Hoofdstuk 7

2.8K 94 10
                                    

Hii, Hallowtjes.

Wat zou er gebeurd zijn ?

Ik schrijf wel snel verder..

Doeii.

____________________________________________________________________

Ik zit in de wachtkamer van het ziekenhuis. Dan komen de 4 andere jongens binnen. Huilend lopen ze naar me toe of ik al nieuws heb. 'Nee' zeg ik mijn hoofd schuddend. De jongens gaan zwijgend naast me zitten. Uiteindelijk komt er een dokter in een witte jas binnen. 'Mevrouw Payne?' vraagt hij. Zwijgend sta ik op en loop naar de dokter toe. Hij leidt me naar een witte kamer met een wit bed. Daar ligt hij, helemaal wit en met allemaal slangetjes om en in zich. Mijn lieve broer ligt daar, half dood. Hij heeft 2 dagen in coma gelegen maar is wel al wakker geworden. Ik heb hem al die dagen niet mogen zien. Hij slaapt nog. Ik plof naast hem in de stoel. Ik hou hem nauwkeurig in de gaten. Na 10 minuten wordt hij eindelijk wakker, voor mij leken het wel eeuwen. Voorzichtig draait hij zijn hoofd om. 'Nic?, Nicola, ben jij dat?' Vraagt hij onzeker. 'Ja, ik ben het' Zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Kan je je nog herinneren wat er gebeurd is?' 'Flitsten, gierende banden, klap, geschreeuw, pijn, sirene's' antwoord hij. 'Je bent aangereden, de bestuurder was dronken. Je hebt 2 dagen in coma gelegen.' Zeg ik. Dan komen de jongens ook binnen. Ze lopen naar Liam toe. Zayn kan het niet aan en gaat op een stoel achter het bed zitten. Harry legt een arm om mij heen. Louis en Niall lopen naar de andere kant van het bed. Er komt een dokter binnnen. De dokter zegt dat Liam weer moet gaan slapen, wij moeten maar naar huis ofzo. Ik ben nog een discussie begonnen met de dokter of ik hier alsjeblieft mocht blijven zitten maar ik heb verloren. Hij had me opgetild en mij de kamer uitgezet. Niall en Louis hebben me daarna mee naar huis gesleept. 's Middags heb ik 2 keer boodschappen moeten doen omdat Niall alle kasten had leeg gegeten. Iedereen zit in zijn kamer, behalve Niall, die zit in de keuken. Wat moet er in hemelsnaam gebeuren om die jongen te laten stoppen met eten?

_-_ Volgende ochtend _-_ | _-_ Volgende Ochtend

Slaperig kijk ik op de wekker, Het is half 8. Mooi, want nu weet ik zeker dat ik om 9 uur in het ziekenhuis kan zijn voor bezoekuur. Ik stap uit bed, pak wat kleren uit mijn kast en loop naar de badkamer om te douchen. Ik hoor voetstappen op de gang, ze lopen naar de badkamer. Dan hoor ik iemand de deur open trekken. 'Shit, de deur' roep ik als ik erachter kom dat ik de deur ben vergeten op slot te doen. Dan ziet Louis mij, hij mompelt was, bloost en loopt dan de badkamer weer uit. Als ik klaar ben met douchen kleed ik me aan en doe geen make-up op. Ik ren naar beneden, val bijna van de trap en begin luid te vloeken. Zayn komt vragend aan lopen. 'Gaat het?' Vraagt hij bezorgd. 'Humhum,' mompel ik 'Alleen zit alles een beetje tegen.' Als ik in de keuken kom zegt Louis nog een keer sorry. 'Maakt niet uit' zeg ik. Niall, Harry en Zayn kijken ons raar aan. 'Ik liep net perongeluk de badkamer binnen toen Nicola aan het douchen was' zegt Louis. 'Ik ga zo naar Liam toe, gaan jullie ook?' Vraag ik zonder op te kijken van mijn ontbijt. Ik hoor ze allen ja zeggen. 'Als jullie dan omhalf negen klaar staan kunnen we er om 9 uur zijn' zeg ik nog voordat iedereen naar zijn kamer loopt. Ik ga op een barkruk aan het keukeneiland zitten, terwijl ik mijn broodje op eet lees ik de krant. [ Liam Payne van One direction in ziekenhuis ] Staat er groot. Ik zie een foto van Liam als hij op de grond licht en een foto van mij en de 4 jongens terwijl we het ziekenhuis in lopen. Snel lees ik het stukje eronder.

[ Liam payne van de bekende boyband One Direction ligt in het ziekenhuis. Hij was samen met Nicola Payne, het zusje van Liam, en de andere jongens van One Direction op weg naar hun appartement. Terwijl hij een drukke kruizing overstak is hij geschept door een dronken automobilist. De autobestuurder is een bekende van de politie. Hij is aanspakelijk geweest voor gewapende overvallen en zijn rijbewijs is meerdere malen afgepakt door het rijden onder invloed. Donderdag, over 2 dagen zal de rechtspraak zijn.

Huilende fans blokkeren de ingang van het ziekenhuis en de straat waar het appartement aan ligt is ook helemaal geblokkeert. De politie zal de fans die om 3 uur vanmiddag nog niet weg zijn weghalen.

Alle fans wensen Liam en familie & vrienden veel sterkte. ]

_________________________________________________________________________

Hii, srry voor kleine stukje, maar ik weet niet meer.

Lots of Love from my.

X

Owjaa,

Wie weet een leuk vervolg?

Wie wil een rol in mijn verhaal:

WIl je erin; zet er dan even bij hoe je wil heten, wat je hobbys zijn , wat je rol moet zijn in het verhaal, bijv iemands vriendje of een schoonmaakster, wat mijn part ben je mickey Mouse ...

xx

I Love You {A Dutch One Direction Story} [Completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu