Gökyüzü güneşliydi. Tek bir bulut parçası yoktu. Mavi bir sonsuzluk, dünyayı sarmalamıştı. Bu mavi sonsuzluğa en yakın olan yerde, kralın odasında, kapşonlu bir genç ağlayarak haykırıyordu.
-"Bunu yapmak istediğinize emin misiniz efendim!" Lütfen tekrar düşünün! Arkada bıraktıklarınızı! Eminim hep birlikte bir yol bulabiliriz!"
Gencin sesi çaresizlik ve pişmanlık doluydu. Efendisini kararından vazgeçiremeyeceğini bilse de, onu durdurmak için çabalamaya devam ediyordu. Efendisinin bedenini sarıp sarmalayan ışık artık onu yutmak üzereydi. Vücudu yavaşça parçalanmaya başlayan adam, işaret parmağını dudağına götürdü ve son sözlerini söyledi.
-"Ben yokken, her şey sana emanet. Artık bir sulugöz olmayı bırakmalısın anlaşıldı mı? Myrddin..."
-"Durun! Hayır efendim bekleyin! Ben-!"
Adamın yok olmasından sonra olan patlama genç adamın sözlerini yarıda kesmişti. Hemen etrafına bir bariyer çekip ve patlamadan korundu. Ardından olduğu yere çöküp ağlamaya başladı. Hangisi daha kötü bilmiyordu. Kaybettiği efendisi mi? Yoksa yiten giden milyonlarca yaşam mı?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viol her zaman ki gibi temizlik yapıyordu. Üvey annesi en azından bir işe yarasın diye ona bu işi vermişti. Ev oldukça büyüktü. İki katlı, krallığın en iyi mimarları tarafından yapılmış, en kaliteli malzemelerin kullanıldığı, kocaman bir bahçesi olan ve yaklaşık oniki bin metre kare büyüklüğünde ki bir malikaneydi.
Sonuçta ailesi Karo krallığının en soylu ailelerinden Vale ailesiydi. Yıllar boyunca krallık için yetenekli savaşçılar yetiştiren Vale ailesi oldukça tanınmış, çeşitli başarılara imza atmış onurlu ve saygı duyulan bir aileydi . Şuan ki lideri olan Thomas Vale ise kralın sağ koluydu ve Kraliyet Ailesinden sonra krallıktaki en güçlü adamdı. Bir "As" olarak doğması hem kılıç ustalığını hemde büyü gücünü geliştirmesine olanak sağlamıştı.
Viol ise Vale ailesinin ilk çocuğuydu ve doğumundan önce bile kendisinden büyük şeyler bekleniyordu. Ancak bu beklentiye rağmen Viol "çöp" olarak da nitelendirilen ve hakkında hiçbir şey bilinmeyen "Joker" işareti ile doğmuştu. Bundan dolayı büyük bir darbe alan Vale ailesinin itibarı bir yıl sonra doğan ikinci çocuklarının "9" olmasıyla düzeldi ve Viol sanki hiç var olmamış gibi davranılmaya başlandı. Ardından da üvey annesi tarafından evde bir hizmetçi olması için emir verildi.
-"Viol! Hemen buraya gel ve ayaklarımı yıka! Bugün okulda çok yoruldum o yüzden acele et!"
-"Tabii ki, yeri silmem biter bitmez geliyorum efendim!"
-"Hayır! Çabuk ol ve buraya gel! Eğer üç saniye içinde burada olmazsan sana ayaklarımı yalatarak temizletirim!"
Viol bunu duyar duymaz koşmaya başladı. Küçük kardeşinin odası elli metre kadar ilerdeydi ancak Viol için bu mesafeyi 3 saniyede koşmak gayet kolaydı. Cılız ve güçsüz olsa bile koşmada iyiydi.
-"Üç."
Kardeşi daha saymaya başlamadan yolu yarılamıştı bile. Ancak tam odaya varmıştı ki;
-"Bir!"
Alaycı bir tavırla konuşmaya devam etti Gerard;
-"Geç kaldın Viol, şimdi ayaklarımı yalayarak temizlemek zorundasın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Efendisi
Acción5 Türün var olduğu bu Dünya'da hayatta kalmayı başarmış insanların 4 krallığı var. Maça,Sinek,Kupa ve Karo. Her krallığın insanları bileğinde krallığının işareti ve bir rakamla doğar. Bu rakam kişinin dününü bugününü ve geleceğini belirler. Şimdi ok...