Co Dalej #5

99 7 2
                                    

Pov. Wersow
Jechaliśmy do Warszawy do domu, ale ja wciąż nie mogę zrozumieć, dlaczego odwzajemniłam pocałunek Stuarta, przecież ja mam chłopaka. Co ja mam zrobić? Dojechaliśmy już do domu poszłam do swojego pokoju, przespać się i przemyśleć całą tą sytuację, ale byłam tak zmęczona, że gdy tylko zamknęłam oczy zasnęłam. Obudziłam się kilka godzin później. Stwierdziłam, że muszę pogadać ze Stuu.
Wersow: To ja jadę, muszę coś załatwić. Nie czekaj na mnie, wrócę późno. Pa!
Friz: Pa, kobita!
Pov. Stuu
Po powrocie do domu nie mogłem się otrząsnąć po tym co zaszło między mną a Weroniką. Poszłem spać. Kilka godzin później obudził mnie dzwonek do drzwi. Wstałem, żeby otworzyć, ale przyszła do mnie Ania z Weroniką.
Ania: Tato ktoś do ciebie.
Wersow: Cześć!
Stuu: Cześć, co ty tu robisz?
Ania: To ja was zostawię.
Wersow: Chyba musimy pogadać, o tym co między nami zaszło.
Stuu: Tak, ja cię przepraszam, po prostu się w tobie zakochałem, ale ja nie chcę ci niszczyć życia. Przepraszam.
Wersow: Ja też cię kocham.
Wtedy kolejny raz się pocałowaliśmy.
Stuu: Co dalej?
Wersow: Nie wiem. Hmm... Zerwę z nim dla ciebie.
Stuu: Okey.
Kolejny raz się pocałowaliśmy.
______________________________________
Elo! Jak wam się podobał rozdział, tym razem wrzucam go punktualnie. Następny rozdział 6.06.2020r. o godz. 15.00. Liczę na dużo⭐. Pozdro👍❤️!

czy można zdradzić youtube'a Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz