Hs ; 11

2.3K 76 8
                                    

Helleuw .

Wat vinden jullie van verhaal ?

Zou ik vanuit Nicola schrijven of vanuit allemaal verschillende pov's?

____________________________________________________________

Nicola pov. 

Ik zweef door een kamer heen. Ik heb pijn in mijn hoofd. Ik zie Harry liggen. Hij ligt te slapen op de bank, opeens komt er een meisje door de deur. Ze is lang en heeft blond haar, Ze heeft 2 roze lokjes in haar haar. Ze heet een klein kort jurkje aan. Ik vind hem net te kort. Het meisje kust Harry wakker. Harry noemt het  meisje Sweetheart. Door haar ketting kom ik erachter dat ze Liese heet. Ik zie hoe ze hun kleren uit doen. Wat ze verder doen wil ik niet zien. Ik probeer me om te draaien , maar ik sta vastgenageld aan de vloer. Ik kan mijn ogen niet sluiten. Ik begin te schreeuwen, maar er komt niet veel meer uit dan een klein kreuntje. Opeens veranderen Liese en Harry in 2 lelijke monsters. Harry heeft het gezicht van Nick gekregen. Ik voel mijn benen rennen. 

Ik schrik wakker. Liam hangt met een bezorgd hoofd boven mij. 'Nicola, je bent wakker!' schreeuwt hij bijna. Niall, Louis en Zayn staan opeens ook boven mij. Ik heb hoofdpijn. Ik val weer in slaap.

Ik sta buiten, ergens in een park. De zon schijnt fel. Ik heb het warm. Weer verschijnt Harry. Samen met Mila loopt hij door het park. Ze zien er samen heel gelukkig uit. Ze gaan samen op een bankje zitten. Opeens gaat Harry op zijn knieen. Mila antwoord dolgelukkig Ja. Opeens verschijn ik op een bruiloft.Ikzie Mila in een mooie lichtroze jurk. Ze wil net Ja zeggen tegen de priester als Harry verandert in Nick. Harry staat opeens naast me. Ik heb een grote wijduitlopende bruidsjurk aan. Hij is helemaal belegt met diamandjes. Hij kijkt me dolgelukkig aan. Hij tilt me op en loopt naar een parkje achter de kerk. Opeens komt die Liese er weer aan. Ze heeft iets zwarts in haar hand. Ik hoor een harde knal, Ik val op de grond. 

