|kapitola 11|

1.3K 48 0
                                    

Pustil horor a mně došlo že neusnu. Přitulila jsem se k Martinovi kterej měl si mezitím stihl sundat tričko a ležel vedle mě jenom v kalhotech.
Já- „kurva, mně teď došlo že jsem nevěděla že tady budu spát a nemám tady oblečení"
G- „a to vadí? Pojď dam ti nějaký triko a kraťasi" vstal a vydal se ke skříni.
G- „na" podal mi nějaké triko a teplákové kraťasi.
Já- „dík"
Vzala jsem si to na sebe a šla zpátky k posteli kde jsem si lehla a čekala až přijde Martin a budu se k němu moct přitulit.
G- „sekne ti to"
Já- „dík no"

Když už zbývala asi jenom půl hodina do konce filmu tak jsem prolomila ticho.
Já- „neměli by jsme už spát, je jedna ráno a za chvíli musíme vstát abych to stíhala domů"
G- „ale neeee, to už snad vydržíš ne!? Zbývá jenom 30minut"
Já- „to tam fajnnnn (🙄)"

Už skončil film, jako obvykle jsem nemohla usnout. Martin už spokojeně oddechoval, nechtěla jsem ho budit tak jsem vstala a šla si do kuchyně pro vodu. V kuchyni něco vařil ten Marťasův spolubydlící, trochu ujetý vařit takhle v noci no. Přeci jen je něco okolo jedný ráno, koho by napadlo vstát a jít vařit.
T- „dáš si taky?" Zrovna jsem vcházela do kuchyně.
N- „a co to bude?"
T- „těstoviny se sýrem"
N- „to zní dobře" sedla jsem si ke stolu.
T- „jak jste se vůbec poznali?"
N- „to je zajímavá historka" uchechtla jsem se nad tou vzpomínkou „vlastně jsem dostala k narozeninám lístky na show, když jsem se s nim fotila dala jsem mu do kapsy lístek s mým jménem na Instagramu a on mi večer napsal" musela jsem se začít trochu smát, Tony se taky přidal. Už bylo hotový jídlo. Tony nandal na talíř dvě stejné porce a jeden mi podal, sám si sedl vedle mě a začal jist.

N- „Bylo to dobrý" řekla jsem když jsem všechno dojedla
T- „díky, asi jediný 'jídlo' co umím uvařit" zase jsme se zasmáli.
N- „no nic, půjdu zase zkusit spát"
T- „fajn, dobrou" z legrace mi poslal vzdušnou pusu, tu jsem mu oplatila a šla zase do postele.

Stále žijuuu. Nevím jestli bohudík nebo bohužel, ale máme tady novou kapitolu.  Možná budou vycházet častěji, nic ale neslibuju 😁❤️🥺 budu se snažit, nemám teď dvakrát moc času a snažím se psát v každé volné chvíli. Doufám že vás příběh bude bavit i dále. 💕💕

Omlouvám se za chyby, část po sobě nečtu

412 slov

Fanynka  |DOKONČENO| Kde žijí příběhy. Začni objevovat