis haar mee en zelfs de jongens...