Na ziemi leżał (i prawdopodobnie spał) cały brudny pół człowiek, w dodatku przykuty kajdankami do nóg łóżka.
Miał na sobie cienką białą (już co najmniej szarą) koszulę i... Coś w rodzaju spódnicy? Tak, to chyba dobre określenie. Cofnąłem się, ale niespodziewanie wpadłem na pewien pomysł. Wyjąłem z ekwipunku ostry nóż i przeciąłem kajdanki. Skoro oni go porzucili to czemu miałbym nie wykonać zadania, które dzięki temu stworzyli? Nie widzę nic przeciwko. Nagle stworzenie zaczęło się ruszać. Podniosło swoją głowę, uśmiechnęło się, a ja zamarłem.
(Polsat? Nieee!)
Wyglądał dokładnie jak młodszy Akushiro tylko w wersji pół człowieka. No dobra, tego nawet ja się nie spodziewałem! A co ciekawsze, zaczął migotać i świecić na różowo, tylko po to aby przemienić się w jasnoróżowy pyłek! Wleciał do mojej torby, a ja dostałem powiadomienie o nowej zdobytej mocy właśnie... Akushiro. Nic o tym nie było w grze, a wśród graczy przecież coś takiego jak dodatkowe moce oraz wygląd dla NPC zrobiłoby furorę! Więc dlaczego...?
Ukończono questa Super Power
Zdobyto 900 doświadczenia
Odblokowano nowy skill Invisibility
Zdobyto 10000 złota
Aż tyle złota?! A tyle doświadczenia dostaje się za pokonanie potwora dość wysokiej rangi albo dwóch! I jeszcze nowa umiejętność... Wow. Chyba zacznę częściej logować się do tej gry nocą. Wbrew pozorom to nie jest tak, że zawsze w nocy też gram w gry. Jestem ciekaw, czy takie questy pojawiają się tylko w nocy. No bo przecież gracze z innych sfer czasowych też mogliby odkryć takie questy i zasłynąć z wykonywania ich na YouTubie. Nie jestem pewien, czemu jeszcze o takich filmikach nie jest głośno, czyżby to naprawdę była całkiem nowa aktualizacja? Cóż, nieważne.
Wziąłem głęboki oddech, poprawiłem moją torbę i wyskoczyłem przez okno. Na szczęście nic mi się nie stało. Wiem, że takie wyskoczenie przez okno to nie za dobry pomysł, jednakże nie chciałem ryzykować spotkaniem kogokolwiek przy drzwiach. Stwierdziłem, że teraz się wyloguję, a zaloguję się ponownie rano. W końcu czas w grze idzie podobnie do czasu w realu, jeśli wybierze się odpowiednie ustawienia.
Po wylogowaniu się
Przeciągnąłem się i dałem ręce za głowę. Po chwili przypomniałem sobie o sprawdzeniu czy ktoś nagrał coś o dodatkowych mocach NPC. Niestety lub stety, żadnych filmików nie było. Nie było nawet artykułów na stronach piszących w ostatnim czasie o tej wspaniałej grze. Kompletnie nic. Coś mi tu śmierdzi. Ktoś musiał coś o tym wspomnieć! Nigdzie nie ma też informacji o aktualizacji, więc co tu się wyprawia? Doprawdy, już nic nie rozumiem... Może to tylko jakiś błąd i nie ma co się tym zadręczać. Myślę, że po prostu pójdę spać. Jutro najwyżej się nad tym bardziej zastanowię.
CZYTASZ
Dark VR
AdventurePewien znudzony życiem chłopak, całe życie spędza w jednym pokoju. Granie w gry to jego jedyne zajęcie. Kto by się spodziewał, że w bliskiej przyszłości sam będzie mieć szansę na zostanie głównym bohaterem tak bardzo uwielbianych przez niego gier?