💔Laž💔

1.5K 43 4
                                    

Tara pov.

Imala sam sreću pa su naredna nekoliko dana brzo prošla. Nisam imala mnogo stvari da radim i uspela sam da odgledam celu seriju do kraja. Amin. Sa Dimitrijem se viđam svakog dana, ume da bude dosadan malo ali dobro ne žalim se. Međutim. Ovih nekoliko dana sve mi je nekako distanciran i ne znam zašto se hladnije ponaša.

Sedela sam sa Ninom i Nikolom i pričala im svoje probleme.

"Ne znam kažem ti."

"Glupan jedan."- dodala je Nina

"Ali prošlih nedelju dana nije se odvajao od nje."- i Nikola koji ga odmah brani.

"Možda je i njemu dosadilo kao i tebi."

"Ne znam baš."

"A sad imam previše vremena za razmišljanje i glupiranje."

"Ne mogu više, Nina, Tara, sutra idemo u bioskop."

"A šta ćemo da gledamo?"

"Ne znam, videćemo tamo."
______________________________________
Dimitrije pov.

Pokušavam da joj stavim do znanja da sam se malo ohladio od nje. Da se ne bih toliko uvredila i naljutila kada joj budem rekao. Sutra je taj dan. Dan zbog kojeg znam da će i ona a i ja imati velike probleme. Uf živote.

"Dimitrije kad ćeš višee?"

"Sutra, aman, smiri se."

"Stvarno ćeš sutra?"

"Umm da što?"

"Ti nisi normalan, radije bih izgubio kola i radio nešto, nego izgubio devojku kao što je Tara."

Ja samo klimam glavom...

"Pa to ti Luka kad si glup ko klinac."

"Idem ljudi na terasu na dim, oće neko?"

Ustao sam i otišao. Zabole me ako niko ne pođe . Stvarno ne mogu da se glupiram. Stajao sam tako i gledao negde ni sam ne znam gde, činilo se kao večnost . Izvadio sam paklu iz džepa, uzeo cigaru i vratio je. Zapalio je i odmah mi je palo na pamet, kako je Tara uzela cigaru iz moje ruke. Prvi dan nakon što smo se upoznali. Nisam ni primetio da sam počeo da se smejem kao kreten.

A i jesam kreten. Povrediću jedno divno stvorenje koje nije ništa od toga zaslužilo. Međutim... stoji jedan problem izmedu mene i nje. Veći od opklade. A to je...

Ja nikad ne gubim, bez obzira na sve!

Vrlo sam striktan po tom pitanju. Tako mi je još od detinjstva.

"Razmišljaš o opkladi?"

"Da li si se pokajao za nešto što si uradio ali nisi mogao da uradiš ništa povodom toga?"

"Jesam, i jebeno boli."

"A ti ćeš moj dragi Dimitrije , da se debelo pokaješ zbog svega ovoga oko opklade."

"Znam."

"Već mogu da vidim njeno uplakano lice."

"I muka mi je od toga."

"Pa sam si sebi naneo štetu Dimitrije."

"Još uvek možeš da se povučeš."

"Znaš da se ja nikad ne povlačim."

"Pogotovo ne zbog neke devojke."

Samo je okrenuo očima i ušao unutra. A ja sam ostao i razmišljao o njoj....
______________________________________
Sutradan

Tara pov.

Dimitrije me je zvao da se vidimo... zvučao je malo uznemireno. Ne znam zašto. Možda je neka glupost. A možda i izmišlja više ni ja sama ne znam. Ušla sam u zgradu i otišla do njegovog stana. Popela se na sprat i kada sam stigla na vrata pozvonila sam i čekala.

"Evo idem."- čuo se namrgođeni Dimitrije

Otvorio mi je vrata i ja sam ušla.

"Dimitrije šta je bilo?"

"Dođi u dnevnu, ispričaću ti sve."

"Um dobro?"

Otišli smo do dnevne i seli na krevet.

"Pa ajde pričaj."

"Uf brate ne znam kako ću."

"Samo da znaš da posle svega ovog, nisam mislio da ću da imam osećanja i emocije, ali jebiga prevarilo me srce."

"Dimitrije stvarno me plašiš sad."

"Nemaš čega da se plašiš."

"Ovaj Tara iskreno mi je žao."

"Zbog čega?"

"Bila si opklada ."- šta?

"Uf jebote."

"Dimitrije kako to misliš opklada?"

"Pa lepo, napravili smo okladu da te smuvam i ostavim."

Kada sam to čula osetila sam kako mi se srce slama na delove, nisam ni čula šta je bilo dalje...

"Kada se to desilo?"

"Šta?"

"KADA SI SE OPKLADIO ĐUBRE JEDNO?"

"Onog dana kada si me polila kafom u kafiću."

Suze su same počele da teku. Bila sam besna, ljuta, iznervirana, razočarana, ni sama ne znam. Želela sam da ga ubijem. Odmah tu.

"Taro nemoj da plačeš molim te."

"S-svo o-o-ovo vreme si me l-lagao?"

Samo je klimuo glavom.

"Samo da znaš, ne obraćaj mi se više, ti prokleti ciganu..."

"AKO IMA BOGA, U PAKLU GORIĆEŠ."

"GOVNO JEDNO PUŠI KURAC."

Samo sam izletela iz stana. Ne mogu da verujem. Slagao me je. Mazao mi oči. Muško đubre. Lepo sam mislila da ima nešto loše u tome a Nikola uporno nije nije. Mrš svi. Trčala sam i plakala na putu do kuće. Uletela u kuću i otrčala u sobu ne obazirajući se ni na šta. Sela sam na krevet u skupila noge prema kolenima i uzela jastuk da plačem na njemu...

"Ti si debilka Taro."

"Nije ni čudo što te je prejebao debil."

"Proklet bio."-runzala sam u jastuk

"Kazni ga Bože....."
______________________________________

Ps. Stvarno i iskreno se izvinjavam. Jedva sam završila i ovo. Imala sam mnogo tešku nedelju. 12 predmeta sam odgovarala i to sutra imam još dva. Ne znam kako ću. Samo spavam, učim, idem u školu i popijem kafu uz učenje. Znam da je ovo bio najiščekivaniji deo. Ali to nije kraj ne brinite se. Cmok😚😚😚


MOJ DELIJAWhere stories live. Discover now