I am demented
My mind is bendin'
My brain is twisted
- Relating to a Psychopath, Macy Gray-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
"weh." ryuji angkat kening bila nami, kawan dia panggil.
"aku perasan laki kat belakang tu asyik pandang kaaauuu je." nami kata sambil duk tenung laki tu tajam.
ryuji toleh cari laki mana yang nami mention sampai dia ter'eye contact' dengan sorang lelaki.
hensem. rambut dia kemas. mata dia tajam. hidung dia mancung. bibir dia merah.
allahu macam sasaeng pulak bunyi nya okelah aku stop.
ryuji kerut sebelum pusing ke depan balik sebab nampak laki tu kenyit mata astaga.
serawrm grr.
"takudt aku." ryuji kata. meremang bulu roma dia. hensem sangat AUW
"halah dia hensem pe. kau pun single je kan. ambik je lah dia tu. dah desperate sangat nampaknya." kata nami. still perati laki tu.
"kau nak kau ambik lah ee taknak aku." ryuji geleng perlahan.
"aku dah ada suami odo."
"kawen la dua. apa susah."
"pale otuck." ryuji buat muka selamba sambil minum susu pisang jenama John's Banana. em enak.
mata nami tak lepas daripada lelaki tu.
"woi. kena rasuk saka pak seman dah ke?" ryuji lambai lambai depan muka nami.
nami jeling ryuji.
jangan disebut saka pak seman tu. silap silap saka bawah kereta yang paling kuat tu keluar. ish ish. insaf lah theflowerbois-
"bila tengok balik laki tu macam familiar lah. tapi aku tak ingat kat mana aku nampak dia." nami kata.
"dalam mimpi kau kot." ryuji kata. dengar je ayat dia boleh tahu yang dia tak berminat dengan perkara perkara sebegini.
"aku serius lah."
"aku pun."
nami mencebik.
"sumpah annoying kau."
"kau pun."
nami tahan diri daripada tampar ryuji. fuh. nasib dinding dan tiang tiang kesabaran dia masih kukuh. cuma tulah. bumbung hilang.
"kau pun tahu aku minat orang lain kan. takkan aku nak lepas kerash aku centu je kot. sia sia je ar." ryuji kata perlahan.
"alah kau. dia notice ke kau minat dia? tak kan? appreciate je lah siapa yang dah pandang kau dengan mata love love tu." ryuji terdiam.
"ha kau. dah siap ke belum kau ni? jom arh pasni kang lambat laki kau marah pulak kang." nami angguk dan diorang terus keluar dari kafe tu dan menuju ke rumah masing masing.
"kau takkan dapat lari daripada aku ryuji."
-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
pendek naw
oke so ni beta nak berucap.
ummi rae bebetul akan muncul aw tapi dekat chapter last last sebagai bekas bini abah yuta uwu.
buku ni sebenarnya terinspired betul betul masa aku tengah berak ya aku tamain main yang tu ︶︿︶ masa tu apa ni ada lah roleplay kitorang ni sebagai member nct pfft entah pape je tapi takpe.
pastu masa tu ada lah sorang ni ariq. dia ambik juju jadi anak angkat atas dasar dasar banjingan yang tertentu ytjt. so saya terinspired by benda tu dan ya © to xuxiwong- uwu
halal eh :3
YOU ARE READING
w t m p ┊ nakamoto yuta
Fanfiction╭──────────────✎ ╰─▗ ▘➤𖥸 welcome ✦ ╮ ❝ welcome to my playground ❞ -abah yuta, bekas lelaki ummi rae ✦ ╮ status ៚ on going [ ] ៚ hiatus [ ] ៚ completed [❁ཻུ۪۪] └─────── have fun! ──➤ ⠀...