Ojel jsem kamarádovi holku

2.6K 106 14
                                    

 Když jsem mu pomohla smýt všechnu krev a pěnu vylezli jsme ze sprchy abychom se mohli osušit a obléct no já spíš převléct, jsem úplně durch. Nik se šel obléct k sobě do pokoje a já jsem se pomalu vydala za ním s prosbou o jeho další oblečení, ve velkém klučičím tričku se spí vždycky nejlíp.

"Tady"Otáčel se ke mně se suchou černou mikinou kterou mi podával, otočila jsem se k němu zády a začala jsem ze sebe sundavat to šedé mokré tričko které jsem hned po sundání položila na zem s tím že ho potom odnesu do pračky.

Stála jsem zády k němu jen v krajkovaných kalhotkách natahujíc se pro mikinu kterou jsem položila na postel.

"Jako bych měl Deja Vu"Ozval se Nik který najednou stál za mnou a jeho dech narážel do mých holích zad, koukám že nejsem jediná kdo má takový pocit.

"Akorát že teď bych měla odejít já"Řekla jsem mu když jsem se na něj mírně pootočila, tak abych mu mohla vidět do tváře ale zas tak aby on neviděl to co právě teď nemá. I když viděl každičký kousek mého těla tak teď mohl vidět jen to co já jsem schopná momentálně překousnout.

"Dobrou noc Ronnie"Řekl když už jsem mu stála oblečená čelem, dal mi pusu do vlasů a nechal mě jít. Ačkoliv je toto moje rozhodnutí doufala jsem že mě jít nenechá.

Odešla jsem do pokoje kam jsem byla unesena panem Jakubem, tašku plnou mých věci jsem stále nechávala na stejném místě. Pořád jsem nevěděla kam jí umístit, ale to už jsem odmítala řešit a oddala jsem se spánku.

2:40

Ukazoval můj telefon když mi začalo docházet že dnes už asi neusnu, spala jsem jsem jen chvíli ale není divu. Po požití prášku na spaní jsem naspala dohromady asi 12 hodin což na mě je docela hodně.

3:20

Docházelo mi že důvod proč nemůžu spát leží ve vedlejším pokoji, bojovala jsem sama se sebou. Srdce mi říkalo že se mám zvednou vzít tu tašku a jít k němu ale mozek mi říká ať si pustím televizi a snažím se na něj nemyslet.

Peřinu která ještě do teď byla přehozená přes mé tělo najednou ležela sama na posteli, ačkoliv jsem věděla že tímhle nemůžu ani sobě a ani jemu rozešla jsem se pryč z pokoje. Když jsem stála přede dveřmi Nikova pokoje zastavila jsem se v chůzi a s rukou napřaženou ke klice jsem se zas zamyslela, mám to udělat ?

Když jsem se konečně dokopala k tomu otevřít dveře a vejít do jeho pokoje uviděla jsem jen prázdnou postel a rozsvícenou lampičku, našla jsem ho na balkoně stát s jointem v ruce.

Zavřela jsem za sebou dveře a rozešla jsem se k němu, otevřela jsem co nejtišeji balkonové dveře. Došla jsem až k němu a zády jsem se opřela jsem se o něj, z ruky jsem mu ukradla jointa a potáhla si. Bradu si opřel o mojí hlavu a takto jsme stáli celou tu dobu než jsme nedohulili.

"Proč nespinkáš ?"Promluvil za tu dobu poprvé Nik, na tuto otázku lze odpovědět jednoduše. Prostě ho potřebuji vedle sebe..za poslední tři týdny bez něj jsem usnula jen když se mnou byl Jakub jinak ne.

"Nechci usínat bez tebe"Řekla jsem mu popravdě, co jiného jsem mu měla říct ? Lži způsobují jen problémy, stačí že už takto musím mít před ním tajemství.

Objal mě tak silně jak nikdy jindy, jeho rozsekané ruce mě věznili v jeho náručí.

"Pojď dovnitř" Řekl mi dávajíc mi pusu do vlasů a za ruku mě vedl do pokoje, kde jsme ulehli do jeho postele. Šlo vidět že Nik neví jestli mě muže přitulit nebo ne, proto jsem zasáhla já a svou hlavu jsem položila na jeho hruď, pro tentokrát mi nedělalo žádný problém usnou jen jsem zavřela oči a už jsem se oddávala spánku ale už to byl konečně normální dlouhodobý spánek.

Jakubův pohled :

Ležel jsem ve své posteli s flaškou v ruce a čuměl do tmy, manželka mi přišla na nevěru a mě to ani trochu nevadí ba naopak já nabídl rozvod. Trápilo mě něco jiného, a co to bylo ? Ojel jsem kamarádovi holku a pak jsem se mu normálně koukl do očí, vím že v tu dobu spolu nebyli ale i tak se to nedělá. A další problém ? Za tu dobu co jsem s ní strávil asi každý den a i s ní prožil noc jsem si začal plně uvědomovat že mě zasáhla u srdíčka.

Proč zrovna bývala mého kámoše ?

A já debil je ještě dávám do kupy a pak si říkám jaký by to bylo kdyby mě nebrala jako kámoše.

Debilita ne ?

Drugs, alcohol and depressionKde žijí příběhy. Začni objevovat