Hs ; 31

2K 69 10
                                    

'BUKKEN!' De meiden gaan onder het bed liggen, zelf rijd ik zo snel verder. Als goed is zijn de ramen van kogelwerend glas. Weer klinken er kogelschoten. Ik ga naast de geleende Range Rover rijden. 'Weet een van jullie of de ramen van de auto van de jongens kogelwerend zijn?' Ariana antwoord dat ze dat niet zijn. De schoten komen van rechts. Ik ga daarom maar aan de rechterkant van de Range Rover rijden. Hopelijk houd het busje de kogels tegen. We rijden zo naast elkaar. Algauw komt er versterking van de politie, ze zijn te laat. Terug bij onze bussen kijken we wat de schade is, in mijn busje is geen erge schade, alleen maar wat brandplekken en deuken van de kogels. Bij de geleende auto ligt de achterruit en een ander raam aan diggelen. De meiden lopen nu ook naar buiten. Niall is geraakt door wat scherven van het raam en verder is iedereen oké. Voorzichtig haal ik de scherven uit Nialls gezicht en desinfecteer het, EHBO-cursussen zijn nu toch wel handig. Ik pak een hartjespleister en plak die op de snee, hij is niet diep. Ik teken er een 1D logo op en berg de stiften op.

 Ik loop naar de bus van de meiden en help daar met koffers inpakken. Het loopt inmiddels rond vijven.  Als we klaar zijn met de koffers is het rond zessen. De jongens zijn al een vuurtje aan het maken voor het eten. We hebben besloten om met zijn allen te gaan barbecueën  Om het vuur liggen tuinstoelkussens, en een tafeltje met allemaal eten. Niall en Thirza spelen samen gitaar en ik neurie simpel mee. Louis en Liam beatboxen zachtjes mee. Ariana en Jet zingen ook zachtjes mee. Harry en Zayn zijn inmiddels wat vlees aan het roosteren en Meike, die is met de honden aan het spelen. Zayn komt naast me op de kussenstoel zitten en geeft me een kusje, ik lach en zing weer verder. Als het liedje afgelopen is geef ik Zayn een kusje en pak een hamburger van het grillding. Al snel volgen de anderen. 

Als al het eten op is spelen we nog wat Truth or Dare enzingen wat. Om 11 uur gaan we allemaal slapen omdat we morgen best vroeg op moeten staan. Ik glimlach al aan de gedachten dat ik dan terug ga naar Nederland. Ik ben benieuwd hoe Joris op Beauty en Princess zal reageren. En uberhaupt hoe pap en mam er op zullen reageren dat ik Zayns vriendinnetje ben. Ik geef de honden een knuffel evenals de ratten en duik dan mijn bed in. 'Welterusten' Mompel ik tegen de dieren en knip dan het lampje uit. 

+x+ 8 uur 's ochtends +x+

Nog 2 uur en dan moet ik bij de bus van de meiden zijn om te vertrekken. Ik loop naar de bus van de meiden en douch me daar. Aangezien we toch alleen maar rijden, doe ik een blauwe joggingbroek met een zwart shirt en uggs. Gewoon simpel dus. Ik doe alleen maar wat mascara op en loop dan naar het keukentje. Jet heeft al een broodje voor me gesmeerd. Ik eet hem op en voer nog een gesprekje. Daarna loop ik terug naar mijn busje en haal de honden op. We lopen langs een parkje, ergens ga ik op een bankje zitten en denk na. Is Zayn echt wel een goed vriendje en wat moet ik in hemelsnaam voor Louis kopen of maken. Opeens schiet mij iets te binnen hij wou wortels en eleanor. Als ik nou Eleanor zo ver krijg om in een doos te gaan zitten en een worteltaart maken in de vorm van een wortel. Nicola, wat ben je ook weer geweldig, ahum. Ik roep de honden en lijn ze weer aan. Ik loop langs een schelppad terug naar de bussen. Het is inmiddels half 10. Ik laat de honden weer in mijn bus en loop naar de jongens. Ze zijn druk bezig met schoonmaken, en geloof me, dat was echt nodig! Overal lag chips en koekjes, alles was plakkerig, zelfs de posters. Ik baan mij een weg tussen de jongens en vind eindelijk Zayn bij hun badkamertje. Ik klop en hij laat me binnen, hij is -hoe kan het ook anders- met zijn haar bezig. Hij doet het heel perfect. Ik loop weer terug en ga op het bankje zitten. Thirza's nagellak ligt er nog. Ik pak de donkerpaarze en smeer het op. Ik laat het drogen en loop dan terug naar de meidenbus om de nagellak af te geven, die wil ze vast graag hebben. Mijn voorspelling klopte, ze zocht hem al. 

'Oke, Nicola, als jij nou voorrijd, dan de meiden en dan de jongens?' Bespreken wij incl. de buschauffeuren hoe we rijden. Halverwege stoppen we ergens om even te controleren of alles goed gaat en eventueel om even iets te kopen. We nemen afscheid en lopen naar onze bus. De eerste helft zitten Niall en Zayn bij mij in het busje, de 2e helft Thirza en Niall. In het busje aangekomen zet ik de muziek op en zing mee. Niall en Zayn kunnen het natuurlijk niet laten om niet mee te zingen. Princess ligt inmiddels bij Niall op schoot te slapen en Beaty op Zayns schoot. 'En Niall, hoe gaat het tussen jou en Thirza?' Niall begint helemaal blij te ratelen. Na een kwartier is hij nog bezig. Zayns nummer gaat over, het is de chauffeur van de meiden, of we bij het dichtstbijzijnde tankstation wouden stoppen, de benzine is bijna op. Ik knik als een tekentje dat het goed is en Zayn geeft de boodschap door. Ik zet de muziek weer op en zing mee. I Love You van Avril Lavigne is het. 

I Love You {A Dutch One Direction Story} [Completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu