Budoucnost🖤

3.9K 128 29
                                    

O 10 let později

"Strejdo tady nesu kytičku i když táta mi řekl že by si ocenil jinou kytičku ale tu mi nechtěl dat a já nevím proč" pronesl malý hnědovlasý chlapec, a u toho pokládal květiny růži na hrob.

Muže kterého oslovuje strejdou nikdy nepoznal, zná ho jen z fotek a vyprávění od svých rodičů, prarodičů a ostatních strejdu.

"Jednou tě poznám doopravdy"pronesl znovu malý chlapec se slzičkami v očích.

"Jakube!"rozkřikl se jemně hlas drobné blondýnky, která hledala svého syna. Nedalo se tomu říkat křik protože ten by byl na tomto místě nevhodný.

"Mluvil jsem se strejdou mami"Ozval se už ubrečený chlapec a vběhl do náruči své matky.

Přišel zbytek lidi který se každý rok chodili koukat a zapalovat svíčky svému kamarádovi.

"Niku"Promluvila blondýnka s rukou stiženou podávajíc svému muži zapalovač.

Nikův zapalovač vypověděl službu, takže svíčka která měla hořet nemohla být zapálená.

"Tohle je pro tebe brácho"Řekl Nik a zbytek party se přidali, ostatně jako vždy.

"Mám tě ráda Jakube"bylo poslední co Ronnie řekla než zvedla svého syna a i s Nikem udělali prostor ostatním.

Mezi tím :

Co Jakub a Patrik ? Všechno pozoruji nebojte.

"Kdo by to řekl co ?"promluvil Patrik který si balil svého jointa stejně jako Jakub.

"Že tady skončím s tebou ? Nikdo" Odpověděl Jakub se smíchem a přiťukl si svoji láhvi Havany s Patrikem.

Už se asi nikdy nedozvíme co chtěl Patrik vlastně říct, ale aspoň víme že tam dole nejsou sami. Ano říkám dole, snad jste nemysleli že by se tito dva dostali do nebe ?

"Nezdraví brácho" Řekl Patrik když jejich lahve alkoholu způsobili cinknutí.

Z dvou neznámých se stali dobří kamarádi.

A je tu poslední část tohoto příběhu💔 ačkoliv mi to láme srdíčko je to tak.

Ani jsem netušila že tato knížka bude mít tolik ohlasu❤️ jste prostě nejlepší. Strašně chci poděkovat za to že jste semnou došli až sem.

Pokud se vám moje psaní líbilo najdete na mem profilu i rozepsané knížky a rovnou jednu novou která se jmenuje Sny a noční můry.

25k❤️ děkuji❤️

Drugs, alcohol and depressionKde žijí příběhy. Začni objevovat