wtmp ┊ 2

564 81 172
                                    

Thank you, babySomethings funny?Why you laughing at me?Hehe, I love you babyCome here baby- Until I Found You, Aaron Hall

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Thank you, baby
Somethings funny?
Why you laughing at me?
Hehe, I love you baby
Come here baby
- Until I Found You, Aaron Hall

-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-

"awak." terlompat ryuji tiba tiba orang datang tepuk bahu.

"siapakah-" gumam ryuji perlahan bila tengok muka lelaki tu.

"saya yang awak nampak dekat kafe semalam." lelaki tu tersenyum manis macam dalam gambar kat atas.

"sorry lelaki yang mana saya tak ingat."

"yang kawan awak point saya perhati dekat awak tu."

ryuji berfikir sekejap. ye lah apa boleh dia buat. baru 22 dah nyanyuk ish ish.

"oh yang wink wonk semalam tu ke..." lelaki tu angguk laju.

"nama saya kim jungwoo." lelaki tu hulurkan tangan.

"awak bukan orang jepun??" dia geleng laju.

"awak boleh panggil saya-

"miyahara ryuji kan?" jungwoo potong.

"eh mana awak tahu?" ryuji pandang jungwoo atas bawah.

jungwoo geleng perlahan sambil tersenyum manis.

"saya cuma nak cakap. awak mungkin akan kata saya gila tapi saya boleh nampak future."

aik

aku tak plot kan yang tu-

tak pe ah.

ryuji tergelak perlahan.

"cakap je lahh.." ryuji kata untuk jaga hati jungwoo padahal dalam hati dah kutuk kutuk dah.

"awak mati tak lama lagi. kena bunuh dengan sorang lelaki. hati hati." jungwoo tepuk bahu dia sebelum terus pergi dari situ.

berkerut kerut macam orang tahan kentut muka ryuji cuba nak brain mende si mamat jungwoo tu mengarut.

"lantak ah." ryuji sambung pilih buah nak bawak pergi tempat kerja.

lepas siap beli pe semua ryuji gi mekdi untuk makan. order makanan lah apa semua pastu dia duduk.

"hai." sorang laki ambik tempat dekat depan dia.

berkerut habis muka ryuji ingatkan boleh makan burger double cheese dengan tenang.

"awak siapa pulak?"

"nakamoto yuta. saya datang ni cuma nak cakap yang saya dah lama suka dekat awak." lelaki yang kenalkan diri sebagai nakamoto yuta tu tersenyum manis.

"kita kenal ke?" ryuji angkat sebelah kening dan yuta geleng perlahan.

"awak mungkin tak kenal saya kot tapi saya dah lama minat dekat awak jadi saya kenal lah awak." yuta kata lagi.

"oh." ryuji speechless tak tahu nak balas macam mana. first time ada orang konfes kat dia tu hm.

aku bila lagi (○゚ε゚○)

dua dua diam.

"macam tu je ke?" yuta tanya.

"apa? pastu awak nak suruh saya buat apa?" ryuji tanya balik.

"awak taknak terima saya ke?"

"buat apa? bukannya saya suka drkat awak balik pun. kenal pun tidak." ryuji pandang yuta pelik. dah terdesak sangat ke nak awek.

"awak yakin ke pilihan awak untuk reject saya ni betul???" yuta tanya sambil sengih sengih.

"apa awak ni?"

"takpe. lambat laun nanti awak akan terima saya jugak. bye baby." yuta usap kepala ryuji perlahan sebelum terus keluar dari mekdi.

ryuji pegang kepala dia.

"dah kenapa sia mamat tu. kena kawen paksa dengan mak pastu taknak kawen dengan pilihan mak mak suruh bawak gepren ke apa." gumam ryuji perlahan.

dia sambung makan double cheese burger. hm enak.

-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-

-ˏˋ ω т м ρ⠀⠀♡⠀⠀ω т м ρ ˊˎ-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
w t m p ┊ nakamoto yutaWhere stories live. Discover now