Hs ; 32

2K 60 16
                                    

Er zijn maar een paar of 12 die de link aangeklikt hebben, dat kan niet he meiden? Voor als je hem nog steeds niet bekeken hebt, hij staat hiernaast . KIJKEN JULLIE ANDERS MAKEN IK EN HARRY JULLIE HET LEVEN ZUUR!!! *Duivels lachje*

Ik ga dit verhaal afronden, en dan ga ik WEL een vervolg maken, maar uit een andere POV. Dus deels wel een vervolg en deels niet . (:

Owja, wat vinden jullie nou, moet ik Zayn en Nicola uit elkaar halen en dan Nicola bij Harry plaatsen, of Nicola bij Zayn houden?

+x+ 5 december +x+

 Ik heb Eleanor zover gekregen om in die doos te gaan zitten, alleen moet ik haar wel eerst bij het station ophalen. Mijn mobiel gaat af, vast Eleanor dat ze er is. Ik open het berichtje, hij is inderdaad van Eleanor, ze staat al bij de uitgang van het station. Ik ren mijn auto uit naar de uitgang van het station, en ja hoor, daar staat ze! Ze heeft bruin haar en bruine ogen met een vriendelijke uitstraling. Netjes stel ik me voor en wijs de auto aan. De jongens hebben gelijk, het is Louis 2. Ze is hardstikke vrolijk enzow. In de auto leg ik haar het plan nog een keer uit, nu alleen nog ongezien haar het huis in krijgen. Opeens gaat mijn telefoon over, het is Louis. Ik zet hem op handsfree.

L ; 'Hello, I'm your biggest fan!' Zegt Louis op een meisjes stem. Eleanor doet haar best om niet in lachen uit te barsten.

N ; 'Heey, Louis'

L ; 'Ik ben Louis niet, wie is Louis' Gaat hij verder op een meisjes stem. Eleanor houdt het niet meer en barst in lachen uit. Ik prop snel een stuk muffin in haar mond. 

L ; 'Oh My Holykedory, is Eleanor bij jou?' Schreeuwt Louis op normale stem.

N ; 'Nee, hoezo ?'

L ; 'Wat was dat op de achtergrond?' Ik weet zo snel niets te zeggen dus antwoord dat het Beauty was.

L ; 'Euhm, Beauty ligt op dit moment op mijn schoot.' Ik kan al zo moeilijk liegen en het word er niet makkelijker op als er een Eleanor naast je zit die probeert haar lach in te houden.

N ; 'Oh fudge! ik moet ophangen, DOEI!' Scheeuw ik door de telefoon en hang zo snel mogelijk op. Eleanor giert het uit van het lachen. Uiteindelijk zie ik de lol er ook wel van in. Ik rijd mijn Pickup de parkeergarage in en smokkel Eleanor mee naar de lift. Bij mijn penthouse stappen we uit en ik draai de deur van het slot. Zayn en Louis komen vrolijk op me afgerend en knuffelen me plat. Ik duw Eleanor nog net op tijd de deur uit. Als de jongens eindelijk weg zijn haal ik Eleanor binnen en sluip met haar naar mijn kamer. Ze loopt naar de doos en gaat erin zitten. Ik geef haar de taart nog in handen en sluit dan de doos. Er komt nog een grote orange strik op met een cadeautje, een shirt met "Lou en El for ever!" Ik leg er nog wat wortels op en breng de doos naar de kamer. De anderen zaten al op mij te wachten. Ik zet de doos voor de openhaard neer en plof op mijn schoenstoel. 'Wie begint?' Vraagt Jet. Ik mag als eerste mijn cadeau geven, anders is dat zo zielig voor Eleanor. Ik schuif de doos naar Louis en loop weer terug naar de stoel. Lou opent eerst het cadeautje met het t-shirt erin. Dan opent hij de doos, Eleanor springt er vrolijk uit, door de snelle beweging vliegt de taart uit haar handen, recht in Louis gezicht. Eleanor kijkt geschrokken naar mij. Ik geef haar een doekje en haal de reservetaart uit de koelkast. Eleanor overhandigt Louis de taart alsnog. Louis is erg blij met het cadeau. Louis pakt zijn cadeau voor Zayn. 

'Sorry Louis, maar ik ga je taart nu echt aansnijden hoor, neem maar afscheid van je superman-worteltaart.' Zeg ik tegen Louis. Louis geeft de taart nog een knuffel en geeft de taart nephuilend aan mij. Ik zet met een quasimedelijdende blik naar Louis het mes in de taart. Gemakkelijk snijd ik de taart in 11 stukken. Iedereen krijgt een stuk en eet hem op.

We gaan verder met de cadeau's. Alleen Harry en ik hoeven nog maar een cadeau te krijgen. Jet schuift dr cadeau naar Harry. Er zit een geheim pakketje die hij alleen mag openen als hij alleen is en een cadeau die hij wel mag openen. Er zitten 2 beanies in. Harry geeft me een cadeau. Iets voor de dierenfamilie, een kettinkje. Aan het kettinkje zit een hartje met een paar diamantes en mijn naam. Onder de naam is nog wat ruimte overgebleven om nog wat neer te zetten. Harry doet hem bij me om. 

I Love You {A Dutch One Direction Story} [Completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu