|kapitola 18|

1.1K 40 6
                                    

|pohled Tonyho|

Psala mi Nelly že ji dal Martin košem, nevím proč to udělal. Nelly je úžasná holka, celou dobu co byla s Martinem jsem ji miloval, miluju ji doteď. Nechtěl jsem jsem jim kazit vztah tak jsem radši nic neříkal a byl rád že jsme aspoň kamarádi. Když se ale rozešli tak bych u ni možná šanci mohl mít. Nechci jí ní nějak nutit nebo tak. Zatím tomu nechám volný průběh a třeba se něco stane. Už se blížim k vesnici kde bydlí Nelly, nechci aby teď byla sama. Beztak by se jí něco stalo. Poté co jsem dojel k ní před dům jsem začal zvonit, nikdo neotevíral. Trochu jsem se začal bát a předběhla mi husina po zádech. Bydlí sama takže třeba jen sedí v pokoji a kouká na film přes který neslyší zvonek. Vzpomněl jsem si kde nechává náhradní klíč, je to trochu klišé schovávat klíče u domu no, ale to neznáte Nellu ta zapomíná všechno všude. Nad tou myšlenkou jsem se musel zasmát. Vzal jsem je do ruky a začal odemykat. „Nellyyyy" zakřičel jsem když jsem otevřel dveře. Když neodpovídala tak jsem to zkusil znova „Nellynooo. Odpovíš konečně?" Zase nic, už jsem byl opět nervózní. Vyšel jsem nahoru a šel hned do jejího pokoje kde nebyla. Už jsem  kurva hodně posranej co se jí stalo. Začal jsem prohledávat všechny místnosti, v horním patře jsem jí nikde nenašel. Tak jsem rychle seběhl schody a pořád u toho křičel její jméno. Byl jsem už ve všech pokojích spodního patra, až na jedny dveře...

Tak jsem nechala trochu otevřený konec no, nezabijte mě prosím 😂🖤
Asi poprvé pohled jiné osoby než Nelly. Snad nevadí 😂😐
Určitě brzo pokračování 💕
Za chvíli jsme na konci příběhu, je mi to hrozně líto 😐 už mám konec předepsaný tak by mě zajímalo kdy mám vydat další kapitoly? Asi záleží na vás, klidně vám je vydám všechny tenhle týden, jen ať vás to potom baví 🙃😳💕

Omlouvám se za chyby kapitolu po sobě nečtu.

328 slov 💕

Fanynka  |DOKONČENO| Kde žijí příběhy. Začni objevovat