Weer word ik wakker. Nu hangt Zayn boven me. Ik kijk hem raar aan. 'Waar... Waar ben ik ?' Vraag ik. 'Je ligt in het ziekenhuis, je viel vanacht bewusteloos op de grond.' Opeens komt Liam binnen gestormt. Hij kijkt niet naar mij, hij ziet niet eens dat ik wakker ben. 'Harry is weg, de politie kan hem niet vinden en aangezien hij boven de 18 is, willen ze eerst een week wachten voordat ze echt verder gaan met zoeken.' 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik dwars door zijn verhaal heen. Hij kijkt mij verschrikt aan. 'Oow, ik wist niet dat je wakker was.'Ik kijk hem nog steeds vragend aan. Ik zie dat hij hulpzoekend naar Zayn kijkt. Zayn knikt zijn hoofd. 'Harry is ontvoerd, de politie wil niet verder zoeken, waarom weet je.' Zegt hij toegevend. 'Ojaa, de rechtspraak is vandaag. Die van dat ik ben aangereden.' Denken ze nou echt dat ik mijn geheugen kwijt ben? 'Ik ben mijn geheugen niet kwijt hoor,' Zayn en Liam zuchten opgelucht. Er word op de deur geklopt, 'Jaah?' Zeg en vraag ik. Er komt een dokter binnen. 'U mag morgen naar huis.' Zegt ze. Ze draait zich weer om en loopt de kamer uit. Ik probeer om te gaan staan. Het lukt. Ik loop een stukje door de kamer, ik maak een pirouette. Ik spring en doe nog wat malle balletsprongen en het lukt gewoon allemaal. 'Zoow, ik wil naar huis.  Ik wil mee naar die rechtspraak' Zeur ik. Zayn drukt op een rode knop en een paar seconden later komt er een verpleegster binnen. 'Mag ze alstublieft mee naar huis?' Vraagt Zayn. De verpleegster knikt uiteindelijk naar lang zeuren. Ik pak mijn spullen en loop de deur uit. Zayn en Liam rennen achter me aan. 'Waar zijn de andere guys?' Vraag ik nieuwschierig. 'Euhm, Harry zoeken, denk ik' Antwoord Zayn. Ik loop het ziekenhuis uit. Met zijn drieen lopen we naar het busje toe. Ik zit in mijn eentje op de achterbank. Ik tover mijn mobiel uit mijn zak en zoek de gps-gedoetje van Harry's mobiel op. Ik zie dat er een klein , soort tekstballontje , verschijnt. Hij knippert en valt later weer weg.  Ik zoek de plaats op waar hij knipperde. "Blablastraat 3, Londen" staat er. 'Zayn, rijd eens naar Blablastraat 3 toe?' Zeg ik. Liam kijkt vragend achteruit. 'Mobielgps van Harry' Antwoord ik. 'Aha' zegt hij. Opeens begint Zayn een vorm van te racen. Hij mist Harry echt. We staan voor een vervallen krot. Het ziet er nogal somber uit. Ik zie iemand het huis uitlopen. Het is een jongen. Als ik beter kijk zie ik dat het Nick is. Ik voel de woede opborrelen. Nick ziet ons niet. Als hij op veilige afstand is lopen we het huis binnen, het stinkt er.

___________________________________________________________________________

Woohoo, ik maak even een soort van cliffhangertje ofzow midden in het verhaal. Ik kijk nu Ik Hou Van Holland; Weet iemand wat Hasjiesj is? Ik schrijf weer snel verder (:

____________________________________________________________________________

Ik fluister zachtjes Harrys naam. Ik loop een kamertje in. Ik zie 2 angstige ogen naar me kijken. Het is Harry. Opeens hoor ik voetstappen achter me. Het zijn niet de voetstappen van Zayn en Liam. 'F*ck' fluister ik. 

___________________________________________________________________________

De gedroogde, kleverige, met hars bedekte stengeltoppen met bloemen van Cannabis Indica = de betekenis van Hasjiesj, wat ben ik lief dat ik dat voor jullie opzoek hè? Haha. xd

__________________________________________________________________________

Ik verstop me in een soort van gat in de muur. Als de voetstappen dichter bij komen besluit ik toch maar om nog even onder het bed te gaan liggen. 'Je blijft van mijn vriendinnetje af ja?' Hoor ik Nick dreigend zeggen. Ik hoor dat een hand een wang bereikt. Ik hoor Harry pijnlijk kreunen. Als bewijs maak ik een filmpje van wat Nick harry aan doet. Ik hoor Nick weer weglopen. Als hij na 7 minuutjes nog niet terug gekomen is kruip ik onder het bed vandaan. Ik maak Harry los en we lopen het huis uit. We rennen het busje in. Zayn en Liam kijken ons blij aan. We rijden snel naar huis want Liam en ik moeten ons klaarmaken voor de rechtspraak vanmiddag. Ik ben zo blij dat Harry weer terug is dat we de hele weg naar huis aan het kusjes geven zijn. Liam heeft nog meerdere keren 'No sex in the car' geroepen, maar het heeft niet geholpen. Zayn keek telkens heel jaloers, maar hij heeft toch verkering met Ariana?

__________________________________________________________________________

Hii, ben ik weer, ik weet dat Ariana en Zayn in real niks meer hebben , maar het past in het verhaal ivm dat Jet de zus was van Ariana. Dusw .       X

___________________________________________________________________________

I Love You {A Dutch One Direction Story} [Completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu