Kerem Ve Leyla

44 9 3
                                    


- Hikaye şu anlık 3. bakış açısı ile anlatılacaktır. -

Leyla sabah ağlayarak yatağından kalkıp abisinin yanına doğru ilerler. Abisi biricik kardeşi Leyla'nın gözlerine dolu olduğunu görünce endişelenir ve sorar :

" Leyla bir sorun mu var neden ağladın ? "  Leyla ise abisine sarılıp : " Abi rüyamda annem ve babam ölüyordu. " Der.

Kerem bunu duyunca kardeşini teselli etmek için elinden tutup annesi ve babasının yanına götürür. Onları işaret ederek " Anne ve babamız bak oradalar, korkmana gerek yok. O sadece bir rüyaydı."  der.

Kerem'in annesi ile babası Leyla'nın bu halini görüp endişe duyar. Gelen çocuklarına biraz kulak misafiri olup Kerim'in onu bu şekilde teselli etmesinden dolayı biraz olsun olayı anlamışlardı. Onlarda farkındaydılar,  Leyla son birkaç gündür kötü rüyalar görüp sabahları ağlayarak uyanıyordu.

" Gel kızım biz de seni bekliyorduk. " Der Kerem'in babası. " Aslında bir sürpriz yapacaktık. "

" Neymiş o sürpriz babaaaa ? " Diyip  babasının yanına gider Leyla. Çünkü sürprizleri çok seviyordu.

" Sizinle beraber bugün güzel bir piknik yapalım diyoruz, siz ne dersiniz ? " Çocuklar bunu duyunca mutlu olup hemen hazırlanmaya koştular. Annesi arkalarından çağırdı :

" Yarım saate inin aşağıya. Biz son hazırlıkları yapıyoruz. "

" Tamam annee. " Dedi Kerem.

" Ben 5 dakikaya buradayım. " Dedi Leyla da.

Ve dediği gibi de olmuştu. Hemen hazırlanıp aşağıya inmişti.

" Bakıyorum da kızım biraz fazla süslenmiş gibi. Leyla o gözlükler ne öyle ? " Babası kızıyla uğraşmasını çok seviyordu ama Leyla bundan hoşlanmıyordu.

" Baba ya. Orada gözüme güneş gelmesin diye taktım. "

" Uğraşma biricik kızımla. " Demişti annesi babasına. Evdeki bu güzel havaya Kerem de dahil oldu.

" Ben yakışıklı olmuş muyum ? "

" Her zamanki gibi baban kadar yakışıklı olmuşsun oğlum. "

" Tabi tabi. "

" Ne o hanım ? Çirkin miyim ben ? "

" Öyle bir şey demedim.  Sadece idare edersin işte. "

" Evlenmeseydin o zaman benimle. "

Anneleriyle babalarının bu şekilde atışması çocukların hoşuna gitmiş ki kıkırdayarak gülüyorlardı ikisi de. Bunu farkeden anne hemen çocuklarına arabaya gitmelerini söyledi.

" Kerem, Leyla. Çabuk arabaya. Bende piknik sepetini alıp geliyorum. "

Annesi piknik sepetini arabaya koydu ve yola çıktılar. Radyodan hareketli bir şarkı çıkması ile  birlikte bütün aile bu şarkıya eşlik ediyordu.

" Neler oluyor  hayatta,
Bide şu rüya gerçek olsa olsa.
Sabah olup uyanınca
Her şey yine aynı kalsa. "

Derken karşıdan son sürat bir araba üstlerine doğru geliyordu. Baba ani bir frenle yana kırmak istedi fakat bunu başaramayınca araba havada birkaç takla attı ve ormanlık araziye savruldu.

- Birkaç saat sonra -

" Evet amirim burada bir araba kaza yapmış bulunmakta. İçinde çocuklarla beraber 4 kişi olduğunu tespit ettik, ambulans çağırdık, şu an yolda. En kısa zamanda buraya ulaşmaya çalışıyor. "

" ... "

" Anlaşıldı amirim. " Polis Emre, olay yerine hemen ulaşmış ve direk ambulansı aramıştı. Ambulans gelince de onlara hemen olay yerini gösterip müdahale etmelerini istemişti.

" Durumları nasıl ? "

" Anne ve baba ağır yaralı, çocuklarda ise hafif çizikler var. Belki iç kanama geçiriyor olabilirler. Hemen hastaneye kaldırıyoruz. "

Polis Emre bu bilgileri öğrendikten sonra ambulans ile birlikte hastaneye gitti.

Ameliyathaneden çıkan doktor polis Emre'yi görünce konuşmaya başladı.

" Hastaların yakını siz misiniz? "

" Evet benim. " Dedi polis Emre. Aslında onların yakını değildi. Neden mi öyle demişti şimdi ?

" Maalesef anne ve babayı kaybettik. Çocukların durumu ise iyi şu anda. Sadece birkaç gün müşahade altında kalacaklar. "

" Çocukları eve götürsem ve orada durumu izah etsek nasıl olur doktor bey? Çünkü biliyorsunuz ki bir çocuğun hastanede bu durumu öğrenmesi, onun psikolojisini olumsuz etkileyecektir.  " Doktor bu durumu düşünüp polis Emre'ye hak verdi.

" Çıkış işlemlerini yapabilirsiniz. Cenazeleri ise yarın öğlene doğru alabilirsiniz. Tekrar başınız sağ olsun. "

" Dostlar sağolsun. Her şey için teşekkür ederim doktor bey. "

Polis Emre,  Leyla ve Kerim'i alıp çocuklar uyanmadan yetimhaneye götürdü.

" Şebnem abla çocuklar sana emanet. Onlara çok iyi bak. "

" Gözüm üstünde Emre,merak etme. Sen görevine devam edebilirsin. " Emre başına onaylar şekilde sallayıp oradan ayrıldı.

Şebnem, çocukların odasından ayrılmadan önce onlara bir kez bakıp şunları söyledi.

" Yaptığım için sizden özür dilerim çocuklar.  "

***

İlk bölümü nasıl buldunuz ?

Leyla neden kötü rüyalar görüyor olabilir?

Kerem'in abiliğini sevdiniz mi ?

Polis Emre kim ?

Ya da Şebnem ?

Bunların arasında bir bağ olabilir mi ?

Ya da Kerem ile Leyla onların tanıdığı olabilir mi ?

Sizce bundan sonra Kerem ve Leyla'nın başına neler gelebilir ?

Diğer bölümde olacağını düşündüğünüz olaylar var mı ?

Yorumlarınız ve votelerinizi bekliyorum.

Gizli Üs : KALİKYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin