Selaaam çok bekletmeden 2. bölüm ile karşınızdayım. çok uzatmayayım. sizi seviyorum. hadi bölüme geçelim.
-Efendim? Dilan Cedi diyebilirsin.
-Pardon.
-O zaman yarın görüşürüz.
-Görüşürüz.
Telefonu kapattım ve bir çığlık attım. Meryem ne yapıyor bu salak diye bakıyordu. Elim ayağıma dolaşmıştı. Yarın görüşürüz. Dilan Cedi diyebilirsin. Hala kafamda yankılanıyordu sesler. Kendime gelemiyordum resmen.
-Alooo! Kal geldi kıza. Dilan burada mısın?
Meryem'in sesi ile kendime geldim biraz.
-Ben yarın ne giyeceğim?
-O kadar alışveriş yaptık ya hani!
-Ee işte hangisini giysem?
-Gel bakalım.
Kalktım ve Meryem ile eşyaların yanına gittim. Meryem eşyaları karıştırıyordu. Beyaz bir gömlek ve siyah bir etek gösterdi.
-Resmi olur bak böyle bunları giyebilirsin.
-Çok mu resmi sanki? Birden kendini bu iş ile yukarı çıkartmak isteyen biri gibi gözükmek istemem.
-Direkt gelinlik giy git. Te Allah'ım ya
-Meryem ya!
Meryem ile kıyafetleri karıştırıyorduk Meryem ile çilekli bir gömlek aldı.
-Sorması ayıptır da soracağım. Sen Cedi Osman'ın yanında çalışırken giymeye kıyafet almadın mı? Orada bunu mu giyeceksin?
-Ya sadece o zaman için almadım ki.
-Tamam tamam.
Elime bir elbise geçti. Yeşil ve içinde çiçekleri olan bir elbiseydi. İp kollu boyundan bağlanan bir elbise. Güzeldi bunu giyebilirdim aslında
-Meryeeem!
-Yanındayım kızım dur.
-Bu olur.
-Bak güzel tamam giy bunu. Ayakkabı ne giyeceksin.
-Sarı convers.
-Yeni aldıkların mı?
-Evet.
-Tamam hallettik bunu da.
İçeri oturduk elimize kahvelerimizi aldık. Aklıma bunu kutlama muhabbeti gelmişti.
-Yalancısın Meryem!
-Ne oldu kızım ne dedim gene?-Hani kutlama yapacaktık. Kandırdın beni!
-Kızım o kadar alışveriş yaptık ki bunu kutlama say bence.-Bu gece burada kalırsam olur.
-Çöreklen hemen zaten tamam kal hadi.
-AAAY! Unuttum kızım ya!
-Neyi?-Anneme haber verecektim konuştuktan sonra.
-Kiminle?
-Ay Meryem Cedi ile.
-Hee tamam ara o zaman
Telefonumu elime aldım ve annemin numarasının buldum.
ANNECİĞİM📞
-Söyle kızım.
-Yarın saat 9 da başlayacağım galiba işe.
-Galiba derken anneciğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Assistant
FanfictionHer şey o telefonun çalması ile başladı -Merhaba yeni işiniz hayırlı olsun -Kabul edildim mi? -Evet. Biz size iletişim bilgilerini göndereceğiz. En geç yarın kendinizi tanıtmış olun. -Çok teşekkürler. Bilgileri bekliyorum Telefonu kapattım ve kalbi...