Hs ; 28

2K 68 12
                                    

'Ga je nog even mee de bus in, naar de jongens?' Ik knik mijn hoofd als antwoord op Liams vraag, 'Maar is het goed als ik me nog even omkleed?' Liam knikt zijn hoofd. In mijn busje doe ik een glimmende grijze short aan met een wit blousje. Liam zelf doet de deur open. Ik loop naar binnen en pak uit de keuken een blikje sinas. Dan loop ik door naar de kamer waar de jongens zitten. Louis en Nial zijn druk bezig met een playstation spel en Liam en Harry zijn bezig met de DS. Zayn zit ze aan te moedigen. Als hij mij ziet loopt hij naar mij toe, nou hij staat meer op. Hij trekt me naast zich op de bank. Ik geef hem een kusje op zijn neus. (Schamend, ik zocht net op google op of Zayn wel een neus heeft O.o) Harry begint heel hard te juichen, blijkbaar heeft hij gewonen met mario kart. Liam huilt nep, ik pak zijn nintendo over en maak Harry dik in. Ik lach duivels waardoor de jongens moeten lachen. Liam rijkt mij het meegenomen blikje Sinas aan. Ik neem er wat slokken uit en houd het dan voor Zayns neus. Hij neemt ook een paar slokken. 'Ik heb honger!' Je kunt wel raden uit wiens mond dat kwam; Niall. ''Humhum' Ik knik mijn hoofd, 'Me too' Samen springen we op en lopen naar de keuken, daar pakken we een paar kommen en vullen die met chips en popcorn. Ik pak nog een chocolade muffin voor mezelf. Terug in de kamer ga ik op Zayns schoot zitten. 'Laten we Truth or Dare doen!' Roept Louis zo hyper als een blauwe mier. Ik stem in en algauw de anderen ook. 'Op welke manier?' Vraagt Harry. 'Eum, Louis' manier?.' Stelt Niall voor. Algauw sta ik in mijn busje om me om te kleden. Ik doe een zwart rokje aan met aan de onderkant pailletjes, daarover een lichtroze pofhemdje met een zwart leren jasje. Een corset die je kunt losritsen, een string en jarretgordels met kousen. Mijn huidskleurige pumps als finishing touch. Ik hoop dat de jongens zicht niet weer zo aanstellerig hebben aangekleed. Gelukkig hebben de jongens zich een beetje fatsoenlijk aangekleed. Louis mag beginnen. 'Zayn, geef Harry een kus of je schoenen.' Hij trekt zijn schoenen uit. 'Nicola, geef me een tongzoen of je jasje.' Ik begin met zoenen, met mijn tong tik ik tegen Zayns lippen aan, natuurlijk geeft hij toegang. Na 20 seconden wordt er op onze schouders getikt. Beschaamd breek ik de kus af. 'Niall, je polo of, euhm,' Ik kijk goed om me heen en zie wat modebladen liggen. 'Doe 3 poses na die de modellen in dat tijdschrift doen.' Niall pakt het tijdschrift en doet wat poses na. Alleen doet hij 4 poses in plaats van 3 dus moet hij alsnog zijn polo inleveren. Mopperend trekt hij hem uit waardoor ik moet lachen. 'Ja, als je de opdracht niet goed uitvoert , moet je het kledingstuk alsnog inleveren.' Lach ik naar hem. Verontwaardigt steekt hij zijn tong uit. 'Zoow, Louis,' Duidelijk op wraak uit. 'Nicola een zoentje geven of je shirt!' Louis kijkt Niall vol ongeloof aan. 'Als je het maar laat!' Sist Zayn tussen zijn tanden door. Louis kijkt Zayn uitdagend aan maar trekt dan toch zijn shirt uit. Daaronder heeft hij nog een shirt dus zon groot probleem is het niet. 'Harrytje van me.' Gemeen kijkt hij Harry aan. 'Je broek offuh, geen solo's zingen bij het volgende concert.' Ook hij trekt zijn broek uit. 

x+x Na een tijdje x+x

Ik zit alleen nog maar in mijn corset , slip en jarretgordels en dan mijn schoenen. Ik voel me net een hoer achter de ramen. Ach, ik heb zelf ingestemd om op deze manier te gaan spelen. 'Nicola,' Begint Louis. 'Je kousending of euhm , dat kousending uitdoen.' Schijnbaar vind hij zijn dare nog al briljant. 'En als ik hem niet uitdoe?' Hij weet zo snel niets te antwoorden maar bedenkt zich dan de regel. 'Dan moet je hem alsnog uitdoen want dan antvaard of voer je de dare niet goed uit.' Zegt hij trots dat hij die regel nog kent. Mopperent trek ik de jarretgordel en kousen uit. Ik stap weer in mijn pumps want nog niemand heeft gezegd dat ze uit moesten, en ik hou ze ook liever aan aangezien de troep op de grond. Als mijn naaldhakken al kleven, hoe moeten mijn voeten dat wel niet doen. Ik bedenk me nu pas dat het mijn beurt is om iemand aan te wijzen. 'Harry, haal wat eten voor me of je boxer, ik sterf van de honger.' Zuchtend staat hij op. Louis kijkt me met open mond aan, 'Je hebt net een muffin gehad en een bak chips!' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Ik sta op en ga bij Zayn op schoot zitten. Harry komt terug met een bakje baklava en met nog meer chips. Ik zou gek zijn als ik de baklava niet tot mijn beslag zou nemen , dus de baklava is nu officieel van mij! De jongens doen ook , gelukkig, geen moeite om het af te pakken. 'Euhm , Harry heb je ook een vork?' Zuchtend gaat Harry weer in de benen om een vork voor mij te halen. Met mijn net gekregen vork begin ik in de baklava te prikken, na een tijde word ik uit mijn baklava-trance gehaald door Niall, die een dare voor me heeft. 'Je corset of je baklava' Woedend kijk ik Niall aan. 'Lieve Zayn, wil je voor mij of Niall op zijn bek slaan of mijn corset even afritsen?' Niall kijkt mij geschrokken aan, maar hij heeft al gauw door dat het een grapje was. Zayn ritst het corset af. Okee, ik moet nu toch wel oppassen , ik zit hier alleen nog maar in bh, slip en schoenen. Heel lief kijk ik de jongens aan voor revange, ze zijn het er over eens dat ik het jasje aan mag doen, vooral om de kou tegen te gaan. Dankbaar trek ik het jasje aan. Nog 3 dingen en ik ben echt naakt, naakt voor 5 jongens, 1 ex, 1 broer, 1 bf en 2 vrienden. Ohoh Nicola, pas op. Ik begin weer in de baklava te prikken. Zayn aait zachtjes over mijn rug. 'Nicola,' Weer word ik uit mijn gedachten gehaald, dit keer door Harry. 'Je hakken of vertellen of je al een keer zelfmoordpoging hebt gewaagd.' Hulpzoekend kijk ik naar Liam, die mijn blik afwend. Zal ik het ze vertellen en ze in vertrouwen nemen, of liegen. Na lang twijfelen besluit ik om ze toch maar de waarheid te vertellen. Langzaam knik ik mijn hoofd en begin te praten. '3 keer, 2 keer slaappillen en een keer trein, alleen heeft iemand mij nog net voor de trein weg kunnen halen.' Mompel ik haast onhoorbaar. 'De slaappillen zijn dus ook niet gelukt.' Komt er nog achter aan. Alle jongens kijken mij verbaasd aan, Liam ook want hij wist alleen maar van die trein. 

#Flashback#

'Lieve Mam,

Sorry, maar dit is wat ik wou, vergeef me en laat het. Word niet zo als papa en zorg dat je niet in een kliniek komt te zitten. Ik hou van jullie, maar het werd me te veel, elke dag, bij thuiskomst gelijk naar boven omdat het beneden ongezellig was, om te vluchten voor die keiharde waarheid dat mijn vader niet normaal is. Het werd nog harder toen ik in gesprekken te horen kreeg dat ik het ook had, waarschijnlijk. En al helemaal toen ik geen antwoord wist op de vraag wat ik in mij vaders leven beteken. Maar, lieve mam, ga niet dagen om mij zitten rauwen, of wat je ook wil doen, ga niet om mij huilen en vergeet mij zover als kan. Ik was Nicola, en nu ben ik een engel, nog steeds wel met de naam Nicola, maar nu waak ik over jullie, niet vanaf de vloer waar jij oploopt, maar op het wolkje waar ik op zit.

Liefs Nicola' 

Zo mijn laatste briefje, die ik wou schrijven voor ik dood ging, Ik heb ook nog wat andere briefjes geschreven, eentje voor Liam, eentje voor pap, eentje voor Mila en nog wat briefjes voor andere mensen. Ik doe ook deze in de envelop en leg hem op de stapel bij de andere. Daarboven leg ik nog een briefje dat verdere informatie op mijn pc staat en dat Liam mij wachtwoord wel weet.

Zie mij hier nu lopen, uitgelopen make-up van hier tot Tokyo ergens op een grasveld naast de rails.  Als het goed is komt de trein hier over 5 minuutjes langs. Opeens staat er iemand voor mij, een jongen die zich voorstelt als Nick. Hij haalt me van het spoor af en troost me. Hij zet me neer op het  gras en komt naast me zitten. De trein komt langs, ik wil nog opspringen maar Nick houdt me tegen. Ik vertel Nick mijn hele verhaal  en vertelt me dat de dood het echt niet zal verlossen. Ja misschien wel voor mij, maar voor de anderen niet, en dat mijn vader terug zal vallen, dat hij waarschijnlijk weer in de kliniek komt, niet alleen met depressie-problemen maar waarschijnlijk zal hij zich ook verbergen in de drank. Als hij eindelijk met zijn preek is afgelopen geeft hij mij zijn nummer en vraagt me dat als er iets is, dat ik hem asjeblieft wil bellen.

#End flashback#

De jongens halen me uit mijn gedachten door mij een knuffel te geven. Toen der tijd was Nick nog wel aardig, maar hij wist gewoon dat ik zwak was, dat ik daardoor een goede "prooi" zal zijn. Zayn haalt me uit mijn gedachten door even over mijn rug te wrijfen. Ik knuffel even mee en smeek dan om lucht, Snel laten ze los. Ik plof weer neer op Zayn schoot en begin weer baklava te eten. Ik bedenk me dat ik nog iemand een dare moet geven. Niall moet Harry een kus geven of hij moet zijn  broek uitdoen, wat betekend dat hij alleen nog maar in zijn boxer zit. Niall geeft Harry maar een kus op zijn wang. Ik accepteer het maar want ik heb niet gezegd wat van kus het moest zijn. 

Ik heb uiteindelijk maar opgegeven, waardoor ik dus verloor. Om 10 uur 's avonds ben ik maar teruggegaan naar mijn busje om te gaan slapen. Morgen draai ik  voor het eerst weer mee in Blue Pearls in het voorprogramma van de jongens. 

I Love You {A Dutch One Direction Story} [Completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu