Cesta trvala skoro 4 hodiny, nepamatuji si z ni taktéž skoro nic protože jsem si skoro celou prospala.
Teď zrovna sedím s Nikem v autě před panelákem v kterém jsem strávila cele dětství.Přemlouvala jsem se k tomu už konečně opustit Nikovo auto a jít nahoru, není to tím že bych nechtěla konečně po té tak strašně dlouhé době vidět rodinu ale je to tím že jsem se bála názoru na Nika.
Byl až moc potetovaný na moji mámu natož na prarodiče, u nich tetování pořad znamená kriminálník. To že už je dávno jiná doba jim moc nedochází.
Pamatuji si na den když jsem přišla s Patrikem,byl to pro moji rodinu vždycky hrozné slušný hošan ale pravda byla jiná, Patrik byla osoba kterou nechtějí rodiče aby byla vás přítel. Jeho později potetované ruce pro moje prarodiče byl problém, a to viděli jen kůži pokrytou inkoustem. Neměli nejmenší páru o drogách,alkoholu,depresích a podmínce.
To jsem ale odbočila od tématu.
S nadechnutím jsem odepnula pás a vydala se vydávat tašky s našimi věci z kufru, Nik nebyl pozadu a hned mi bral věci z rukou.
"Já to vezmu kotě, je to těžký"Řekl Nik když mi vytrhl první tašku z ruky, gentleman.
Došli jsme před vchodové dveře a já začala pomaloučku s třesoucíma rukama hledat klíče, když se mi konečně povedlo je najít asi v 50 kapse, odemkla jsem a svými nejistými kroky se vydala po schodech až do posledního patra. Nikomu totiž za těch 60 let co ten panelák stojí nenapadlo udělat výtah, a to že by tu ten prostor na to byl.
"Ahoj mami"Pozdravila jsem hned svoji mamku ve dveřích, stála u plotny a vařila hádám že guláš. Slzy v očích nešli přehlédnout, neříkám ze ani ve mě se to nehlo.
Celkově tohle město vyvolávalo strašnou spoustu vzpomínek.
Rychle jsem položila tu jednu tašku co mě Nik nechal vzít a běžela mamku obejmout.
Asi po 5 minutách se odměně odtáhla a začala si všímat Nikovo osoby, zkouška ho od hlavy až k patě.
Ještě že Nik měl na sobě mikinu a džíny takže šlo vidět jen potetovaný krk,obličej a potetovaný hřbet ruky. I tak šlo vidět ze to bylo pro mamku moc."Dominik těší mě"Podal ruku Nik mé mamce a nahodil ten jeho kulišacky úsměv, snažil se zapůsobit ? Že by to semnou fakt myslel vážně ?
"Andrea, tykej mi"Přijmula jeho ruku mamka a začala se také culit, tomu tykání se nedivím věkové byl podobně na tom jak její syn. To mě vlastně přivádí na myšlenku jestli přijede brácha za svou dlouho neviděnou sestrou.
"V klidu se běžte vybalit a převléct já to mezi tím dovařím, máte hlad doufám ?" Šlo vidět jak po otázce toho jestli budeme jíst mě mamka začala přeměřovat pohledem, nevěděla jestli jsem se s tou moji nejedností někam posunula.
Ale já se v tomhle posunula, už jim celkem normálně. Zvlášť když si s kluky zahulím, to mývám hulihlad jak blázen, to ji ale říct nemůžu.
"Určitě"Odpověděla jsem s úsměvem a táhla Nika do mého pokoje, kde jsme odhodili tašky do rohu.
"Tak vítej v mém království"Řekla jsem hned po té co se Nik začal rozhlížet po mem pokoji, zůstal přesně tak jak jsem ho nechala.
Když jsem začala i já bloumat očima po pokoji začala jsem si všímat fotek které jsem tu nechala,byli s rodinou ale hlavě s Patrikem. V tu chvíli mi začalo zas docházet to co nemělo, jela jsem sem zapomenout a vyčistit si hlavu. Ale ono ne, moje hlava byla plna Jakuba a rozepře mezi námi.
Neboj té se, z moji strany to láska jako taková nebyla. Ale bohužel tam byla ta láska kterou měl celých 18 let Patrik, měl ji pořad ale ten když už není mezi námi moje láska, přátelská láska patřila už s půlky právě Jakubovi.
Jedna noc, jeden pokoj, jedna sklenka vína a všechno přátelství co bylo je pryč.
ČTEŠ
Drugs, alcohol and depression
FanfictionMěla problémy.. Odstěhovala se aby začala od začátku.. Co když se ji připlete do cesty někdo kdo svůj život žije naplno ? Naučí se taky užívat a přestane se sebepoškozovat ? Nebo kolem něj projde jako kdyby tam nebyl ? Vše se dozvíte v tomto příběhu...