Team Vs Ekipa, Fanfani#20

76 7 1
                                    

Pov. Wersow
Jestem ze Stuartem miesiąc, a o naszym związku wie tylko Karol i Anka.
Wersow: Stuart musimy pogadać.
Stuu: No, co jest?
Wersow: Bo jesteśmy w związku miesiąc...
Stuu: Tak.
Wersow: Chodzi o to, że o naszym związku wie tylko Anka i Karol.
Stuu: Okej! Chcesz to ogłosić fanom.
Wersow: Może później, narazie chce powiedzieć, o tym ekipie i teamowi.
Stuu: Okej!
Wersow: To jedziemy do domu x, Karol i tak pewnie wypapla ekipie, o ile już tego nie zrobił.
Stuu: Pewnie, to jedźmy.
Wsiadliśmy w samochód i pojechaliśmy. Musiałam się zwierzyć Stuartowi z moich obaw.
Wersow: Stułi...
Stuu: No.
Wersow: Bo ja się trochę boję, że ekipa i team nas znienawidzą, jak się dowiedzą o naszym związku, przecież oni się nienawidzą.
Stuu: Ja też się tego boję, ale oni nie będą decydować o naszym związku. Nie muszą go zaakceptować.
Resztę drogi przejechaliśmy w ciszy, cały czas się zastanawiałam czy Stuart ma rację. Dojechaliśmy do domu x.
Marcin: Co ona tu robi?
Lexy: Just!?
Stuu: Posłuchajcie, ja i Weronika jesteśmy razem.
Julka: Co!?
Natsu: A ciekawe co na to Friz i reszta ekipy?
Lexy: Just!?
Wersow: Karol jest zły, a ekipa jeszcze nie wie, choć pewnie Karol zaraz im wypapla, o ile już tego nie zrobił.
Stuu: Poza tym, oni nie mają nic do gadania, tak jak i wy. Idziemy z tąd.
Zadzwoniła do mnie Marcysia.
Marcysia: Ej, ty serio jesteś ze Stuu?
Wersow: Tak!
Marcysia: Jak mogłaś nam to zrobić, myślałam że się kumplujemy, cześć!
Wersow: Ale...
Rozłączyła się.
Stuu: Coś się stało?
Wersow: Ekipa już wie, że jesteśmy razem.
Stuu: Nie smuć się, będzie dobrze.
Wersow: Ogłosimy to fanom, chcę mieć to za sobą.
Stuu: Jasne!
Napisaliśmy na Ig, że jesteśmy razem boję się reakcji fanów, po kilku minutach pojawiły się komentarze, że super, że nikt się tego nie spodziewał, ale i tak fajnie. Nie spodziewałam się, tak dobrego odzewu, ze strony widzów.
______________________________________
Elo! Rozpisałem się, jak nigdy dotąd. Dzisiaj już nic nie wstawię. Liczę na dużo⭐. Mega wam za nie dziękuje💕. Pozdro👍❤️!

czy można zdradzić youtube'a Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz