It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
- The End, The Doors-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
"kau berani bagitahu mak bapak kau, kau tengok apa akan jadi." yuta pijak phone ryuji sampai berkecai.
baru 3 hari diorang bergelar suami isteri, ryuji dah macam orang nazak.
"aku nak keluar. kau jangan berani nak pergi mana mana." yuta terus keluar.
bila ryuji yakin yang yuta betul betul dah pergi dia ambik phone rumah dan dail nombor mak dia.
"hello?"
"mama! t-tolong ryu-ryuji ma.." teresak esak tangisan ryuji.
"ehhh kenapa ni...??? anak mama okay tak?"
"tak! yuta seksa ryuji mama! ryuji tak boleh duduk dekat sini!"
"apa dia buat?"
"dia dera ryuji! mama tolong report polis mama!"
"kejap eh ryuji sayang. ada orang datang."
ryuji tunggu.
"hello."
"mama! badan ryuji dah luka luka leba--
"aku dah kata jangan bagitahu sesiapa kan." phone yang ryuji pegang tadi terjatuh.
dia dah tak boleh fikir dengan waras. apa yuta dah buat dekat mak dia? macam mana yuta boleh tahu? apa yang yuta akan buat dekat dia? semua tu soalan yang bermain dekat kepala otak dia.
dia jadi kabut bila terdengar bunyi pintu dibuka.
"awak saya boleh explain!" ryuji kata dalam keadaan tergetar getar.
"tak payah. aku faham."
ryuji terkedu. sejak bila yuta reti faham faham ni.
"aku tahu kau nak sangat jumpa mak kau." kata yuta sebelum campak mayat mak ryuji atas lantai.
"mama!"
"kau yang mintak." yuta tersenyum sinis.
"jom kita teroka apa yang ada dekat mak kau ni." yuta kata sambil keluarkan pisau, sudu dan garfu dari dapur.
"yuta saya minta maaf! tolong jangan apa apa kan mama!" makin teruk ryuji menangis.
"shh shh. aku taknak dengar apa apa. kita teroka je." yuta cungkil biji mata mak ryuji guna garfu.
"uiyoo besar. mesti banyak kenangan dia dengan kau. sayangnya anak dia sendiri nak mak dia mati hm.."
yuta koyakkan perut mak ryuji mula mula guna pisau sikit dan habiskan koyak dengan tangan.
"ni lah tempat mak kau mengandungkan kau. cantik kan?" segala usus besar yang panjang berjela tu dikeluarkan.
terburai habis perut wanita tak bersalah tu.
"ha ni part aku paling suka!" yuta belah setiap lapisan yang ada dekat kepala wanita tu.
ryuji dah menangis ketakutan dekat belakang.
"wuish keras bhai tulang." yuta kata sambil jentik jentik tengkorak wanita tu sebelum hempaskan dengan kuat beberapa kali dekat lantai dan tulang tu patah perlahan lahan.
"wow wow besar i like." yuta kata sambil keluarkan otak wanita tu.
"ikut aku. aku nak tunjuk something." yuta tarik tangan ryuji manakala sebelah tangan lagi bawa otak.
"ni otak mak kau, ada banyak memori. tahu tak. macam mana nak hilangkan memori?" ryuji diam tahan menangis.
"jawab!"
"tak tahu.." jawab ryuji perlahan.
"kita kenalah brainwash diaa... nak tahu macam mana? macam ni!" yuta baling otak wanita tu dalam mesin basuh dan jalan kan. terjerit ryuji dibuatnya.
"sekarang giliran kau."
-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-
yow sorry apdet bebanyak saya nak siapkan dengan pantas agar dapat menyambung sajat dengan tenang ://
YOU ARE READING
w t m p ┊ nakamoto yuta
Fanfiction╭──────────────✎ ╰─▗ ▘➤𖥸 welcome ✦ ╮ ❝ welcome to my playground ❞ -abah yuta, bekas lelaki ummi rae ✦ ╮ status ៚ on going [ ] ៚ hiatus [ ] ៚ completed [❁ཻུ۪۪] └─────── have fun! ──➤ ⠀...