Wyprowadzam Się #24

67 5 2
                                    

Pov. Wersow
Stuu powiedział, żebym się nie przejmowała Anią, ale miałam wrażenie, że sam się przejmował.
Pov. Stuu
Powiedziałem Weronice, żeby się nie przejmowała Anią, ale tak naprawdę bałem się jak na to zareaguje, boję się, że sytuacja się powtórzy, albo gorzej. Bałem się też, że Weronika znowu mnie zdradzi, kocham ją, ona mnie chyba też, wiem, że jest jej ciężko, ale nie potrafię jej zrozumieć. W końcu poszedłem do Ani do pokoju, cały w stresie, ale starałem się to ukryć, wiedziałem, że Weronika się na mnie patrzyła. Zapukałem do pokoju, weszłem po chwili. Ania od razu do mnie pobiegła.
Ania: I co jaką podjąłeś decyzję.
Stuu: Nie, nie zerwałem z Weroniką.
Ania: Że co?! Ty jesteś normalny?! 'Weronika' cię zdradziła, a ty z nią nie zerwałeś!
Stuu: Ania ja ją kocham.
Ania: No właśnie! Ty kochasz tylko ją, a mnie masz gdzieś! Moje zdanie cię w ogóle nie obchodzi! Ale wiesz co, ja też cię mam w dupie, rób sobie co chcesz.
Stuu: Kocham Weronikę i nie zerwę z nią, a ty musisz się z tym pogodzić!
Ania: Ja już się pogodziłam.
Stuu: To dobrze.
Wyszedłem z pokoju Ani i przekazałem Weronice, że Anka nie chyba nas zaakceptowała, ale myliłem się, bo wieczorem, gdy poszedłem do niej zawołać na kolację nie było tam ani jej, ani jej rzeczy.
__________________________________
Elo! Dawno nic nie wstawiałam, bo nie miałam pomysłu na rozdział. Nie zaglądałam też na wattpad, bo miałam dużo nauki i problemów w związku ze zdalnym nauczaniem, ale w końcu udało mi się znaleźć czas i pomysł. Mam nadzieję, że rozdział się podobał. Liczę na dużo ⭐. Pozdro 👍❤️!

czy można zdradzić youtube'a Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz