🌟Opklada🌟

4K 73 7
                                    


"Jao čoveče, treba mi neko dešavanje u životu."

"Kakvo?"

"Ne znam, nešto interesantno."

"Pa ti nađi devojku i eto ti."

"Sve su kurve."

"Pa onda zašto se izmišlj....opa."

Pokazao mi je prstom prema devojci koja je ušla u kafić vidno iznervirana.

"Šta traži ona ovde?"-sad sam ja rekao iznerviran

"Ne znam."

"Sad ćemo da vidimo."
______________________________________
Tara pov.

Joj ova Nina nije normalna. Otišla je sa onim kretenom negde. Uf. Stvarno ne razmišlja svojom glavom.

"Ćao može hladna nes kafa."

"Za poneti ili ovde?"

"Za poneti."

Čekala sam da mi stigne kafa kada je neko vikuo.

"Ko te iznervirao, kome trebamo da kopamo grob?"-okrenula sam se i sve mi je bilo jasno

"Šta te briga, gledaj svoja posla."

"Pa ne ide to tako mala."

"A kako ide?"

"Ovde dolaze samo delije, šta ćeš ti grobarka tu?"

"Kao što sam ti i malopre rekla, nije tvoj posao."

Ustao je iznerviran i prišao mi, i nabio se u moju facu. Da nije ovako lep udarila bih ga u nos da mu ga izlomim.

"Slušaj me, dovoljno mi je to što moram u školi svaki dan da te gledam, ne moram i ovde, "grobarko".-rekao je pun sarkazma

"Ne interesuješ me "cigane"-pošla sam da izađem

(Nije vređanje po nacionalnosti odmah da kažem)

"Gde si pošla?"-uhvatio me za ruku i cimnuo

U naletu besa sam ga polila kafom po majici. Videla sam mu u očima da je besan. Ali znam da ne udara žensko pa sam se samo nasmejala i otišla.

Taj debil je inače Dimitrije Cvetković, najveći rival Mihajla Markovića, ista su godina ali različita odeljenja. Ovaj je delija i očima ne mogu da ga gledam. Lep je ali debil. Ona najgora vrsta. Dok nije stao ispred mene malopre nisam ni primetila da je visok. I ja sam. Ali on je baš. Nekoliko puta sam videla kako se bije po utakmicama i u školi, koliko znam trenira boks. Ali sad je nebitan.

Ja sam Tara Milenković, najbolja drugarica mi je Nina Stanković. Ona je trenutno nema. Otišla je negde sa tim Mihajlom. Doći će joj glave. Jadna moja lepa kafa. Sela sam na klupicu i otvorila ogledalce da pogledam jel sam razmazala maskaru. Obožavam svoje oči. Imam zeleno-braon oči, neka mešavina. Hazel boja. Dugu ravno crnu kosu do zadnjice i verovali ili ne, imam puna usta, ali ne prirodna. Stavljala sam biopolimer, to mi je tata preporučio. Jer je on ginekolog, i zna kolege koji to rade. Moja majka je otišla odavno. Ni ne sećam se, imala sam 3 godine kada se preudala i ostavila me sa ocem. On me čuva kao kap vode na dlanu. Volim ga jer mi je i otac i majka.
______________________________________
Dimitrije pov.

"Eto ti ga izazov."

"Šta bre?"

Skinuo sam majicu preko glave i primetio ženske poglede. Ženske se pale na tetovaže i loše momke koji imaju mišiće. Pa uvek gledaju. Ali ona kretenka mala me polila kafom. Da sedim mokar neću.

"Evo ovako, imamo opkladu."

"Koju?"

"Ti zavedeš ovu malu grobarku, navedi je da bude naša, i kao što sam čuo otac je štiti jer je ginekolog, tako da nevina je, izjebi, ostavi i gotovo."

MOJ DELIJAWhere stories live. Discover now