My Daddy.....Part (one)

52.5K 1K 8
                                    

   Unicode

ဒုန်း..... အမလေးဗျ.......
အာ....ချာတိတ်.....ပေါက်သွားတာကိုယ့်နှုတ်ခမ်းလေကွာ.....မင်းကဘာလို့ထအော်တာလည်း....

Aww.... ဟုတ်သားဘဲ ဦးလေးကြီး ကန်တော့ ကန်တော့......ဦးလေးကြီးနှုတ်ခမ်းပေါက်သွားတာ သွေးထွက်လာပြီ......

ငိ....ဦးလေးကြီး တဲ့ 

ကျွန်တော့် မှာtissue ပါတယ် ယူလိုက်နော်....အင့်

အေးအေး.....ကျေးဇူး

နေသွေး tissue ပေးရင်းအမှတ်မထင် မော့ကြည့်လိုက်မိတဲ့ သူ့ရဲ့မျက်နှာ.....
Wow....so handsome ဦးလေးကြီး လို့သာခေါ်လိုက်ရသည် အသက်ကတော့ ၃၀ လောက်သာရှိဦးမည်....သို့သော်....၁၆နှစ်အရွယ်..နေသွေးအဖို့တော့ခေါ်သင့်တယ်ထင်မိသည်

ချာတိတ် ချာတိတ်....

ဗျာ...ဗျာ....ဖြည်းဖြည်း ခေါ်ပါဗျ...လန့်လိုက်တာ

သိဘူးလေ မင်းကကြောင်ကြည့်နေတာကိုးးး

Arrr.....သွားတော့မယ်ဗျာ....sorry ဦးလေးကြီး ........
အယ်....ဘလိုကောင်လေးလည်းကွာ.....လူကြည့်တော့...ပုသေးသေးနဲ့......ဘာလာလုပ်တာလည်းမသိဘူး....ချစ်တော့ချစ်စရာလေး....

AroneOo Co.Ltd ရဲ့ CEO နိုင်လင်းဦး တျောက် တည်းရေရွတ်ရင်းကျန်ရစ်ခဲ့တော့သည်.... 

မေမေ....သားပြန်လာပြီ....
*ဟာ...ကိုကိုပြန်လာပြီ....

*သားငယ်လေး....အခြေအနေ....

*မသိသေးပါဘူးမေမေရယ်....မမသူဇာ ပြောတာတော့.....chacking ပိုင်းလောက်ရမှာပါတဲ့.....

*အေးပါသားရယ်......ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ် အဆင်ပြေပါတယ်လေ....သားက ခုမှ ဆယ်တန်းအောင်တာမလား....သားကတောင်းဆိုလို့သာ....မေမေကတော့...သားကိုအလုပ်မလုပ်စေချင်သေးဘူးသား.....

*မေမေကလည်း....သားပျင်းလာပြီး...အိမ်မှာနေ...နေရတာ....ကျောင်းလည်းမဖွင့်သေးဘူးလေ....

*အေးပါသားရယ်.....သားသဘောပါ

*ကိုကိုနဲ့မေမေ စကားပြောလို့ပြီးသေးဘူးလား...ဇင်မေ...ဗိုက်ဆာနေပြီ.....
ကိုကိုရေချိုးဦးမယ်ညီမလေး....မေမေနဲ့စားနှင့်နော်.....

*Okay okay မေမေ လာ...

*အေးအေးသမီးလေး.......

~~နေသွေးတျောက်အပေါ်ထပ်တက်လာခဲ့သည်....အခန်းထဲရောက်တော့ကုတက်ပေါ် ခြေပစ်လက်ပစ် လှဲချပလိုက်တော့သည်...

My Daddy (Baby boy's)Where stories live. Discover now