Po tom co mi došlo co vlastně řekl jsem se zachvěla, tak obyčejná věta přitom mi mráz běhal po zádech.
"Řekni mi co chceš a já to udělám" šeptal mi do ucha, možná jsem i zavzdychla jak v háji jsem z toho všeho byla.
Jezdil mi rukou po bocích, jeho ústa se věnovala mému krku. Věděl co chci, moc dobře to věděl ale chtěl abych mu to řekla. Chtěl abych nahlas vyslovila co po něm žádám.
Vjel mi jeho rukou pod mikinu aby se dostal k mému poprsí které začal jemně mačkat. Jeho rty se z mého krku přemístili na moje bříško které začal obsypávat polibky.
"Prosím" zavzdychla jsem prosbu aby mě přestal mučit a začal dělat to co umí nejlíp.
"O co prosíš kotě ?" škádlil mě dál. Vyžadoval mou odpověď.
"Udělej mě" řekla jsem mu určitě červená až na zadku.
"Jak si přeješ" řekl s tím jeho úšklebkem a začal mi stahovat moje krajkované kalhotky.
Roztáhl mi nohy, nejdříve začal s jedním prstem později přidal další. Slastí jsem zaklonila hlavu v rukách jsem žmoulala prostěradlo, a nechávala jsem si užívat tento pro mě neznámi pocit.
Z ničeho nic jsem ucítila jeho rty na mém citlivém místě, tímhle mě vyvedl z míry ještě víc. Vzdychala jsem na celý jeho pokoj ale v tuhle chvíli mě naprosto nezajímalo jestli to slyší i ostatní v tomhle domě.
Začalo se mi klepat celé tělo, tahala jsem ho za vlasy jako smyslů zbavená chtěla jsem jen aby nepřestával. Z výkřikem jsem se udělala.
Rozdýchávala jsem všechno co se teď stalo, ve chvíli když jsem otevřela oči jsem uviděla Nika s potěšeným výrazem. Lehl si vedle mě a začal se ke mně přibližovat. Zastavil se kousek od mých rtu.
"Kdykoliv budeš chtít kotě jsem k dispozici" zašeptal mi do rtů těsně před tím než mě začal líbat.
Ráno
Když jsem se vzbudila měla jsem výhled na polonahého Dominika kouřícího na balkoně. Zvedla jsem se z té měkoučké postele a šla se obléct nechala jsem si Dominikovo mikinu jen jsem si pod ní oblékla čisté spodní prádlo a vzala si leginy.
Odešla jsem do kuchyně kde seděl Dan s Kubou. Cpali se pizzou a horlivě o něčem mluvili.
"Co probíráte ?" zeptala jsem se s úsměvem na tváři když jsem si k nim přisedla.
"Vsázíme se o tom kdo si včera zašukal" řekl s hlasitým smíchem Jakub.
"Bolo to počuť na celý dom" přidal se Dan. Bože tohle je trapný, ještě že netuší že jsem to byla já.
"Taky se vsadím" řekl smějící Nik který se z ničeho nic objevil za mými zády. Děkuju za podporu Dominiku.
"Jiný téma prasáci" řekla jsem falešným naštvaným tonem. Probírat zrovna s nimi třemi sex nebyla zrovna debata k snídaní.
"Co dneska podnikneme?" změnil téma Jakub. Musela jsem dnes už domů šla jsem dnes s Patrikem na večeři,chtěl vědět všechny drby.
"To mi vlastně připomíná že musím už domů" řekla jsem klukům aby počítali že dneska už je otravovat nebudu.
"Fakt ? Tak brzo ?" zeptal se smutně Kuba. Taky se mi odtud nechtělo ale musela jsem domů.
Po snídaní mě Jakub odvezl domů, kde jsem byla zasypána dotazy na které jsem byla připravená odpovědět. Musela jsem to někomu říct a Patrik byl člověk který mě neodsoudí po tom co mu řeknu co jsem udělala.
Co si budeme Patrik mě ještě poplácá po rameni a řekne do toho holka jen ho ošukej.
ČTEŠ
Drugs, alcohol and depression
FanfictionMěla problémy.. Odstěhovala se aby začala od začátku.. Co když se ji připlete do cesty někdo kdo svůj život žije naplno ? Naučí se taky užívat a přestane se sebepoškozovat ? Nebo kolem něj projde jako kdyby tam nebyl ? Vše se dozvíte v tomto příběhu...