Selam canlarııım. yeni bir bölüm ile geldim yine. medyadaki şarkının geçtiği bölümü şarkı ile dinlerseniz belki daha iyi olur. sizi seviyorum hadi bölüme geçelim.
Ah Dilan kendine gelmelisin. Saçma sapan bir hareket yapma sakın sakince otur yada bir konu aç işten bahset. Hadi kızım hadi! O sıra yine o narin ses kulaklarımı doldurdu.
-Bir şey içer misin?
-Bir kahve alabilirim aslında.
-Tamam. Yalnız kalma gel istersen.
-Olur gelebilirim.
-Anlat azıcık. Tanıyayım seni.
-Adım Dilan Demir. Halkla ilişkiler mezunuyum. İlk işim seninle olacak. Müzik ile uğraşıyorum. Çanakkaleliyim. Burada yaşıyorum. Ailem Çanakkale'de babamı kaybettim. 1 ağabeyim var. Bu kadar.
-Babanı mı kayebttin?
-E...Evet.
-Neden kaybettin?
-Şey...
-Ah Dilan pardon bunları sormamam lazım.
-Önemli değil. Akciğer kanserinden kaybettim 13 yaşındayken.
-Başın sağ olsun.
-Dostlar sağ olsun.
-Kaç yaşındasın.
-Ay her şeyi söyledim yaşımı söylemedim. 25 yaşındayım.
-Yaşıtız.
-Evet.
-Ay bende kahveni nasıl yapıyım onu sormadım ya.
-Sade.
-Tamam.
-Ya dediğim gibi ilk iş arkadaşım sensin ve ben daha ne yapacağımı bilmiyorum bana anlatır mısın?
-Tabii kahven hazır. Al bakalım.
-Sağol.
Masaya sandalyeyi çekti ve oturdu bende karşısına oturdum.
-Bana gelen mailler sana ait bundan sonra onlara bakman lazım. İşbirlikleri projeler için görüşme zamanı ayarlaman lazım. Bide benimle çoğu yere gelmen lazım. Proje konuşmalarına söyleşilere bile.
-Çok zor değil galiba.
-Sen yaparsın ya.
-İnşallah
Kahvemden bir yudum aldım.
-Peki telefon ile kurulacak olan iletişimler.
-İletişim bilgileri için sana alacağımız iş telefonunun numarasını vereceğiz. O şekilde sende bakıp bana rapor veririsin.
-Bak sevdiiim.
Kıkırdadı. Çok yakışıklıydı. Bu kadar yakışıklı olması beni heyecanlandırıyordu.
-Ya biliyorum sorması ayıptır belki ama boyun kaç uzun geldin diğer kızlara göre gözüme.
-Yoo ayıp değil. 1.70
-Baya iyiymiş ya.
-Senin boyun kadar değilim ama. Ee ben şimdi işe başlamış mı oldum?
Kıkırdadı saçma bir soruydu bu biliyorum ama ne yapıyım.
-Evet. Yani ilk iş günün ve ilk yapacağın iş benimle beraber akademiye gelmek.
-Akademiye mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Assistant
FanfictionHer şey o telefonun çalması ile başladı -Merhaba yeni işiniz hayırlı olsun -Kabul edildim mi? -Evet. Biz size iletişim bilgilerini göndereceğiz. En geç yarın kendinizi tanıtmış olun. -Çok teşekkürler. Bilgileri bekliyorum Telefonu kapattım ve kalbi...