Tara pov.
"Zar nema niko kući?"-pitala sam dok me uvodio u ogroman dupleks stan
"Živim sa bratom, majka nije tu."
"Čekaj šta?"
"Nisam ti napomenuo da sam dobio i stan?"-češao se za vrat
"Nisi."
"Pa dobro sad znaš."
"Prelepo je."
"Znam, vidiš kako lep ukus ja imam."
"Ti si ga sređivao?"
"Mhm."-zagrlio me oko struka
"Ajde gore."
Uhvatio me za ruku i otišli smo na gornji sprat, koji je bio samo njegova soba. Bila je bela sa sivim nameštajem. Imao je sony i onaj volan povezan sa ogromnim plazma televizorom , a na policama avioni i helikopteri pa i dron. Jebote koliko njegov otac ima para? A na celom zidu iznad kreveta bili su izlepljeni zvezdini posteri, i neke slike sa utakmica sa drugovima i boks, pa i zakačen šal. Na radnom stolu je bio apple lap top. Moram da priznam prava muška soba koja je lepo sređena.
"Nisam znala da si ovoliko čist."
"Šta si ti zamišljala jebote?"
"Pa tipična muška soba, čarape i donji veš svuda po podu, krevet nenamešten i tako."
"Ja sam iznenađen i uvređen."
"Ej ali priznajem da mi se sviđa tvoja soba, samo da ima partizan umesto zvezde i bila bi moja."
"Haha nema šanse."
"Jel smem da igram?"-pokazala sam na sony
"Naravno...još me pitaš."
Upalio je sony i bio je fudbal. Sreća po mene igram fifu kao kralj. Ima i naše klubove. Rasipanje parama.
"Hoćeš protiv mene?"
"Ti igraš fudbal?"
"Da, to ako sam žensko ne znači da ne znam da igram."
"Dobro."
"Hoćeš strane ili naše?"
"Igramo strane, naši su dosadni."
"Ma nemoj.'
"Dame imaju prednost, biraj prva."
Izabrala sam Barselonu. A on je Juventus, čisto da bi mi kontrirao. Stoka.
Igrali smo i na kraju verovali ili ne. Ja sam pobedila. HAHA luzer.
"Pustio sam te."
"Nisi, nego sam ja bolja."
"Veruj u šta god hoćeš draga."
Ustao je, ugasio sony i zavalio se na krevet. Ustala sam i ja i legla do njega.
"Gde ti je brat?"
"Kod druga."
"Volela bih da i ja imam brata ili sestru."
"Zašto nemaš?"
"Moji roditelji su tako odlučili."- majka moja je odlučila ali ne mora baš sve da zna
"Jebiga."
"Život sa mlađim bratom nije lak, ali je interesantan."
"Blago tebi."
"Aw vidi bebu raznežila se."-povukao me kod sebe na grudi
"Mrš."
"Znaš, razmišljao sam, ovaj, verovatno nećeš ali dobro."
"Šta?"
"Da ideš sa mnom na utakmicu?"
"Koju?"
"Igra zvezda fudbal i idemo mi i momci, pa ako želiš da pođeš.... znam da si grobarka, ali ne igraju protiv partizana."
"Poći ću ako želiš, ali nemam ništa zvezdino."
(Ali autorka ima, iako je grobarka, lol)
"Da ću ti ja moje."
"Dobro onda."-podigla sam se i sela mu u krilo opkoračeći ga pa ga onda poljubila
"Gospođice šta radiš to?"
"Ništa?"
"Jel si sigurna?"
"Da."
Samo se nasmejao. A onda me okrenuo na leđa i došao iznad mene. Nastavio je da me ljubi pa je onda prešao na moj vrat. Skinuo je moj gornji deo trenerke. Sve je bilo okej dok nisam osetila kako njegova ruka ide u moje pantalone.
"D-dimitrije, čekaj."
______________________________________
Dimitrije pov.Odmah sam stao. I pogledao sam je u oči.
"Nikad nisam.....ovaj znaš već."
Samo sam se ponovo nasmejao i prišao da joj šapnem:
"Meni to ne smeta lepotice."
Video sam kako je pocrvenela . Polako sam joj ljubio vrat i spuštao ruku nadole. Prstima sam prelazio preko njenih gaćica i osetio da se polako vlaži. Samo je ispušala male izdahe ,ali sam ja već izvukao ruku i poceo komplentno da ih svlačim. Skinuo sam joj i trenerice i gaćice odjednom.
Na trenutak mi je bilo čudno to što se nije bunila, ali sam je onda pogledao u oči i video da su joj zenice raširene.
Podigao sam se do nje i poljubio je na blic. Uzvratila mi je odmah. Ponovo sam proverio da li je dovoljno vlažna... Kažiprst sam nežno uvukao u njenu vrelu ženstvenost a ona je izvila leđa i izdahnula. Polako sam ga izvlačio i uvlačio a ona me je stiskala po ramenima....
"Ah aah."
Kada se malo navikla počela je glasnije da stenje i meni je to odgovaralo. Pažljivo sam uvukao i srednji prst ,a ona je pokušala da stisne noge, ali sam je pritisao i nije mogla. Bila je tako uska i vlažna. Ubrzo je počela da se trese i grči.
Pokušala je da vrisne međutim joj je glas pukao. Joj jebote život. Odvojio sam se od nje, a ona me razočarano pogledala..
"Neki drugi put lepotice."-poljubio sam je u čelo
Prevukao sam pokrivač preko njenog donjeg dela i skinuo svoju majicu. Video sam da joj se spava....
"Reci tati da ćeš prespavati kod drugarice."
"Važi."
Posala je poruku da je kod Nikole. A onda i njemu da je pokriva ako neko nesto pita.
"Kako ti otac dozvoljava sa njim, a sa ostalima ne?"
"Zna da je Nikola gej."
"Aha."
"Što, smeta ti Nikola?"
"Ne"-naravno da da al ajde zbog ove glupe oplklade trpim
"Dobro onda."
______________________________________Ps. Izvinjavam se ako deo malo kasni. Nije mi bilo dobro juče. Čim sam se malo oporavila dovršila sam deo.😚😚😚😚
YOU ARE READING
MOJ DELIJA
Romance"Ko te iznervirao, kome treba da kopamo grob?" "Šta te briga, gledaj svoja posla." "Pa ne ide to tako mala."