Tara pov.
"Halo?"
"Tarić, ja sam za pet minuta tu."
"Evo izlazim."
Sad je pet do tri. U tri i pet zvoni za početak velikog odmora, i taman dok mi dodjemo. Navukla sam patike i izašla. Nina je upravo ulazila u ulicu. Pogledala sam okolo i videla onu vešticu od moje komšike. Krava jedna. Mrzela je moju majku, a sad mrzi i mene iz nekog nepoznatog razloga.
"Idemo."-rekla sam i pošle smo
"Šta misliš, jel te tražio tvoj dragi?"
"Jao ne znam, iskreno niti sam razmišljala o njemu."
"Pa zar ti se ne sviđa?"
"Ma sviđa mi se, nego nisam baš sigurna, prvo kad smo se videli polila sam ga kafom, a posle dolazi i postajemo prijatelji."
"U roku od nedelju i po mi smo momak i devojka."
"Pa dobro, dečko ide brzo, možda si mu se mnogo sviđala."
"Ma da, mene ružnu."
"Tara nisi ružna, zašto to misliš?"
"Pa jesam, jel imam veštačka usta, a tek mi je 18."
"Ne lupaj."
I dok smo trepnule stigle smo u školu. Nikola nam je prišao i bio je onaj grupni zagrljaj.
"Tara tražio te Dimitrije."
"Pa nek traži."
"Šta ti je?"
"Ma ništa, pusti je, izigrava dramu što ne budeš glumica, mogla bi da glumiš sa Bikovićem, mmmm."
"I to što kažeš."
"Možda bi dobila ulogu da se i ljubiš sa njim."- dobacio je Nikola
"Džoni, ne bih joj ja to dao."
Cimnula sam se kada sam čula njegov glas. Okrenula sam se, a on me zagrlio oko struka , a onda me poljubio.
"Zašto mi nisi rekla da nemaš prva dva časa."
"Zaboravila sam."
"Ma nemoj."
"Pa stvarno, imala sam druge stvari na umu, i radila druge stvari."
Dimitrije se samo bezobrazno nasmejao. I pojavila mu se rupica na obraz.
A onda dok smo išli prema stepenicama sam čula da su se Nina i Nikola kikotali i nešto se došaptavali u fazonu neke druge stvari m m mhm.
Samo sam okrenula oči, a onda i sela kod Dimitrija u krilo.
"Tarić idem po kafu, jel hoćeš ti?"
"Naravno, još pitaš."
Dala sam joj pare i ona je otišla a Džoni se smestio pored nas. Dimitrije je izvadio paklu iz džepa i izvukao jednu cigaru. Zapalio je i uvukao dim. A zatim u vratio paklu..
"Hoćeš?"
"Hm?"
"Jel hoćeš?"-pokazao mi je na cigaru
Samo sam klimnula glavom i uzela mu iz ruke. Uzela sam poveći i dim i ispustila. Pa mu onda vratila u ruke. Više me nijedan njegov drug a ni Nikola nisu čudno gledali zbog cigare.
Zvonilo je za kraj velikog odmora. I svi smo ušli.Dan je brzo prošao jer smo imali samo četiri časa. Nina i ja smo busom do kuće. I ona je na kraju otišla drugim do svoje zgrade a ja nastavila i za 5 minuta bila kod kuće. Otključala sam i ušla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
MOJ DELIJA
Romance"Ko te iznervirao, kome treba da kopamo grob?" "Šta te briga, gledaj svoja posla." "Pa ne ide to tako mala."